Volkswagen Jetta VI (2011 - teraz) - opinia użytkownika dw.wrzesinski
2022-06-16, dw.wrzesinski
Marka: | Volkswagen |
---|---|
Model: | Jetta |
Generacja: | VI (2011 - teraz) |
Rok produkcji: | 2019 |
Przebieg: | 58 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 2.0 TSI |
Podsumowanie:
Dwa lata temu sprowadziłem sobie go z USA i wyleasingowałem na firmę. TAK, Kupiłbym je drugi raz.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
automatyczna 7-biegowa dusprzęgłowa dsg dq381 posiadająca ogromne możliwości chiptuningu (jeszcze się na niego nie zdecydowałem). Ładnie reaguje na pedał gazu i szybko osiąga najwyższy bieg. Wymiana oleju w skrzyni biegów co 60kkm. Zalewam olej zgodnie z zaleceniami producenta Castrol EDGE 0W-20 LL IV.
-
Zawieszenie:
Bardzo twarde, każda dziurka na jezdni odczuwana jest jak spora wyrwa po zimie i nie wiem czy to standardowa cecha tych VW-ów czy po prostu wersja GLI ma taki standard. Pojazd mocno trzyma się jezdni nawet przy dość ostrych zakrętach.
-
Wnętrze:
Deska z panelem to oczywiście plastik, ale o dziwo przy dość głośnej muzyce nic nie trzeszczy. Tapicerka i podsufitka czarna i dość elegancka z czerwonymi wykończeniami. Z czerwonym oświetleniem Ambient robi potężną robotę i daje dodatkową frajdę z jazdy. Ponadto dość przestronne. 2 dorosłych i 2 dzieci spokojnie zmieszczą się z całym bagażem na tygodniowe wakacje.
-
Komfort jazdy:
Posiadam wersję BU3 GLI 231KM także autko mega dynamiczne, przy spokojnej jeździe spali te 5,5-6,5 na trasie ale po mieście niestety pali jak smok. Przy obecnych cenach PB98 cena za jeden kilometr po mieście to około 76gr także spory wydatek. Ogólnie ile zalejesz tyle wypali :) Poza aspektami paliwowymi tym pojazdem dosłownie się płynie, tendencja do usypiania najmłodszych pasażerów zapewne może o tym poświadczyć. System start-stop odłączony poprzez OBD2
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6l/100km |