Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: znana historia - drugi właściciel
Podsumowanie: Przyjemny samochód, wygodny i funkcjonalny jak na swoją wielkość. Sprawdza się i w jeździe po mieście i w czasie wyjazdu na wczasy 600 km w jedną stronę z rowerami na bagażniku dachowym. Jedyny problem jaki występował na początku użytkowania to układ klimatyzacji, konkretnie nieszczelności w skraplaczu.
Podsumowanie: OK
Podsumowanie: Witam, mam clio 1,9 dti fajne autko,motor super,ale ostatnio gaśnie na wolnych obrotach a następnie odpala bez problemów , czy kto już może miał taką usterkę i chętnie podzieli się swoim doświadczeniem,dzięki serdeczne
Podsumowanie: mam 1,5 Dci 65 km. Samochód OK, bardzo ekonomiczny, idealny do miasta.
Podsumowanie: Clio 1.2 92r. Więcej miejsca niz w Clio II. Większy bagażnik. Ma 16 lat, więc trzeba było wymienić pół samochodu (zamierzam go trzymać dłużej). Blacha ocynk (przód)-żadnej korozji!Tylko mały pęcherzyk na tylnych błotnikach (auto stoi na dworze). Oleju nie dolewam. Uwaga na wydech, łożyska kół, klocki - z tym nie radzi sobie Renault także w innych modelach. Ale chodzi, jak zegarek. Polecam jako drugie autko w rodzinie. Spalanie cykl mieszany z przewaga trasy ok.6,5-7l. Trochę lepiej wypada tu clio II 1.2 8V 5.5-5.8l!
Podsumowanie: Tragedia takie wypowiedzi jak twoja przyprawiają mnie o dreszcze i nie mogę przejść obok tego obojętnie , nie można pisać takich bzdur ponieważ ktoś to czyta i jeśli oprze się na twojej wypowiedzi to do końca życia nie będzie wiedział jaka jest prawda , a jeśli się na niej oprze to zniechęci się bez podstawnie do marki tak jak ty to zrobiłeś Jeśli chodzi o dmuchawę nie działającą na pierwszym stopniu to należy tylko wymienić rezystor za 50 zł. co zdarza się nawet w super autach i nie jest to problem , uszkodzenie fotela przeważnie jest spowodowane nie prawidłową eksploatacją i trzeba pamiętać w każdym samochodzie że to nie drewniana ławka w starym wagonie PKP. tylko delikatne siedzisko dla ludzi A jeśli chodzi o tylną belkę no to wybacz ale po przebiegu 170 000 km. przy zawieszeniu wypada coś zrobić Moim zdaniem jak nie jestem fanatykiem francuskich samochodów to Clio z lat 92-98 jest chyba najlepszą konstrukcją jaką kiedykolwiek wyprodukowała firma Renault.
Podsumowanie: Clio 1,5 DCI 2006r i 2004 r. Witam, ujeżdżam firmowe Clio z 12.2005 r mam w tej chwili 125 tyś więc coś mogę powiedzieć o aucie. Do tej pory oprócz normalnych przeglądów wymieniono na gwarancji wprzełącznik świateł drogowych (nie stykał, 2 x razy łożyska na gwarancji i tylnie amory (1 się niestety rozszelnił).Oprócz tego ni nie było wymieniane w zawieszeniu. Biorąc pod uwagę że auto jeździ po kiepskich drogach myślę że to nie wiele.Silnik rewelka, cichy mało pali od 5.0 do 5.5 w zależności od buta. W aucie w środku nie ma żadnych śladów zużycia. Dobre spasowanie materiałów. Jeżeli nic się nie sypnie to wykupie je za rok od firmy. Mam w firmie Clio z 2004 z tym samym silnikiem, ma 160 tys przebiegu, jakość wykoania jest wyraźnie gorsza. Auto miało już 4 właściceli ale silnik pracuje w porządku, raz coś się stało w skrzyni z lewarkiem i wypadły wszystkie biegi ale naprawa kosztowała tylko 150 PLN, zawiecha w porządku, auto pali średnio 4,5. Plastiki już trzeszczą, szyby domykają się ciężką. Konkluzja jest taka że jak sie dba o auto, chłodzi turbinę, leje dobre paliwo to nic się nie dzieje no chyba że ktoś kupił pechowy egzemplarz. Pozdrawiam
Podsumowanie: czesc.od niedawna jestem posiadaczem reno clio 1.4 własnie załozyłem gaz do nie go.na razie osłabł, ale mechanik obiecał rególacje i po niej nie ma byc tak zle.czy to prawda? i kolejne pytanie jakie opony zimowe (rozmiar)do clio jaki jest rozstaw srób.
