Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam 307 hdi 110 km. przebieg 75 tyś 2004 rok. wymiana koła zamachowego na gwarancji i tyle. a co do palenia sie tych aut...auta z systemem ESP są bezpieczne, tych modeli to nie dotyczy. a tak poza tym to producentem tej wadliwej części jest "wspaniały" BOSCH
Podsumowanie: Jestem właścicielem Peugeota 307 1.4 HDI (2003 r)od 2 miesięcy.Jak na razie (odpukać)nie mam z nim problemów. Czytam właśnie Wasze różne opinie i stwierdzam,że większość tych podnieconych ludzi, którym to auto nie odpowiada i nagminnie się psuje, mają samochody z przebiegiem do 40 tys km i wszystkie z salonów polskich i w serwisach naprawiane. To daje do myślenia.Wydaje mi sie że auto jak auto. Nie ma aut bez wad jak i ludzi. Jeżdziłem też wieloma autami i też miały różne usterki. Według mnie cały problem tkwi w serwisach,które zarabiają na klientach którzy sie nie znają na samochodach i dziesięć razy "naprawiają" tę samą rzecz. Sam miałem przykład w Toyocie Yaris zakupionej po gwarancji od znajomego, który nie miał w ogóle pojęcia o autach. W książeczce serwisowej okazało sie że zbiorniczek spryskiwaczy był naprawiany 5 razy za grube pieniądze, a ja go naprawiłem sam za 30 zł. Więc warto sie zastanowić zanim sie odda samochód do serwisu i dlaczego serwisy tak dobrze stoją finansowo, a tak narzekają ze tak mało sprzedają w salonach aut.Pozdrawiam.
Podsumowanie: Jezdziłem 206 sw teraz jezdze 307 kombi.Samochód rewelacyjny.Kto nigdy nie jeżdził peugeotem nie zrozumie że to jedna z najlepszych marek.
Podsumowanie: Od roku mam 307 Kombi Trendy. Przejechałem 33tyś. Na przeglądzie wymieniłem linkę hamulca ręcznego. Spalanie średnie za cały rok 6,8/100. Podczas zapalania na ciepłym silniku szarpie tymże silnikiem. Zawieszenia w porządku, a nadal nikt nie wie jaka jest tego przyczyna. Ogólnie auto bardzo sympatyczne.
Podsumowanie: Witam serdecznie:)Jestem wlascicielem 307 wersja PREMIUM 2.0 l. benzyna143 km.Auto pocisk!Generalnie jestem z niego bardzo zadowolony!Kupilem go w 06.06 r. przebieg 10tys.km...Wczesniej mialem polo okularnika i bylem zly, ze trzeszczala tapicerka...tutaj z kolei cos puka w prawym slupku pasow bezpieczenstwa, a z kolei przy ostrym skrecaniu w prawo lub w lewo slychac z zawieszenia jakis niepokojacy szum:(Podczas kampanii serwisu, ktory usuwal wade zwiazana z samozaplonem potrzebny byl demontaz zderzaka i po jego ponownym zamontowaniu jest zle spasowany:(,poza tym zle zostala podlaczona jakas kostka i mialem problem z uruchomieniem silnika...wymieniony zostal akumulator, a nastepnie alternator!Niepotrzebnie, bo podobno powod:zle podlaczona ta wczesniej opisywana kostka???Motor pali przy normalnej jezdzie 8 litrow/miasto!Przyspieszenie inponujace, podobnie jak reflektory ksenonowe!!!POLECAM!!!
Podsumowanie: Chętnie pogadam z prawdziwym miłośnikiem 307-ki. Te samochody mają styl i ich posiadacze również. NIe chciałem ryzykować po raz kolejny bezawaryjnego folksvagena czy idiotę i kupiłem rok temu ten samochodzik. Silnik 1.6 16v. Oczywiście , jak co drugi użytkownik, miałem samozapłon 3 razy w tygodniu, dwa razy mi wybuchł i raz zjadł dziecko. Jestem poważnym człowiekiem, ale są pewne granice. Każde auto wymaga, by o nine odpowiednio dbać. Plecił mi je znajomy, który przeżył w nim czołowe zderzenie z busem. Kupił po zdarzeniu kolejną 307. Mam rodzinę, którą ko... i nie mam zamiaru narażać jej na niebezpieczeństwo. Samochód miał trochę wad, ale poprawiono je szybko. Dziś w Europie uchodzi za jeden z najmniej awaryjnych modeli. Polskie wersje są przełożeniem polskiej solidności, ale i za to peugeot się zabrał. Co do cytatu z interii o przypadku peugo-hioba, powiem jedno, mój brat znad morza wrócił pociągiem, a wyjechał wypiasionym avensisem. To dobrze, że opinie są takie złe o poeugeocie. Najważniejsze, że ja go mam i wiem jaki to wspaniały samochów. 307 zwraca uwagę! Chętenie wymienię się doświadczeniami z jakimś użytkownikiem. pozdrawiam wszystkich szczęśliwych użytkowników czołgów, folkswagenów i idiot.
Podsumowanie: Uwaga użytkownicy 307!!! wszystkie auta są wzywane do sprawdzenia układu ABS i ewentualną wymianę (pewnie w z związku z przypadkami samozapłonu). Montują układ zabezpieczający i wymieniają wiązki lub wszystko jak jest zaśniedziałe. GRATIS ! ! !
