Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
19 (190 opinii)
21 (35 opinii)
25 (22 opinie)
4 (1 opinia)
5 (28 opinii)
9 (6 opinii)
Avantime (4 opinie)
Captur (4 opinie)
Clio (359 opinii)
Espace (85 opinii)
Express (4 opinie)
Fluence (26 opinii)
Fuego (2 opinie)
Grand Espace (3 opinie)
Grand Scenic (21 opinii)
Kadjar (10 opinii)
Kangoo (88 opinii)
Koleos (16 opinii)
Laguna (494 opinie)
Latitude (6 opinii)
Master (53 opinie)
Maxity (1 opinia)
Megane (557 opinii)
Messenger (1 opinia)
Modus (13 opinii)
Safrane (46 opinii)
Scenic (234 opinie)
Talisman (1 opinia)
Thalia (120 opinii)
Trafic (27 opinii)
Twingo (78 opinii)
Vel Satis (20 opinii)
Wind (1 opinia)
Podsumowanie: Polecam
Podsumowanie: 3
Podsumowanie: Zdecydowanie dobre auto: potrzeba mu niewiele tj. dobre paliwo i olej (2.2dci)...nigdy mnie nie zawiodło.
Podsumowanie: Byłem właścicielem laguny I, Laguny II Teraz laguny III zawsze byłem zadowolony i jestem też teraz zadowolony z wyboru. Laguna I 1,9 dci żadnej awarii, Laguna II 2,2 dci padła turbina i przepuszczał oring na łączeniu ze skrzynią biegów. Laguna III same pozytywy. Szczerze współczuję właścicielom Audi, Pasatów, Fordów czy Insigni - która jest bardzo ładna za to, że nie mają nic więcej w wyglądzie co jest kwestią gustu a nawet mniej w komforcie, muszą płacić więcej za zakup i droższe ubezpieczenie ponadto muszą myśleć o tym aby im nikt nie ukradł. Niech tak zostanie miłośnicy Laguny będą mieć więcej uciechy za mniej pieniędzy
Podsumowanie: extra autko
Podsumowanie: Fajne autko do jazdy
Podsumowanie: Dobre auto
Podsumowanie: Samochód tani w użytkowaniu, do spokojnej eksploatacji. Pojedzie i 180 km/h (autostrady w Niemczech) ale uwaga na boczny wiatr szczególnie gdy założone są 17 calowe opony. Widoczność do przodu i na boki bardzo dobra, do tyłu nieco ograniczona przez wysoki bagażnik. Zgodnie z zaleceniami producenta - wszystkie przeglądy co 30 tys. km., wymiana paska rozrządu120 tys. km. Oleju w silniku starcza na bezpieczny przejazd międzyprzeglądowy. Sprzęgło (jak we wszystkich renówkach) dla osób z długimi nogami - czasami zazgrzyta skrzynka :-(. Dwie awarie (przecięty pasek rozrządu - 33 tys. km; awaria pompy paliwa 130 tys. km) sądzę, że powstały w wyniku zastosowania złych metod produkcji lub kontroli jakości w pierwszych egzemplarzach silnika 1,5dci 110KM. Przy 164 tys. km zaprotestował alternator (niskie napięcie ładowania akumulatora 13.3 V; niedoładowany akumulator siadł). Przy takiej ilości elektroniki przydałby się układ sygnalizujący niski poziom ładowania akumulatora. Pod względem komfortu jazdy niżej od Laguny ale wyżej od Megane. Bagażnik dość duży ale pakowność ograniczają dwie prowadnice klapy bagażnika.
Podsumowanie: Po czterech miesiącach jeżdżenia Fluence mogę powiedzieć tylko jedno: nie żałuję kupna.
Podsumowanie: Auto godne polecenia szczególnie w wersji 9-osobowej. można przewieść i osoby jak i towar.
Znajdujesz się w dziale Renault opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Renault, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Renault.
Średnia cena na podstawie 9 ofert:
60 096 złZakres cen: 50 000 – 71 340 zł
Średnia cena na podstawie 65 ofert:
135 282 złZakres cen: 125 680 – 147 100 zł
Średnia cena na podstawie 46 ofert:
16 441 złZakres cen: 7 500 – 38 000 zł
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta
Renault Arkana 1.6 E-Tech 145 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, dane techniczne i ceny