Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
19 (190 opinii)
21 (35 opinii)
25 (22 opinie)
4 (1 opinia)
5 (28 opinii)
9 (6 opinii)
Avantime (4 opinie)
Captur (4 opinie)
Clio (359 opinii)
Espace (85 opinii)
Express (4 opinie)
Fluence (26 opinii)
Fuego (2 opinie)
Grand Espace (3 opinie)
Grand Scenic (21 opinii)
Kadjar (10 opinii)
Kangoo (88 opinii)
Koleos (16 opinii)
Laguna (494 opinie)
Latitude (6 opinii)
Master (53 opinie)
Maxity (1 opinia)
Megane (557 opinii)
Messenger (1 opinia)
Modus (13 opinii)
Safrane (46 opinii)
Scenic (234 opinie)
Talisman (1 opinia)
Thalia (120 opinii)
Trafic (27 opinii)
Twingo (78 opinii)
Vel Satis (20 opinii)
Wind (1 opinia)
Podsumowanie: Super auto oby tak dalej nie obrażając innych modeli i aut firm...
Podsumowanie: Polecam wszystkim, którzy nie szaleją ale chcą wygodnie jechać z całą rodziną
Podsumowanie: Mimo iż jest to wygodne i komfortowe auto to nie polecę go nikomu. Przez poltora roku kosztowalo mnie 15 tys zł. Silnik spoko, odpala przy -20 bez najmniejszych problemów. Robiłem tu sprzęgło (3tys), 2x turbina(2x1200zł), świece (400zł) wtryski(2tys zł) i całą masę innych rzeczy. Studnia bez dna a diagnoza ewentualnego problemu to koszmar. Karta do odpalenia auta to lipa, upadnie raz i sie psuje a kosztuje 200zł. Ogólnie masakra
Podsumowanie: .
Podsumowanie: polecam wszystkim normalnym
Podsumowanie: Ogromną wadą tego samochodu jest to, że spalanie benzyny jest o wiele większe niż podaje producent i całkiem inne niż podaje komputer. Osobiście zatankowałem samochód do pełna i po przejechaniu 100 km zatankowałem ponownie aby sprawdzić ile samochód wykorzystał i jak się okazało samochód spalił 9,5 l. a Producent twierdzi, że auto spala w mieście 6,5 l.
Podsumowanie: super autko, mam wersję z gazem LPI VIALLE (faza ciekła) spalanie w mieście 10,5L LPG / 100km, polecam to autko szczególnie w tej wersji silnikowej którą mam.
Podsumowanie: Auto nie tylko miłe dla oka, ale także przyjemne w prowadzeniu. Początkowo obawy może budzić silnik, bo mały i na dodatek tylko trzy cylindry. Jak się trochę pojeździ to okazuje się, że obawy były nieuzasadnione. Trzy cylindry, ale dobrze wyważone, wibracje praktycznie wyeliminowane, odczuwalne minimalnie jedynie przy zimnym silniku. Mała pojemność, ale wspomagana turbinką nieźle sobie radzi nie tylko w mieście ale także w trasie. Nie zapominajmy, że to mimo wszystko auto segmentu B, a więc głównie przeznaczone do jazdy miejskiej.
Podsumowanie: Mając wybór niemieckie kombi lub francuski van za te same pieniądze długo się nie namyślałem. Poza tym nie ścierpiałbym niemieckiego szwargotania pod maską. Mam alergię na VW.
Podsumowanie: Bardzo fajny samochód, najładniejszy w swojej klasie, podczas jazdy ma się wrażenie, że prowadi się samochód o klasę wyższą. Bardzo polecam dla wszystkich kierowców, którzy poszukują samochodu do codziennej jazdy a nie wyścigówki.
Znajdujesz się w dziale Renault opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Renault, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Renault.
Średnia cena na podstawie 135 ofert:
16 319 złZakres cen: 9 800 – 28 000 zł
Średnia cena na podstawie 291 ofert:
59 304 złZakres cen: 38 900 – 104 900 zł
Średnia cena na podstawie 10 ofert:
23 010 złZakres cen: 17 900 – 27 500 zł
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta
Renault Arkana 1.6 E-Tech 145 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, dane techniczne i ceny