Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: witam wszystkich użytkowników auta nexia. posiadam model 1,5 16V DOHC glx z 1996. kupiłem przy przebiegu 70 000 kilometrów. od razu przerobiłem na gaz. jak dla mnie (i mojej rodziny - żona + dziecko) auto wystarczjące. dużo miejsca z przodu, dużo z tyłu, bagażnik az 500 litrów. nie było problemu z zapakowaniem się na wakacje. jeśli chodzi o awaryjność to teoretycznie nie mam zastrzeżeń. co 10 000 wymiana oleju (od początku mobil 1 full syntetic), przegląd i serwis gazu. przy 105 000 (ze względu na założony gaz ) wypaliło mi gniazda zaworowe w głowicy. koszt naprawy - (remont gowicy, uszczelki, wymiana paska rozrządu) około 800 pln. poza tym nie miałem większych awarii. zamarzał mi centralny zamek ale zrobiłem to metodą domową i otwieram dzrzwi nawet przy największych mrozach. odpala od pierwszego przekręcenia. jeśli chodzi o zawieszenie to uważam że jest za miękkie (zwłaszcza tył przy założonym gazie). przy 90 000 wymieniłem spręzyny no oplowskie. teraz mam nakręcone 120 000 i dorobiłem u kowala spręzyny z grubszego drutu(200 pln) i są o wiele sztywniejsze i trwalsze. poza tym przy każdym przeglądzie nie ma żadnych oznak luzów w przednim zawieszeniu czy oznak jakiś napraw. autko dobrze wyposażone (elektryczne szyby przód i tył, regulacja wysokości fotela kierowcy, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy). zastrzeżenia mam do anteny która przy użytkowaniu w zime zamarza i nie chce się chować (jest automatycznie wysuwana). coż jeszcze mogę dodać. cały czas użytkuję głównie po mieście. po przeróbce na gaz troche spadła dynamika ale tylko na wysokich obrotach (około 5000 - 5500). na niskich obrotach nie ma różnicy. przyspiesz dobrze od około 2500 w górę. przy około 110 00 szlag trafił ostatni tłumik ale wizyta u spawacza załatwiła sprawę i jest ok. polecam to auto ludziom którzy szukają auta taniego w zakupie i lubią coś pogrzebać przy nim i naprawić cos we własnym zakresie. serwisowanie w ASO jest trochę drogie. lepiej znaleźć jakiś warsztat prywatny ponieważ wiele rzeczy zrobią tam taniej niż w ASO. komfort jazdy jest super. o wieli lepszy niż w lanosie i innych koreańcach i japończykach. kiedyś jechałem lanosem teście w trasie i potem prtzesiadłem się do swojego. niebo a ziemia. lepsze fotele, lepsza jazda. co prawda silnik słabszy ale lepsza elastyczność i nie trzęsie tak jak w lanosie. no cóż , jeśli masz ochotę to kupuj. jeśli lubisz coś podłubać przy aucie to też kupuj. jeśli natomiast nie lubisz czasami zmienic oleju w silniku czy zmianić filtr oleju lub powietrza to lepiej kup jakiegoś japońca. jednak musisz wiedzieć jedną rzecz - za japońca zapłacisz kilkakrotnie więcej (zarówno kupując auto jak i serwisując). nexia pod tym waględem jest ok. nie rujnuje budżetu domowego. nie wspomniałem o spalaniu. po mieście - około 10 litrów w lato. w zimę około 10-12 litrów na 100 km. po trasie około 8 litrów. to jednak dotyczy spalania gazu. benzyny nie wiem ile pali bo nie zdążyłem sprawdzic zanim kupiłem. cały czas jeżdże na gazie. benzyna tylko do rozruchu. pozdrawiam.
Podsumowanie: Powiem tak, nie jest to szczyt luksusu jesli chidzi o swoja klase, ale ma niezaprzeczalne zalety ktorych nie maja inne samochody w tej klasie, jedna z nich to niezawodnosc ( eksploatuje Tico od prawie szesciu lat i na palcach jednej reki mozna policzyc to co musialem wymienic jako czesci ktore zuzywaja sie pod wplywem ekspoloatacji , jego dynamika i elastycznosc nie ma sobie rownych w tym przedziale klasowym i cenowym, trzeba rowniez wspomniec o w miare wygodnym komforcie podrozowania i przestrzeni dla pasazerow. Ogolem trzeba to jasno wyrazic, aby wszystkie samochody byly tak wdzieczne i wykazywaly sie takimi pozytywami jak Tico to swiat kierowcow bylby o wiele bardziej prostszy i wygodniejszy
Podsumowanie: OK -wersja 1,5GL ch. - serwisowany , jeżdzi bez zastrzeżeń od 6 - ciu lat. Dobre auto za średnią kasę . Jestem pierwszym właścicielem - polecam .