Podsumowanie: RENAULT CLIO DYNAMIGUE 1.4 16V RT SPROWADZONA 2006 NAJBOGATSZA WERSJA ROK 98 ABS 4X ARBAG PODUSZKI BEZPIECZENSTWA WSPOMAGANIE KIEROWNICY , KLIMATYZACJA SZYBY ELEK. ALU FELGI NOWE .REGULACJA RADIEM FABRYCZNIE PRZY KIEROWNICY .HALOGENY .REGULOWANA KIEROWNICA.5 BIEGOWA SKRZYNIA PIEKNIE UTRZYMANA 3 MIESIACA STALA NA WSTAWIE W SALONIE RENAULT W NIEMCZECH .STAN TAPICERKI I ZAWIESZENIA IDEALNY .W SERVISIE WYMIENIONY PASEK I OLEJ W TYM MIESIACU. CLIO zarejestrowany i ubezpieczony w POLSCE karta pojazdu Silnik wersja silnikowa Clio 1,4 16V RT Clio '98 - '2001 rodzaj silnika benzynowy pojemność silnika (cm3) 1390 układ/ilość cylindrów R4 moc silnika (kW/KM) 72 / 98 przy 6000 max moment obrotowy (Nm) 127 przy 3500 stopień sprężania 10,0 wtrysk paliwa wielopunktowy ilość zaworów na cylinder 4 turbo Osiągi prędkość maksymalna (km/h) 185 przyspieszenie (0-100km/h) 9,5 Hamulce hamulce - przód tarczowe wentylowane SPORT hamulce - tył bębnowe Zużycie paliwa (cykl - l./100km) miejski 5.1 pozamiejski 4.3 mieszany 5,7 przy 90km/h przy 120km/h Masy i wymiary masa własna (kg) 980 - 1000 długość (mm) 3812 szerokość (mm) 1639 wysokość (mm) 1417 rozstaw osi (mm) 2472 rozstaw kół - przód (mm) 1392 rozstaw kół - tył (mm) 1372 ogumienie 165/70 R 14 pojemność zbiornika paliwa (l.) 50 min przestrzeń bagażowa (l.) 255 max przestrzeń bagażowa (l.) 1037 masa całkowita (kg) 1525 - 1545 inne min przestrzeń ładunkowa (m3) max przestrzeń ładunkowa (m3) 100% SPRAWNY (numer allegro 247882359)
Znajdujesz się w dziale Renault Clio opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault Clio, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 4 generacji samochodów Renault Clio.
Średnia cena na podstawie 389 ofert:
39 200 złZakres cen: 28 300 – 73 500 zł
Średnia cena na podstawie 135 ofert:
16 319 złZakres cen: 9 800 – 28 000 zł
Średnia cena na podstawie 16 ofert:
6 244 złZakres cen: 3 500 – 7 990 zł
Renault Clio 1.6 E-TECH 140 Hybrid. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny
Renault Clio (2019). Test francuskiego przedstawiciela segmentu B
Renault Clio 0.9 TCe Zen vs Skoda Fabia 1.2 TSI Active Plus - finezja kontra klasyka
Renault Clio RS - wrażenia z jazdy
Renault Clio Grandtour - wrażenia z jazdy