Hyundai i30 II (2012 - teraz) - opinia użytkownika jerzy Wróblewski
2013-12-05, jerzy Wróblewski
Marka: | Hyundai |
---|---|
Model: | i30 |
Generacja: | II (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2013 |
Przebieg: | 4 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 1.4 |
Podsumowanie:
Jeżdziłem różnymi samochodami klasy niższej średniej, obecny hyundai i30 jest zdecydowanie jednym z najlepszych. Gratuluję ogromnego postępu technologicznego. Do tego dochodzi bardzo dobra cena. Gdyby jeszcze umożliwiono przyszłemu właścicielowi pojazdu na wybór opon takich jakie on chce, a nie takich jakie są przypisane do modelu byłoby super. Dlaczego nie proponuje się opon całorocznych ?
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
trochę za słaby do jazdy autostradą, ale w zupełności wystarczający w codziennej eksploatacji. Nie jest zawalidrogą i redukując biegi możemy swobodnie wyprzedzać, gdy nie ma maksymalnego obciążenia.
-
Zawieszenie:
jeżdziłem hyundai i30 pierwszej generacji. Współczesna generacja, to absolutnie nowe auto o bardzo dobrym zawieszeniu, sprzyjającym komfortowej jeżdzie.
-
Wnętrze:
brak zastrzeżeń, ustępuje może tylko jednemu, dwu samochodom w tej klasie.
-
Komfort jazdy:
zdecydowana poprawa w porównaniu z pierwszą wersją.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7.6l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6.2l/100km |
Zalety i Wady
- komfort jazdy
- bardzo dobra cena
- wysoka jakość wykończenia
- świetny wyłąd
- nie wyeliminowano do końca szumu z opon
- parowanie szyb, które jednak można opanować
- szkoda , że nie mam 120 KM
- radio mogłoby być lepsze(głośniki)