Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: 11-2007 nabyłem Forestera 2,0 GL AWD rocznik 99, manual bez klimy i szyberdachu. Przebieg 240 tys. km, jeden właściciel w Niemczech. Po pierszym tygodniu użytkowania, a przesiadłem sie z BMW E39 rozczarowało mnie swoja prostotą, chyba budowa młotka jest bardzej skomplikowana, sądziłem że za te pieniądze każde auto ma trochę elektroniki i gadżetów a tu figa, zaczęło mi przypominać moje japończyki z przełomu lat 80-90 i po dwóch miesiącach rozczarowanie przerodziło się w uśmiech - tu wszysko działa jak za dawnych lat, nic się nie psuje i po prostu nie zepsuje i to jest to na czym mi zależy. Moje wrażenia, porównawczo do 12 aut które znam/miałem: Z zewnątrz sprawia wrażenie dużego, ma ładny kształ i nikt nie ma takiego w moim mieście - duży plus. Lecz w środku miejsca tak sobie a w tylnym rzędzie wybitnie mało i normalnie ciasno. Duży minus. Ale kosztem bagażnika bo ten jest przyzwoity - niemały, ergonomiczny, fajne schowki, lekka klapa - same plusy za bagażnik. Auto okazuje się po prostu krótkie czego po bryle z zewnątrz nie widać ale gdzieś to musiało sie odbić. No ale przez to jest dobre do miasta, do centrum, itp. Plus. Promień skrętu słaby, spodziewałem się dużej zwrotności skrętowej a tu figa, zawraca tak samo jak moje byłe limuzyny o pół metra dłuższe. Minus. Rewelacyjne w zakrętach i przyczepności, wiadomo - AWD. Plus. Auto dość ciche w zakresie użytkowych prędkości od 0 do 120 kmh. Plus. Spalanie mam 9-10 l czyli chyba o.k. Na tyle wysoko zawieszone że nie przejmuję się krawężnikami, bryłami lodu, małymi wertepami. Plus. Nie jest jednak miękkie i wysokie jak terenówka. To po prostu wyżej zawieszona, osobówka. Nic nie powiem o oponach bo nie wymieniałem ale jeżeli ze względu na AWD trzeba zmieniać od razu 4 szt. to daję duży minus. Najlżej obracająca się kierownica jaką miałem w ręku - musi mieć silne wspomaganie i to daje duży komfort manewrowania a na dodatek układ bez luzów i pewny. Wielki plus. Oświetlenie drogi nie najgorsze, powiedziałbym - przeciętne. Tyle moich spostrzeżeń, za pół roku dalsze.
Podsumowanie: takie sa wszystkie japce( "NUDNE BO NIC SIE NIE PSUJE)!ALE SUBARU= JEST TAKIE SAMO JAK W MITSU =SKAD POCHODZI- nie jest "stalym napedem na wszystkie kola"!=To jest znacznie wiecej=TO NAPEND PROPORCJONALNY DO JAKOSCI PODLOZA!daje tylko tyle momentu na kazde kolo by sie ono nie slizgalo! Zawieszenie ( w zaleznosci od wersji) mimo podniesienia karoserii dla wiekszego przeswitu,jest conajmniej z wielocieglowym z tylu a w wersji S i turbo wszystkie kola sa tak zawieszone= wiec jest super!Zreszta takie doskonale zawieszenie maja wszystkie subaru oraz naped AWD!FOREST'=LASEK/ER - CZYLI "LASKOWY????"JEST W KLASIE MINI SUV- wiec wszystko ma male.Moj 2,5l jak inne subaru- nigdy nie zuzywa wiecej paliwa niz 10l/100km ( ciezki teren-korek miejski- w sniegu po drzwi ect,a na autostradzie 8l/100km nawet ciagajac malenka przyczepke na rodzinne buciory,narty,czy latem namotowy bardak ect!Mialem wiele roznych pojazdow z Mitsubishi z tym samym napdem,ale tamtymi jazda jest podobna =bo AWD eliminuje nad i podsterownosc +boxer
Podsumowanie: Auto kupiłem żonie. Ma trochę mało miejsca na tylnej kanapie. Dzieciaki w fotelikach siedzą na styk. Poza tym autko rewelacja. Chciałem żonce wymienić na inne trochę większe, ale wybiła mi to z głowy. Zakochała sie w Foresterku. Czasem sobie nim pojeżdzę - sama przyjemność. Mamy 2.0 w automacie, nie jest to wyścigówka i pali około 10l jednak nie sprzedajemy. No i właśnie próbowałem go na śliskim, baaaardzo bezpieczny.