Podsumowanie: espero jest samochodem godnym polecenia,jest autem bezawaryjnym,duzym a przedewszystkim komfortowym co w moim przypadku bardzo jest wazne gdyz mam nakrecone swoim 190tys km(az).gdybym mial kupywac jeszcze raz to moja decyzja byla by taka sama ESPERO!!!!!!!!!
Podsumowanie: Ja miałem kiedyś Tikacza i nic mi się w nim nie psuło, może troche słabe hamulce ale w porównaniu do cinqo to wypada i tak super, przejechałem 100 tys bez problemów (wymiana pasków, oleju, klocków i szczęk hamulcowych). Na silniku żadnego śladu oleju. Uwaga na stłuczki, blachy miękkie - przetestowałem! Polecam do miasta - łatwy do zaparkowania, mało pali (latem 4,5-5l), nie kradą. Jak na 2 samochód w domu ideał. Podobno da się przejechać 300 tys. bez głównej naprawy silnika. Pozdrawiam,
Podsumowanie: Mam tego kajtka prawie 5 lat, do 80 tys. jeszcze jakoś sie toczył, ale po przekroczeniu tej magicznej ilości km zaczęły sie jaja dziać (2 odcinki tłumika, bębny, linka hamulca, akumulator, kable wys. napięcia, kopułka, kilka regulacji gażnika-zapłonu, drążek uk.kierowniczego, podnosnik szyby etc). W mieście żeby się poruszać niestety trzeba przycisnąć na wys.obrotach i spalanie 6 L i jeszcze jedno uk.hamulcowy do kitu
Podsumowanie: mam 3 latka z silnikiem 1.6 benzyniak (106 km). on jest świetny!! przyśpieszenia jak na tą klasę ma godne podziwu - ze świateł prawie nic "podobnego" mnie nie wzięło. Polecam go każdemu - dobre auto za "małe"pieniądzę.
Podsumowanie: Kupiłem 4-letnie auto po 120tyś. przebiegu.Jeżdze juz prawie rok. Auto jest super, wygodne, komfort aż przyjemnie jeździc. Robie tylko przewidziane naprawy które wynikają ze zużycia elementów. Poza tym bez problemu. Na trasie przy spokojnej jeżdzie pali (niewiarygodne) 6,5l (bez klimy); zimą w mieście (warszawie) potrafi zeżreć i 13l/100km (korki :( ). Polecam na trasy, auto wrecz płynie po szosie.
Podsumowanie: Fajne autko. Na gwarancji trochę dziwnych dziecięcych chorób: pekniecie zatrzasku osłony przeciwsłonecznej ( wymiana osłony), odklejenie okładzin ciernych w klockach (wymiana przy przeglądzie 10tys.km) i w szczękach (wymiana przy przeglądzie 20tys.km). Stuki w tylnym zawieszeniu zlekceważone przez serwis (nic nie znaleziono, i uwagi "ten typ tak ma"). Poza tym - tani w eksploatacji (zuż. paliwa średnio ok. 6,5l/100km w cyklu mieszanym - średnia z 3 lat), bardzo wygodne wnętrze, nawet dla 5 szczupłych osób, żal że taki mały bagaznik, ale z tej długości wiecej się nie da wyciagnąc (albo pasażerowie, albo bagaż). Polecam jako super samochodzik po mieście, ale jeździłem tez do Szwecji nie czując kompleksów, ani zmęczenia.
Podsumowanie: Eksploatuje Tico od trzech lat Awarie - łozyska tylnych kół.Koszt ok. 80 zł.I to wszystko AUTKO jest super.Moc silnika dobrze dobrana do masy pojazdu.Spalanie naprawde małe.Nic dodać nic ująć tylko TICO.
Znajdujesz się w dziale Daewoo opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Daewoo, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 16 modeli samochodów marki Daewoo.