Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Siena 1.4 rocznik 98, 100 tys. przebiegu. Jezdze od nowosci. Bardzo przyzwoite spalanie (na trasie ca. 7l przy 120km/h a 5.5 przy 90-100), elastyczny silnik, pakowna, dobre zawieszenie, tanie czesci. Srednio zawodna. Do tej pory: wymiana Alternatora, tlumika srodkowego i tylniego, wentylatora nawiewu cieplego powietrza- koszt w ASO 700zl Zgroza!!! Tulejka wahacza przedniego i to byloby tyle poza tym tarcze,klocki, olej idt. ale to standart. Bardzo niezadowolany bylem z serwisu fiata. Przy wymianie wentylatora uszkodzona kabel z anteny i pojawialy sie problemy z immobilajzerem z czego uwzgledniona tylko druga usterke. Aha samochod mial fabryczna wade lakieru i po roku jazdy cala mase odpryskow, ale w tym przypadku reklamacja zostala bez dyskusji przyjeta.
Podsumowanie: Jeżdżę z rodziną od 6.5roku Fiatem Sieną 1.2 75KM EL 1999r. -auto z salonu, przebieg 105tys.km. Auto ekonomiczne (mały silnik): niskie opłaty, małe spalanie ( 6-7 l/100km w jeździe mieszanej, potrzebuje mało oleju (między wymianami 0 dolewek). Mało elektroniki, więc niepotrzebne jej naprawy. Nadprogramowo (poza materiałami eksploatacyjnymi) po 100tys.km przebiegu - wymiana sprzęgła (koszt 700zł w ASO), wymiana 2 tulei metalowo-gumowych w przednim zawieszeniu (koszt po 20zł każda), wymiana zawiasu w drzwiach pasażera (koszt 120zł w ASO). Ogromny bagażnik (500L)!!- świetnie się sprawdza przy dwójce moich dzieci. Silnik mały, ale żwawy, trochę mu brakuje przyspieszenia przy wojażach wakacyjnych całą rodziną i pełnym bagażnikiem (a potrafi zabrać naprawdę dużo). Zawieszenie sprężyste - dobrze się sprawdza na polskich,w tym wrocławskich "dołkach". Jest dosyć wysoko zawieszona, co trochę przeszkadza w jeździe na trasie przy silnym wietrze, ale za to pomaga przy wycieczkach w teren - nad wodę, czy do lasu, oraz oczywiście przy wjeździe na wysokie, miejskie krawężniki. Nigdy mnie nie zawiodła na trasie (mam znajomych, którzy w drogich autach byli holowani z trasy z powodu awarii, szczególnie elektryki silnika). Moim zdaniem b.dobre auto w swoim przedziale cenowym (!!), dobrze się sprawdza jako tanie auto rodzinne (polskie realia ekonomiczne)-polecam !!, w cenie Sieny trudno będzie znaleźć inne w miarę duże auto w dobrym stanie.
Podsumowanie: Mam Sienę 1998 1,6. Rewelacja!!!! Ani razu się nie zepsuła, korozji "zero",awaryjność "zero" po prostu tankować i jechać.Polecam
Podsumowanie: Mam Sienę 1.2 z 2000 r., jeżdżę nią dwa lata, jak do tej pory wszystko ok, przy 70 000 km wymieniłem tuleje wachaczy, końcówkę drążka (lewą) i sprzęgło. Sienę cenię najbardziej za wielkość bagażnika, swobodnie wchodzi do niego wózek i dwie duże torby.
Podsumowanie: Kupiłem 5letnia z 98 w 2003 przez dwa lata zero awarii. Po 95 tys zaczeło się cos co miesiąc: termostat, sonda, linki w skrzynii biegów korektory hamulców, uszczelnienie skrzyni, sprzęgło, wszytskie mozliwe linki. Na koniec przerdzewiała miska. Po za tym super auto, ale za szybko się starzeje. Nową kupiłbym bez wahania.
Podsumowanie: Mam Siene 2000r 1,2 z 81 tys.km. Uważam to auto za bardzo dobre. Bagażnik wielki i 4 walizki sie mieszcza. Jedyna usterka była skorodowana uszczelka pod glowica i trzeba ja bylo wymienic. Na trasie 5,5 w miescie 7. I co chcie wiecej - wiekszosc czesci pasuje z malucha i Uno.Super.
Podsumowanie: Mam Sienę 1,2,1999 od nowości. Wszyskie przeglądy i wymiany materiałów w terminie (tylko na gwarancji w ASO reszta u zaufanego mechanika). Nawet jeżeli nic się nie psuje pełny przegląd według książki. Mam teraz 110 000 km, z czego 60 000km na gazie. Tylko drobne naprawy na kwotę ok. 1000,-zł. Spalanie w cyklu mieszanym 8-8,65l, na trasie 6l, (na gazie). Silnik elastyczny i cichy. Zdecydowanie polecam.
Podsumowanie: Siene 1,6 posiadam od 1998r(inst.gaz-spalanie 10l/100km,przebieg-160tys km).Do tej pory wymieniłem: tylny tłumik(przy 150tys km-koszt130zł),2 razy tuleje wachaczy(jedna tuleja ok 25zł),tarcze hamulcowe (tydzień temu-230zł),poza tym to co konieczne:olej,filtry, świece,klocki,pasek itp.Uważam,że jak na auto za tak małe pieniądze to REWELACJA.Zawiasy drzwi skrzypią,klamki musze dociskać ręką[poszły spręzynki-chyba]ale mnie to nie przeszkadza.Brat jeżdzi corsą 1,0(2000r-przebieg 70tys km) i niby się nie psuje(prawie)-wymienił tłumik (cały-250zł ok)i przepływomierz-930zł!!!,ale sobie chwali-)).
Podsumowanie: 1,4 z gazem - jeżdżę jako pierwszy właściciel od 1998;autko rewelacyjne, nigdy nie wymagało pomocy mechanika;pali od ręki zawsze i wszędzie, zimą jako kobieta miałam święty spokój(pod warunkiem, że akumulator jest ok)!Polecam każdemu ale tylko z gazem, bo benzyna to za drogo!
Podsumowanie: Jestem posiadaczem Sieny 16v w tej cenie nie znajdziecie nic lepszego.Duży wręcz ogromny bagażnik wygodny w środku i na tę klase szokujące osiągi pojazdu wręcz sportowe.
Znajdujesz się w dziale Fiat Siena opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Fiat Siena, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Fiat Siena.
Fiat 500X & Tipo Hybrid. Pierwsza jazda, wrażenia, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 500 (Red) 42 kWh 118 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Fiat Tipo Cross 1.0 Turbo 100 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 124 Spider. Włoch z duszą Japończyka, czyli przepis na co najmniej udany romans (video)