Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
W GT86 na 2017 rok wprowadzono kilka istotnych zmian. Auto zyskało także nowocześniejszą stylistykę, jeszcze lepszą jakość i bogatsze wyposażenie.
Startujący nową Toyotą GT86 CS-R3 z numerem 23 Luca Rossetti zajął drugie miejsce w kategorii ERC3 i trzecie wśród samochodów tylnonapędowych podczas Rajdu Barum, jednej z najważniejszych motoryzacyjnych imprez sportowych minionego weekendu.
Toyota GT86 to w tej chwili jedyny sportowy samochód w ofercie Toyoty, ale zdecydowanie nie jedyny w historii marki. Współczesny model jest spadkobiercą tylnonapędowego modelu AE86 z lat 80., znanego także jako Corolla GT Coupe, Sprinter Trueno lub Corolla Trueno. Młodzi Japończycy, którzy za kierownicą tego modelu odkrywali radość driftu, nazywali go Hachi-Roku (po japońsku 86). W Japonii z AE86 łączy się cała subkultura, co musiało oczywiście znaleźć odzwierciedlenie w kulturze popularnej.
Toyota przedstawiła zmodernizowaną wersję sportowego modelu GT86, w którym wprowadzono liczne udoskonalenia poprawiające osiągi, własności jezdne, aerodynamikę i funkcjonalność. Odświeżono również wygląd zewnętrzny nadwozia.
Toyota Motorsport GmbH (TMG) opracowała aktualizację wyścigowego GT86 CS-V3. Nowy samochód zadebiutował w ostatni weekend w wyścigu serii TMG GT86 Cup.
Sportowe coupe Toyoty ma szansę pojawić się na rynku w mocniejszej wersji. Według doniesień prasowych auto może zyskać dodatkowe 100 KM mocy dzięki silnikowi V6 pod maską.