Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam forda Escorta Złotego 1998r i nie narzekam i Fordy mają niezłego kopa
Podsumowanie: Sprzedam ESCORTA 1,6 16V GHIA z klimą sprowadzony w09-2005 z 94r.cena około 2200e.koła 14
Podsumowanie: dodam jedynie ze miałem może szczęście i blache mój ford ma genialną jest zajebiście obszerny wenątrz wygodny na długie trasy no i to co mnie martwi to spalanie, niestety nawet teraz latem w miescie pali mi ok 10litr. choć przyznam szczeże że wyciskam z niego co moge by spod śwateł byc pierwszy:)aaaaaaaa i dałem za niego: ESCORT 1.3CLX 92R ZADBANY, UWAGA UWAGA 2000 TYLKO!!!!!!!
Podsumowanie: szlag mnie trafia jak czytam tych pojebańców którzy nie dbają o samochód i sie wymądrzają ze już nigdy więcej Forda!!nie dbasz,zadnym nie pojeżdzisz chocby to był japoniec, ja mam od roku eskorta 1.3 z 92r i jestem bardzo zadowolony wymieniłem jedno łożysko teraz chyba musze zrobić to samo w drugim tylnym kole i spoko,żadnych awarii i jeżdze niemal 1500km miesięcznie nastepny bedzie chyba mondeo jeśli ktoś nie wie czemu odpowiedz jest prosta cena!!!! za podobne auto u konkurencji niemieckiej(wv,opel) zapłacisz dwa razy więcej otrzymasz niejdnokrotnie dwa razy mniej!!!m jezdziłem oplem astrą z 92 koszmar!!! golfem wprawdzie nie jezdziłem ale stoi pod blokiem obok mojego eskorta i wygląda bardzo smiesznie jak jakiś kurdupel . pozdrawiam wszystkich fordziaży i szerokiej drogi
Podsumowanie: Ja w swoim dziadku 88 r narzekam jedynie na blachy . Zamierzam kupić nowszego ok 97,98.Będę wdzięczny jeżeli ktoś biegły podpowie mi od którego roku można liczyć na lepszą blacharkę.Może jakieś miały ocynk- moj na pewno ma maskę.
Podsumowanie: sprzedam escorta 1995 16.16v stan idealny ghia benzyna gaz 165 tyś km cena do negocjacj tel 0604 796 421 Warszawa
Podsumowanie: Mam escorta 1.8 D 95r naprawde polecam tanie autko. Wszyscy narzekaja na odpalanie a tu glownie chodzi o kompresje silnika slabo pali czyli slaba kompresja czyli silnik juz napewno swoje przejechal 300 400 tys jak nie wiecej , ale remont silnika nie znowu taka droga rzecz . polecam !!
Podsumowanie: Ford Eskort 1.3 98r. (LPG sekwencyjny). Auto ma przejechane 190 tys. Na gazie jezdzi 3 lata i zrobilo w tym czasie 120 tys. Niedługo przyjdzie sie z nim rozstawać, ale co mogę o tym aucie powiedziec to raczej same pozytywy. Jak w każdym aucie cos tam sie z..bie ale są to raczej duperele. Poważnych awarii nie miałem i chyba mieć nie będę. Auto katowane jest niemiłosiernie i jak dotąd nigdy nie odmówiło posłuszeństwa. Silnik jak na tak małą pojemnośc jest niedozajebania, bardzo elastyczny. jak na 60KM bezproblemowo radzi sobie z oplowskimi czy vw 1.4 (60km) nawet nowymi. Na gazie senwencyjnym chodzi świetnie, bez utraty mocy. jest jednak bardziej poddatny na wyzsze spalanie przy wiekszych prekosciach. Na benzynce spalał niemal tak samo przy 120 jak i przy 170 max 7litrów). na gazie apetyt ma duzo wiekszy. przy spokojnej jezdzie do 120 km pali srednio w trasie 8 litrów. Jazda na maxa to juz 10-11 litrów. Silnik jak mowilem nie dozajechania ale trzeba pamietac o silniczku wolnych obrotów który lubi wariowac. Fachowcy z forda zalecają wymianę na nowy (koszt ok. 500zł) są śmieszni. to kawałek rurki, w której zbiera sie syf :)))) wystrczy przeczyscic wd40 i chodzi jak nówka. amortyzatory mam od nowosci (190 tys przebiegu ) i na tegorocznym przegladzie 70 % :))))). Łożyska kół tylnych padają jak muchy. na oryginalnych jezdził do ok 100 tys. potem juz zamienniki (chyba juz 5 komplet), niestety fatalnej jakości i stąd tak szybko je rypał. Zawieszenie twarde, coś zawsze stuka i puka. Trzymanie na drodze bezbłedne. Astra może tylko marzyć o czymś takim. A teraz w skrócie typowe usterki Eskorta: - przełącznik zespolony. samoistnie załancza długie światła, wciskając kierunkowskazy załancza długie. jedziemy na mijania- załancza długie (może on lubi długie :) - zamki w zimie nie do otwarcia nawet przez wyspecjalizowanego złoczyńcę - zbyt delikatne zderzaki (rozwaliłem już 2 a miałem lekkie dotkinięcie z innymi wózkami) - niski, za niski, łatwo coś dołem pzrerysować - wspomniany silniczek krokowy (zalecana regeneracja) - słabe tłumienie odgłosów pracy silnika A teraz troche plusów: + wytrzymały i elastyczny silnik 1,3 + świetna skrzynia biegów, 190 tys i nic:)) + tani jak barszcz przy zakupie używanego i w ekspoatacji + estetyka wnętrza + odpala za każdym razem bez kłopotu i bez względu na temperaturę
Podsumowanie: patrz na tył błotniki rdza progi sworznie wachaczy po duzum przebiegu wycieki
Podsumowanie: mam 1.8d z 94r. pali średnio 5,5l,autko naprawdę oszczędne ale trochę zimna i już ma problem z odpalaniem
Znajdujesz się w dziale Ford Escort opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Ford Escort, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Ford Escort.