Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Jednym z największych atutów Opla Insigni OPC jest zawieszenie typu Hiper Strut, które znacząco niweluje zjawisko podsterowności. Teraz, niemiecki producent postanowił wprowadzić to rozwiązanie również w pozostałych odmianach tego modelu.
Toyota i General Motors konkurują o miano największego koncernu motoryzacyjnego świata. Wielkimi rywalami są także ich popularne modele, prezentujące dwie różne filozofie: Avensis i Insignia.
Opel Insignia jest teraz dostępny także z turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1.4-litra, który fabrycznie posiada instalację LPG. Można ją zamówić do każdej wersji nadwoziowej, czyli sedana, hatchbacka lub kombi.
Opel kontynuuje politykę odświeżania swoich najważniejszych modeli. Po Corsie i Astrze, wkrótce nadejdzie także pora na Insignię.
Opel Insignia OPC jest najmocniejszym w historii, seryjnie produkowanym modelem segmentu D niemieckiej marki. Jak się okazuje, dla niektórych klientów moc 325 KM to zbyt mało. Specjalnie z myślą o nich, firma tuningowa MR Car Design przedstawiła pakiet zmian przeznaczony dla tego auta.
Jeszcze w tym roku do salonów Opla trafi Insignia po faceliftingu. Zmiany obejmą wygląd przedniej i tylnej części nadwozia.Jeszcze w tym roku do salonów Opla trafi Insignia po faceliftingu. Zmiany obejmą wygląd przedniej i tylnej części nadwozia.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —