Alfa Romeo Giulietta (2010 - teraz) - opinia użytkownika milosz
2017-01-10, milosz
Marka: | Alfa Romeo |
---|---|
Model: | Giulietta |
Generacja: | (2010 - teraz) |
Rok produkcji: | 2012 |
Przebieg: | 169 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 1.4 TB |
Podsumowanie:
Uwazam, ze w dzisiejszych czasach jest malo samochodow, ktore przejezdzaja 170 tys km z tak malym bagazem przypadlosci. Auto jest dobre.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Posiadam TCT jak do tej pory jest OK. Szybko zmienia biegi.
-
Zawieszenie:
Zawieszenie sztywne, bardzo dobre wlasciwisci jezdne ale na nierownych drogach trzesie i ma sie wrazenie, ze zawieszenie nie wytrzyma dlugo. Na szczescie jest OK, przyzwyczailem sie do charakterystyki auta w zawieszeniu wymienilem do tej pory lozyska amortyzatorow poza tym nic nie naprawiane. Ostatnie lata glownie autostrady. Gumy w zawieszeniu na mrozach trzeszcza. Co wazne, wytrzymale.
-
Wnętrze:
Nie mam wiekszych zastrzerzen. Ladnie zaprojektowane, dobrze sie w nim czuje. Plastiki przecietne ale ladnie wygladaja.
-
Komfort jazdy:
Dobrze wybiera nierownodci ale jest sztywna i ma krotki skok zawieszenia. Trzeba sie przyzwyczaic. Ponadprzecietnie dobre wlascieosci jezdne genialnie sie prowadzi na autostradach. W srodku mogloby byc ciszej. Dobra pozycja za kierownica.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 10l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 7l/100km |
Zalety i Wady
- - dynamika
- - prowadzenie
- - oszczednosc jak na 170KM
- - personalizacja ustawien mapy silnika
- - wyglad
- - sztywna na nierownosciach
- - drobne niedorobki, jak slyszalne gumy w zawieszeniu na mrozach