Podsumowanie: 2.0HDI 110KM XT Premium.Pojazd dynamiczny,oszczędny,bezawaryjny(58000km).Użytkowany przez żonę i dziecko(ma dużo schowków).Jestem z niego tak zadowolony,że kupiliśmy drugiego Peugeota, tym razem 407.Polecam auta tej marki.
Podsumowanie: 307 Kombi 2.0 143km-2005r. wcześniej 1.6 110km. Silnik 1.6 zbyt słaby do tego samochodu, nie można mówić o dynamice (spala paliwo a nie jedzie)- odpowiedni dla tych którzy lubią się toczyć. OBECNE 2.0 143km - auto w miarę dynamiczne jak na swoją masę i gabaryty, czuć przyspieszenie. Zawieszenie dobrze trzyma nadwozie jednak w sytuacjach (jazda na torze) tendencje zarzucania tyłem (chociaż ESP bardzo pomaga). Pali jak każdy Peugeot (obecny pali ale przynajmniej jedzie) miasto ok 13-15l (Wrocławskie korki), trasa przy spkojnej jeździe do 130km/h ok 8.5. Jak chcemy jechać szybko nawet do 12l. Wnęrze przyjemne, auto bez typowych wad 307 (już mój drugi egzemplarz i też się nie pali). Ogólnie polecam ale trzeba się liczyć ze spalaniem. Jak ktoś ma kasę niech kupuje disle ale od 110km
Podsumowanie: 307 SW 2.0 HDI 16V (136KM) z FAP oraz 6-cio biegowa skrzynia. Auto spisuje się świetnie. Zrobiłem już nim ponad 15 tyś km i jak na razie żadna z opisywanych przypadłości tego modelu mnie nie dopadła - byc może to zasługa importu auta z Belgii a nie z polskiego salonu (??) Komfort jazdy bardzo dobry uzupełniany przez pełne wyposarzenie, klima, nawigacja - jednym słowem wszystko. Silnik - rewelacja, cholernie mocny w całym zakresie obrotów użytecznych, powyżej wyraźnie słabnie - ale po co piłować turbodiesla na 5 tyś obr/min... Wyczuwalna "turbodziura" - idzie się przyzwyczaić. Za twarde jak na polskie dziury zawieszenie - ale coś za coś. Na miękkich zawiasach bardzo łatwo by było o dobijanie auta a 340Nm momentu obr byłoby nie do okiełznania. Spalanie - średnio w okolicach 6L ale nie trudno o zejście poniżej 6-ciu. Poza tym "rasowy" wygląd, granat-metalik lakier i srebrne 16-tki ALU dopełniają dzieła. To auto nie może się nie podobać. Szklany, panoramiczny dach daje możliwość podziwiania uroków trasy przez pasażerów jak również rozjaśnia wnętrze auta podczas nocnej jazdy po mieście. Cała masa schowków, stoliki w fotelach, podłokietniki i inne "gadżety" umilają życie w podróży z rodziną do tego system radiotelefonu RT3 z dużym wyświetlaczem umożliwia podłączenie kamery czy przenośnego DVD i oglądanie filmu w czasie postoju. Zmieniarka na 5 płyt w standardzie i zmiana softu i sprzęt czyta Mp3. Za takie bajery w firmach zajmujących się sprzętem car-audio płaci się grube tysiące... Zastosowane wzmacniane hamulce i większe oraz większa średnica tarcz sprawiają że auto fabrycznie wychodzi na 16-tkach i niestety mniejszych felg nie jak nie da się założyć co sprawia że ewentualny zakup kpl opon letnich czy zimowych (jeszcze w dopuszczalnym indeksie prędkości czyli V) to spory wydatek. Dużo się mówi o trwałości aut francuskich (a raczej ich niskiej trwałości), ja powiem tak: wszystko zależy od dwóch czynników: 1. To umiejętności kierowcy. Niestety autem, które jest jeżdżącym komputerem na kołach nie da się jeździć jak C-330 z radłem. Trzeba odrobinę "wyczucia" i pojęcia co która kontrolka oznacza, zwłaszcza w przypadku auta z ASR ponieważ można przez niewiedze spalić sprzęgło i to już w nowym samochodzie. 2. To drogi po których się jeździ. Niestety poslkie drogi to nie jest test - polskie drogi niemiłosiernie niszczą wszystkie elementy samochodu, od opon, felg i zawieszenia począwszy na elektronice i lakierze kończywszy. No bo który komputer będzie działał jak będziecie go co dzień "okładać" gumowym młotkiem... Trzeba czasem zwolnić do "jedynki" przed torowiskiem czy inną dziura i oszczędzimy sobie sporo nerwów, górę pieniędzy i nie bedziemy narzekać jakie to francuzy są nietrwałe... Wszystkim planującym zakup fajnego auta, do tego ekonomicznego (bo w dieslu) i stosunkowo taniego jak za tak młody rocznik na prawdę polecam 307-kę... Bardzo fajne i wdzięczne auto dające ogrom frajdy z jazdy.
Znajdujesz się w dziale Peugeot 307 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 307, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Peugeot 307.