Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam mercedesa (124) E 280 z 95 roku. Kupilem go z przebiegiem 250 tys. km. okazyjnie od znajomego. Mialem wtedy prawie nowa fabie z salonu z przebiegiem 26 tys. ale okazja to czemu nie? Tak sie zlozylo ze moja dziewczyna zmienila prace i potrzebowala samochodu, a ze mercedes byl dla niej za duzy no to fabia... po pol rou dostala samochod firmowy, a ja znowu mialem fabie z powrotem. Po tygodniu wstawilem ja do komisu i zostalem przy swoim mercedesie. Auto jest niesamowicie wygodne. Zawieszenie moze niezbyt nadaje sie do szalenstwa po serpenynach, ale jest bardzo bezpieczne i niesamowicie wygodne. Silnik to poezja, 6 cylindrow w rzedzie jest bardzo ciche i przyjemne w brzmieniu. Skrzynia automatyczna jest o niebo lepsza niz manualna w tym modelu. Zmienia bieg bezszelestnie i niezauwazalnie. Wbrew pozorom auto nie jest drogie w utrzymaniu. Naprawy to raczej czynnosci sporadyczne, spalanie tez jak na ten motor niewielkie, porownywalne z lanosem (wiem bo mialem 1.6). I powiem szczerze bez fanatyzmu 20 tys. zl za ponad 10 letnie auto w tym przypadku nie jest przesada, bo auto jest naprawde trwale a co do komfortu i radosci z jazdy to nawet nowa dacia, siena czy deawoo odpada w przedbiegach.....
Podsumowanie: ja jeżdże mietkiem ale w wersji coupe rok 96 ostatnia edycja silnik 3.2 benzyna z 5biegowym automatem nowej generacji z pełnym wyposażeniem (włącznie z elektryką foteli) i nie mogę powiedzieć najmniejszego słowa na ten samochód... naprawdę auto jest świetne mam przejechane 230tys i nic sie nie dzieje poza standradowa okresowa wymianą części :) Kupiłem go z przebiegiem 186tys od Niemca i nie żałuję. Innego samochodu z takim przebiegiem bym nigdy nie kupił... Silnik jest cichutki, ale jak sie wdusi to słychac piękny dźwięk rżących 230 koni... :)po prostu poezja. Automat jest bardzo precyzyjny. Co prawda autko troche pali, bo srednio ok 13-14 litrow ale nie ma innych powodów do narzekań. A denerwują mnie Ci ludzie, którzy narzekają na 124 nimi nie jeżdząc albo nie umiejąc ich użytkować. Wiadomo,że każdy samochód trzeba saerwisować. Są to samochody nie do zajechania i ryzyko kupienia trefnego auta nawet z roku 90 czy wczesniej jest małe, jest to tylko wyjątek, który potwierdza regułę:) Bez gwiazdy nie ma jazdy !!! pozdrawiam wszystkich miłośników Mietka 124
Podsumowanie: Witam! Czy ktoś mógłby udzielić informacji czy można przerobić Nivomat w 124 TE 230 na zwykłe amorki , jeżeli tak to jakie i kto to może zrobić we Wrocławiu. Nie mogę dac sobie rady z tłuczeniem z tyłu. Amorki wymieniłem, kule chyba są dobre ponieważ auto nie jest twarde. Zawieszenie tylne też robiłem.
Podsumowanie: Jeżdżę 124 200d z 1994 r. Wszystko jest ok, oprócz tego, że wczesniej mialem Audi 100 i cholernie brakuje mi mocy. Silnik ogólnie jest niezawodny, ale za słaby do tej wagi. Dlugo nie moglem sie przyzwyczaic do tego auta, wygodniej jezdzilo mi sie Audi. Zaletą jest to, że srednie spalanie to ok. 7 l/100km
Podsumowanie: dla [email protected] mam rade: jeśli nie zalezy Ci na szybkiej jezdzie to stanowczo doradzam diesla. Nie do zdarcia i bezobsługowy, poza wymianą filtra paliwa przed zima. Przy dbaniu o akumulator i dobre paliwo to przy dobrych swiecach zarowych odpali nawet przy 30st. mrozu! Na 100% mniej roboty przy nim niz przy benzynie, gdzie wymiana swiec zaplonowych co 20-30 tys.km jest konieczna, do tego przewody wys. napiecia. Swiece zarowe wytrzymuja kilkakrotnie dłuzej... bez dwoch zdan diesle tej generacji,co w W124 i W201 sa praktycznie wieczne...
Podsumowanie: bentek sam pierdolisz goopoty... mój ma 16 lat i NIC w nim nie słychac... a jezdze po Lublinie, gdzie dziura na dziurze...
Podsumowanie: POSIADAM W124 E220E KOMBI AUTO PŁYNIE!!JEST SUPER.SILNIK BARDZO ELASTYCZNY I EKONOMICZNY BEZAWARYJNY,JAZDA TYM MERCEDESEM NAWET PO NASZYCH DROGACH BARDZO RELAKSUJE I USPOKAJA
Podsumowanie: W124 jest dobry dla kogos kto chce jezdzic setki tysiace km, szczegolnie modele z dieslem, czyli dla taryfiarzy i innych. Czlowieku zastanow sie jak jezdzisz rocznie 15000 km to po co ci stary trup z 90 roku z 300 000 km przebiegu na karku. Za te 20 000 zl (rownowartosc) to lepiej kupic 3 letnie punto pojezdzic 2-3 lata i do zyda i nastepne auto. Nie dajcie sie zwiesc o niesamowitym komforcie i co tam jeszcze ludzie pisza. W 15 letnim mercedesie to nie ma sily zeby w srodku na dziurach plastiki nie trzeszczaly itp.. Wszyscy ci ktorzy tak sie podniecaja tym ze bez gwiazdy nie ma jazdy niech kupia jakis model z 2002 roku chociaz i moga cos powiedziec. A tak nie maja kasy i bredza ze takie super auto ze najlepsze na swiecie i prawie jak z fabryki. Ja jezdzilem 124 w niezlym stanie i c200 kompresor z 2003 roku i szczerze mowiac tym 124 to bym wjechal odrazu do jeziora w porownaniu do tego c200. Wiec niech troche pomysla nietorzy a nie skwary pierdola ze takie super auto ze normalnie lepsze niz nowe.... ;)
Podsumowanie: SAMOCHóD MA 14 LAT I JEST NIE DO ZDARCIA JEGO ZAWIESZENIE KPI SOBIE Z DZIUR W POLSKICH DROGACH MAM GO 2 LATA I NIC NIE STUKA JEDYNA WADA - STRASZNIE LUBI PALIWO(SILNIK BENZYNA)
Podsumowanie: kup sobie diesla 2500 eentualnie 3000 unikaj 2000
Znajdujesz się w dziale Mercedes-Benz W124 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Mercedes-Benz W124, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Mercedes-Benz W124.
Mercedes C. Znamy już kolejne wersje silnikowe
Kolejna marka podjęła ważną decyzję. Nie kupisz auta z silnikiem spalinowym
Artykuł sponsorowany Samochody elektryczne: eVito i eSprinter – gwiazdorski duet z energią
Artykuł sponsorowany Mercedes PRO – cyfrowe centrum dowodzenia biznesem. Nowoczesne rozwiązania dla Twojej firmy
Mercedes. Rusza produkcja w Polsce. Co powstaje w Jaworznie?