Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Miałem BX 16 TRS z 1984 roku,był bardzo komfortowy, miał niezłe wyposażenie,cztery elektryczne szyby, centralny zamek,elektryczny szyberdach,itp. Niestety był to egzemplarz z bogatą przeszłością wypadkową i przekraczając 130 km/h wszystko się trzęsło. Ogólnie jednak dobrze mi służył przez prawie 4 lata i nigdy mnie nie zawiódł.
Podsumowanie: Jestem wlascicielem Citroena Bx 19 TRD,rok produkcji'85,blekitny metallic.Wyposazony we wszystko co mozliwe procz skory,tempomatu i Gps'u.Komfort,pelna wygoda,wspaniala widocznosc,wyciszenie wnetrza,ergonomiczne wskazniki i ich ulozenie,wspomaganie silne,komfortowe fotele,charakterystyczne miekkie bujanie nadwozia.Silnik 19 TRD(1895 ccm) z serii XUD - same zalety.Zuzycie na trasie 6.6l/100 km(90 km/h)w miescie do 7.8 l,maxymalnie.Fantastycznie elastyczny(5 bieg od 60 km/h)bez problemu , cichutko pracujacy , calkiem cichnacy przy 90 km/h.Od zawsze zapalal od 1 startu i tak jest caly czas.Do dzis fabryczne plomby na silniku,skrzyni,pompie i innych mechanizmach.Nie pali oleju,nie kopci,po prostu tak jak byc powinno.Elektryczny szyber dach ,szyby, centralny zamek,wszystko wciaz,pomimo uplywu lata dziala bez zarzutu.O komforcie niech swiadczy fakt ,ze kilka razy na tylnym zderzaku zostawilem albo olulary p/ sloneczne,czasem klucze od domu ,czasem cos innego. Nie do uwierzenia,ale po powrocie do domu zawsze te rzeczy wciaz tam lezaly , pomimo ze brukowane ulice i tory tramwajowe w okolicy trzeba przejechac.To jest komfort.Zawieszenie hydropneumatyczne to to co stworzono by podrozowac jak na jachcie.To dziala.Naprawde.I niech nikt nie mowi o komforcie w Golfie ,Mercedesie czy innych.Znaczy wtedy ze nie jechal hydropneumatycznym Citroenem(ani prawdziwym Amerykanem tez).Doswiadczenie pokazuje ze uczestniczac w wypadkach Bx jest o okolo 20% bardziej bezpieczny w praktyce niz zakladali to jego konstruktorzy teoretycznie.Lepiej jednak tego nie sprawdzac...Duza ilosc elementow z tworzywa sztucznego czyni go lekkim i odpornym na korozje.Hamulce na wszytkich kolach tarczowe czego w nowych autach w wiekszosci jeszcze nie ma.Skok pedalu hamulca od 1mm do 3mm.Trzeba potrenowac najpierw troche,zeby nie zdzierac opon niepotrzebnie.Szkoda tylko ze juz Bx-ow nie produkuja.Skonczyli '93 wprowadzajac Xantie.Czasem widuje sie jeszcze hydropneumatyczne poduszkowce z symbolem BX.Calkiem u nas w kraju niedoceniane.Ale kto sie przejmuje zdaniem Polakow?Chyba nikt.Zycze aby wszystkie BX wygladaly i sprawowaly sie jak moj! Wszystkie drogi sa piekne(nawet te dziurawe polskie)ale jak sie jedzie w Citroenie.
Znajdujesz się w dziale Citroen BX opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen BX, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Citroen BX.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów
Citroen C4 1.5 BlueHDi 131 KM vs Kia XCeed 1.6 CRDi 136 KM. Porównanie nowoczesnych crossoverów z tradycyjnymi silnikami