Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: super
Podsumowanie: Rewelacja jak za te pieniazki. Mam i jestem zadowolony. Faktycznie mialem kiedys Poloneza GLE 1987, psulo sie wszystko to co nawet nie powinno- to byl horror. Ale rocznik 1999 super 100kkm i nic nawet brak rdzy.Tania exploatacja i koszty na 100km 12l LPG.
Podsumowanie: Od 1997 r. jeżdżę Polonezem Atu Plus GLI. Bryka jest bajecznie tania - zarówno w sklepie, jak i w eksploatacji - nawet zużycie 10 l benzynki w mieście tego nie zmienia. Oczywiście troszeczkę autko "ulepszyłem":obróbka głowicy, sportowe zawory, porządne świece, wyrzuciłem katalizator i dodałem strumienicę, wymieniłem też amortyzatory na olejowo-gazowe. Przejechałem nim ok. 120 000 km i w sumie sprawuje się bardzo dobrze. Samochód nigdy nie zepsuł się w drodze. Oczywiście trzeba o niego dbać, jak o każde inne auto i na bieżąco naprawiać. Przez cały czas leję do silnika Mobil 1 - warto, bo silnik nadal ciągnie jak nowy. Blacha ciągle jest cała. Wiadomo, że Poldek nie jest jakimś specjalnie wyrywnym wozem, ale na światłach nie jest też ostatni. Jestem z niego bardzo zadowolony (ech, te cudownie tanie części!). Po prostu, dobry samochód roboczy. Nie ukrywam jednak, że już mi się znudził i chciałbym coś lepszego :)
Podsumowanie: Model GSI.Całkiem fajne autko.Co bym w nim zmienił to jęczący tylny most i skrzynię biegów.Silnik jest nawet całkiem,całkiem, nie to co wersje gaźnikowe bo to była padaczka.Duża,bezpieczna i wygodna fura...jak mu się depnie to idzie jak burza.Po zamontowaniu tylnego stabilizatora-po zakręcie jedzie jak po sznurku.
Podsumowanie: Super samochodzik o małym spalaniu z nierdzewnej blachy.Najlepszy samochód na rybki. Polecam dla towarzystwa wędkarskiego. Wszystko do niego wejdzie - ponton wędki namiot i dwie kratki piwa- konieczny urlop.Wasze dzieci mogą pisac po blachach bo koszt naprawy jest tańszy niż blok rysunkowy.
Podsumowanie: Jest całkiem niezły, zwłaszcza z różnymi bajerani !!!!
Podsumowanie: Poldek w wersji plus jest o niebo lepiej zabezpieszony antykorozyjnie(szczególnie metaliki). Hamulce lucasa są takie jak powinny być. Zawieszenie w ATU jest owiele bardziej stabilniejsze i przewidywalne,lepiej jest na kołach 195/55 R15. Kabina samochodu bardzo obszerna,tylko troche za twarde fotele.Przejrzysty kokpit(nareszcie poukładane przełączniki),wiele dodatkowych i potrzebnych kontrolek (złużycie klocków ham.). Za tą cene wolał bym napewno POLDKA niż jakieś oplowkie pruchno w kształcie łezki.Używany 2-3letni poldi jest naprawdę atrakcją.Jak macie okazję kupujcie z silnikiem ROVERA ale ich jest bardzo mało.
Podsumowanie: Za swoją cenę całkiem niezłe auto, zwłaszcza jeśli kupić niedługo używane i zadbane.Atu plus ma sporo bajerów, któruch na próżno szukać w autach tej klasy: kontrola grubości klocków hamulcowych, kontrola działania żarówek, automatycznie uruchamiane i wyłączanie ogrzewania tylnej szyby itp. Blacha jest obecnie dużo lepsza i lepiej zabezpieczona.
Znajdujesz się w dziale FSO Atu opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację FSO Atu, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów FSO Atu.
Będzie nowy Polonez FSO! Kultowy samochód w nowej odsłonie!
Syrena Vosco S106, pierwszy polski samochód elektryczny! Elektryczna Syrenka z FSO w Kutnie
FSO Polonez. FSO na Żeraniu wznowi produkcję Poloneza... elektrycznego
Auto na minuty. W stolicy można wypożyczyć kultowy model (video)
Marka Syrena powraca!