Audi A4 I (B5) (1994 - 2001) - opinia użytkownika Tom Le
2013-09-02, Tom Le
Marka: | Audi |
---|---|
Model: | A4 |
Generacja: | I (B5) (1994 - 2001) |
Rok produkcji: | 1996 |
Przebieg: | 210 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 1.8T |
Podsumowanie:
Polecam, za 8-11tys można kupić sportowego sedana będącego jednoczenie autem rodzinnym. Komfort jazdy super. Oprócz przedniego zawieszenia części śmiesznie tanie(VW). Gdyby nie to wredne drogie zawieszenie przednie wkład finansowy oprócz paliwa byłby naprawdę śmieszny. Jeśli auto ma ogniska rdzy, nie kupuj bo było walone. Bezwypadkowe egzemplarze nawet z początków produkcji nie powinny mieć nawet kwiatka rdzy(podwójna galwanizacja/ocynk).
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik pracuje wyjątkowo cicho, aż za mocny na początkującego kierowcę.
-
Zawieszenie:
Jedyny niewypał. Zestrojone i skonstruowane na autostrady, ale idealnie pokonuje ciasne zakręty, lepiej niż kompakt. Niestety Wielowahacze przednie można kupić od 500 do 2500pln, a w trwałości nie widać różnicy. Ingerencja co 10-30tys km, w zależności po jakich drogach jeździmy, ale jedna spora dziura może spowodować awarie tuż po wymianie.
-
Wnętrze:
Trwałe, super jakość. Do dziś wygląda lepiej niż nowe z salonu.
-
Komfort jazdy:
Wręcz idealny, aczkolwiek brakuje miejsca na tylnej kanapie, 3 osoby w drugim rzędzie jadą w totalnym ścisku. Dla wysokich, pakerów i grubasów polecam A6
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 10.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6.9l/100km |
Zalety i Wady
- super jakość
- podczasowa sylwetka
- idealna ochrona antykorozyjna
- niskie spalanie w stosunku do mocy
- częste naprawy nietrwałego zawieszenia przedniego