Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Iveco Daily V (2011 - teraz) - opinia użytkownika Paweł, przejechałem z milion różnymi busami, w iveco jak nie zmienią tego co napisałem to już nigdy nie kupię!

2019-12-29, Paweł, przejechałem z milion różnymi busami, w iveco jak nie zmienią tego co napisałem to już nigdy nie kupię!

Marka: Iveco
Model: Daily
Generacja: V (2011 - teraz)
Rok produkcji: 2019
Przebieg: 6 tys. km
Nadwozie: Furgon
Silnik:

Podsumowanie:

Wysoki próg załadunku jest dużym minusem, moja wersja jest 3LH3, taką potrzebowałem, a i tak mi miejsca brakuje. Ale bez tacho już dużo więcej nie uzyskam u innych, chyba że kontener. Tylne drzwi do sufitu co w moim przypadku bardzo się przydaje, w masterze h3 drzwi są do wyskości h2( to dopiero debil wymślił). Ogólnie iveco w mojej wersji full wypasa było tańsze od sprintera (porównywalna wielkość i wyposażenie) o prawie 25k więc się skusiłem wiedząc że sprinter to też już nie to samo co kiedyś. Czy cokolwiek jest takie jak kiedyś ? Jak będzie awaryjne auto to zobaczymy, jak pisałem ja nim przez 3 lata leasingu zrobię około 100k, w cyklu mieszanym. To co wiem od znajomego to iveco robi teraz bardzo słabe felgi, lepiej wozić dwa zapasy ze sobą jak zamierzasz dojebać mu kilka ton, normalnie felgi im pękają. A zapas to jest opcja, normalnie dostajesz siuwaks i kompresor...ja pierdolę co za debile.

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    5.0

    8 sopniowa automatyczna(HI-matic), chodzi rewelacyjnie, płynnie, szybko i cicho. Dwa tryby, osobiście nie używam trybu power bo praktycznie nie widzę różnicy, no może jak jest dobrze załadowany, w trybie power zmienia biegi przy wyższych obrotach. Ogólnie frajda z jazdy jak dobrą osobówką w automacie! jak lubisz sobie poprzerzucać to nadal możesz, wtedy tylko machasz góra/dół, przydatne w górach do hamowania silnikiem, chociaż muszę powiedzieć że te 3.0 ma kompresję jak 2.0 benzyna. 2.8 diesel w movano to dopiero hamowało!

  • Zawieszenie:
    3.0

    Wcześniej jeździłem movano/master. Kto jeździł ten wie. W iveco bez przynajmniej tony na pace jedziesz jak ursusem, po prostu twardy jest. Trzeba uważać bo na spowalniaczach możesz ładunek rozwalić o sufit. Nie jest to auto którym pojedziesz szybko, przy 140 zaczyna szukać swojej drogi. Mogę tylko napisać że masterem 2017 z bi turbo motorem jeździsz jak osobówką, osobiście na a2 przy sprzyjającej pogodzie zrobiłem swój życiowy rekord - 195km/h :)

  • Wnętrze:
    2.0

    Fajne zegary,ale zapomnij o ich przyciemnieniu w nocy! według ustawień, minimalna wartość świecenia jest nie wiele niższa niż normalnie na dzień! Do zmiany kierunków musisz mieć palce 20cm, jak nie masz takich długich to musisz zsuwać rękę z kierownicy. No właśnie kierownica, mała, obszyta skórą z całkiem wygodnymi przyciskami radia i tempomatu ale jest kurwa kwadratowa !!! rozumiecie jakie to jest wygodne przy manewrowaniu. Podłokietnik chyba dla karłów(bez urazy) mam 183cm wzrostu więc gigant ze mnie żaden a łokieć mi się zsuwa z krawędzi. Najlepsze są światła doświetlające przy manewrowaniu, generalnie to chuj dają. Na mega plus kamera cofania zawieszona nad drzwiami(mam H3 budę) co daje świetny obraz tego co się dzieje za dupą i czy nie walniesz w jakąś gałąź czy inny daszek, a wiecie że one tylko czyhają na to by przypierdolić w dach. Całkiem dobrze zrobiony soft po podłączeniu telefonu, wybieranie głosowe po naciśnięciu przycisku na kierownicy, mówisz: zadzwoń do ..... i dzwoni, czyta smsy, przyjemny kobiecy głos. Nawigacji nie brałem bo to jest wyjebanie kasy do śmietnika. Jak nie musisz mieć kabiny 3 osobowej to bierz od razu drugi fotel kierowcy dla pasażera. W parku ławki są dużo wygodniejsze. Jest dużo schowków, jest gdzie kawę postawić i w ławkę można wrzucić nawet trupa. Ogólnie w długie trasy jest po prostu w chuj nie wygodnie, z mastera po 1500km wysiadam jak z osobówki, z iveco wypadam zmęczony. No i kurwa ten dźwięk kierunków którego nie da się wyłączyć ! lub dźwięk otwartych drzwi, zapomnij o przewożeniu ładunku przy otwartych drzwiach, będzie ci pikało całą drogę!

  • Komfort jazdy:
    3.0

    Ogólnie automat jest cichszy od manuala, miałem okazję poruszać się 2018 rocznikiem z motorem 3.0 w manualu, podobne wrażenia są w c60. Automat cichutko zrobi za Ciebie robotę, wart dopłaty, szczególnie że to co nadpłacisz za niego wróci na stacji przy tankowaniu(8 biegów). Automat firmy ZF, zobaczymy ile to przejedzie, ja nie robię za dużo, auto ma przez 3 lata przejechać około 100k, mam nadzieję że obejdzie się bez napraw...

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski — l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 11l/100km
Śr. spalanie - trasa — l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • duży w automacie
Wady:
  • auto zaprojektowane przez debili
  • którzy nie przejechali się tym co zaprojektowali.

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Iveco Daily V (2011 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Iveco Daily V (2011 - teraz).

Iveco Daily Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Iveco Daily opinie

Oceń swoje auto

Premiery i nowości