Podsumowanie: zalety - 5 gwiazdek wady - mały zbiornik paliwa, mały bagaznik, ale klupiłem sobie dachowy. Wyjechałem nim z bagna...a całe tylne koło siedziało w ziemi...to model z 2000r, turbo z silnikiem 2 litry o mocy 189KM... polecam.
Podsumowanie: Witam ponownie.Obiecałem,że coś napiszę jak pojeżdżę moim foresterkiem.Więc piszę:-)Przejechałem nim do tej pory ok.3500 km. Przede wszystkim unikajcie ASO,szkoda pieniędzy a i tak nie wykażą się tam niczym specjalnym,naprawdę nie warto.Mój egzemplarz jest póki co świetny (gdyby spalanie jeszcze miał trochę niższe-w mieście ok.14L/100km i wcale go nie butuję) trakcję ma świetną,jest bardzo wygodny chociaż z tyłu mogłoby by być trochę więcej miejsca na nogi.Praktyczny bagażnik, ma funkcjonalne schowki.Mój ma aut.skrzynię nie odczuwam zmiany przełożeń,dość przyjemnie się z nią jeździ ale na litość dlaczego tak długo trwa wysprzęglenie biegu??!!W mieście trochę to przeszkadza przy tzw.wcianiu się na sąsiedni pas.Sprawdziłem go już w błocie, piachu, śniegu i żużlu nic go nie powstrzyma!!Bardzo lubię naprawdę duże okno dachowe:-)Ogólnie mogę powiedzieć tak auto idealne ale jak zawsze jest "ale" i tutaj chodzi o to spalanie...chociaż to 170 turbodoładowanych koni musi "pić"...Polecam, polecam szczerze !!!
Podsumowanie: 2 dni zakupiłem Forestera z 1999 roku, chyba pełna opcja ze skórą i automatem, silnik 2.0T. Jak troche nim pojeżdże to napiszę cos konkretnego. Póki co auto mi się bardzo podoba. Jeżeli macie jakieś konkretne informacje dot.obsługi tego pojazdu to byłbym wdzięczny. narazie nie oceniam konkretów tylko ogólnie daje 5. Pozdrawiam
Podsumowanie: jak na razie cudo... super sie prowadzi, i bardzo pomyslowe wnetrze rozne bajery ktore pomagaja w uzytkowaniu, no i ma kopa a wcalnie mam wersji turbo
Podsumowanie: Ratunku!! Świetne auto, chyba najlepsze jakie mialem obok audi, znakomite w prowadzeniu i niezawodne jak kalasznikow. Ale... proszę o pomoc w sprawie tylnych amortyzatorów. KOsztują 1450-1600, dostępne tylko w serwisie bo tak się subaru dogadało z kyb [mam na myśli samopoziomujące]. Czy ktoś wie jak obejść tą cenę?
Podsumowanie: Bardzo dobry woz. Przesiadlem sie wlasnie z Forestera bez turbo do Forestera z turbo. To juz obled - jak to auto jedzie! Jest swietny! ( Nic dziwnego ze w Top gear powiedzieli o Foresterze : "nierozpakowany Porsche boxter - ze wzgledu na kanciaste nadwozie i podobne przyspieszenia. Jedyna roznica to to ze Forester jest niezawodny!")W terenia mimo automat. skrzyni biegow doskonale sobie radzi. Goraco polecam!
Podsumowanie: Sprowadzilem sobie z USA Foriego 2.5L z 1999r, przebieg 110tys miles.Pelny wypas jak na moje potrzeby. Zrobilem 20tys i co nic, tylko lac paliwko. Jakosc wykonania, trwalosc, staly naped na 4 kola i to brzmienie bokserka, troche pali 11-14L ale mam gdzies te pseudo terenowce Honda CRV, Toyota Rav i za jakie pieniadze. Ja dalem ze wszyskim 25tys zl. W USA kosztowal 4700USD! Nie widze lepszego wyboru na gorzysty teren za te pieniadze.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy!
Znajdujesz się w dziale Subaru Forester opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Subaru Forester, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 4 generacji samochodów Subaru Forester.
Średnia cena na podstawie 19 ofert:
107 137 złZakres cen: 82 500 – 149 900 zł
Średnia cena na podstawie 11 ofert:
32 845 złZakres cen: 28 500 – 34 900 zł
Średnia cena na podstawie 2 ofert:
17 400 złZakres cen: 16 900 – 17 900 zł