Citroen C-Elysée II (2012 - teraz) - opinia użytkownika Tomas
2019-07-10, Tomas
Marka: | Citroen |
---|---|
Model: | C-Elysée |
Generacja: | II (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2017 |
Przebieg: | 103 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 1.6VTi |
Podsumowanie:
Reasumujac pojazd godny zakupu w tej kategorii cenowej. A nawet pokusilbym sie o stwierdzenie ze duzo lepszy od drozszych modeli. Dobry samochod na taxi i do codziennego uzytkowania.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Przy 96 tys wymiana katalizatora - wymienione na gwarancji. Przy 102 tys padlo sprzęgło. Samochód na gwarancji. Koszt wymiany wyceniony na 2850 zł w autoryzowanym serwisie. (Samochód nie posiada koła dwumasowego, wiec cena bardzo wysoka). Gwarant umywa ręce. 102 tys wyciek wody do srodka przy desce rozdzielczej od strony pasazera. (Uszczelnienie klimatyzacji) - usterka naprawiona na gwarncji.
-
Zawieszenie:
102 tys - z zawieszeniem nic nie robione
-
Wnętrze:
102 tys fotel kierowcy (siedzisko) nosi ponadprzecietne oznaki zniszczenia. Reszta jest ok.
-
Komfort jazdy:
Jak ktos nie lubi poruszac sie dynamicznie pojazdem to ten samochod jest idealny dla niego (brak turbiny)
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 10l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7.6l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 7l/100km |
Zalety i Wady
- Brak turbiny - zmniejsza ryzyko wymiany
- Bardzo duzy bagaznik
- Komfortowy dla 4 osób dla 5 moze byc ciasno.
- Częsci eksploatacyjne nie sa drogie
- Wymiana oleju co 30 tys km co obniza koszty eksploatacyjne
- Przy wlaczonej klimatyzacji zuzycie paliwa znaczaco wzrasta (3 litry na 100 km wg komputera)
- Łatwy w sprzataniu wnetrza
- Cienka warstwa lakieru zewnetrznego (szybko powstaja odpryski)
- Brak mozliwosci umycia tylniej szyby pod lampą stopu