Isuzu Seria N (1959 - teraz) - opinia użytkownika tuners
2018-05-28, tuners
Marka: | Isuzu |
---|---|
Model: | Seria N |
Generacja: | (1959 - teraz) |
Rok produkcji: | 2015 |
Przebieg: | 26 tys. km |
Nadwozie: | Podwozie |
Silnik: | 3.0 (N35.150) |
Podsumowanie:
Proszę zaznaczyć odpowiednią opcje i obydwie możliwości to Tak... a tu niestety stanowcze NIE . Mamy samochód japoński , Nissan Atleon o wiele starszy który w porównaniu z Isuzu (N35 wersja euro 5 z dpf i 120km) wypada praktycznie na każdym polu lepiej. Niestety jestem zawiedziony, może samochód nie ma łatwego życia u nas ale po przykładzie atelona mamy wiedzę że da się zrobić mocny i wytrzymały samochód który nie chce uszkodzić kierowcy.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Na początku był problem z wbijaniem pierwszego biegu na pusto, okazuje się że w instrukcji jest to opisane tzn. Ruszać z 2 na pusto , po około 5tyś km już coś się poprawiło bo 1ka normalnie działa
-
Zawieszenie:
Tutaj też ocena średnia. Mimo iż mamy wzmocnioną wersję pod wywrotkę to szybko siada na tzw. „Bycze jajo” zawieszenie jest dość wytrzymałe póki co nie mieliśmy z nim problemu ale jest dramatycznie niekomfortowe, tzn jakiekolwiek nierówności trzeba uważać żeby nie wypaść z fotela. Jazda po budowie bez pasów odpada bo możemy stracić kontakt z kierownicą i fotelem na wybojach przy nawet 15-20km/h
-
Wnętrze:
Wnętrze jak na auto robocze jest ergonomiczne , bardzo proste i łatwe do utrzymania w czystości , nawet nagłośnienie jest Ok.
-
Komfort jazdy:
Niewiem czy jest tu coś sens pisać bo w tym modelu nie występuje nawet w opcji, może z przednim zawieszeniem wahaczowym nie na resorach jest inaczej ale na połączenie resorów przód i tył to dramat przy jeździe drogą i wpadnięciu np w studzienkę kanalizacyjną , wszystkie rzeczy wypadają ze wszystkich miejsc ( uwaga na półkę nad głową , trzymanie tam czegoś twardszego niż papier może się skończyć guzem lub złamaniem nosa). Warzy jeździe w trasie szum wiatru między uszczelkami itd. Jedynie co to nagłośnienie w miarę przyzwoite i klimatyzacja dobrze działa.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 20l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 17l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 14l/100km |
Zalety i Wady
- Wytrzymałość
- Narazie bez awaryjny
- Ceny części
- Totalny brak komfortu
- Samochód jak na warunki budowlane za niski
- Zabudowy AMP wykonywane przez aso