Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
W niespełna dwa lata od rozpoczęcia produkcji Toyoty GR Supry GT4 dostarczono 50 egzemplarzy tego wyścigowego auta. Z tej okazji TOYOTA GAZOO Racing Europe przygotowało ograniczoną do zaledwie sześciu egzemplarzy wersję specjalną GR Supra GT4 50 Edition.
Produkcja została ograniczona do 90 egzemplarzy dla europejskich klientów – to nawiązanie do poprzednich wersji specjalnych oraz wewnętrznego oznaczenia modelu A90.
W tym samochodzie Paul Walker kręcił sceny na planie filmu Szybcy i wściekli. Teraz słynna Supra A80 z 1994 roku ma nowego właściciela, który zapłacił za nią 550 tys. dolarów, ustanawiając nowy rekord. Aukcja firmy Barrett-Jackson miała miejsce w Las Vegas w ten weekend.
“Toyota GR Supra daje ogromną frajdę z jazdy, bo to klasyczny samochód z napędem na tylne koła. Samochód jest bardzo zwarty. Bardzo dobrze prowadzi się na torze, bo stosunek rozstawu osi do rozstawu kół jest idealny” - to wrażenia Kuby Przygońskiego zza kierownicy Toyoty GR Supry.
W niespełna rok od uzyskania wyścigowej homologacji Toyota GR Supra GT4 w liczbie ponad 20 egzemplarzy trafiła do klientów na całym świecie. Budowany przez Toyota Gazoo Racing Europe w Kolonii samochód od 2020 roku rywalizuje na najbardziej uznanych torach i już może poszczycić się pierwszymi sukcesami.
W chwili debiutu Toyota GR Supra była dostępna z jednym, trzylitrowym, sześciocylindrowym, 340-konnym silnikiem. Niedawno do oferty dołączyła wersja z motorem mniejszym o litr i słabszym o 82 KM. Odmiana ta jest o przeszło 100 tys. zł tańsza. W naszym teście sprawdzamy, jak jeździ dwulitrowa GR Supra.