Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam Uno z 1996 ,oszczędny ,mało awaryjny ,choc przy przebiegu 60 000nawaliło sprzegło na trasie , pozatym standardowo chyba amortyzatory , pasek rozrządu.silnik bez zazutu.
Podsumowanie: jestem posiadaczem uno 1.4ieS z gazem sprawuje sie dobrze silnik dynamiczny malo awaryjny jego wada to blacha
Podsumowanie: pośiadam fiata uno od nowości z salonu rocznik 98 sprawuje śie dobrze przy przebiegu 80 tyśięcy wymieniałem tylko sonde lande i chyba nie potrzebnie mi wstawili nowo i czujnik temperatury i takie drobne nie brane pod uwage jeszcze musze w nim tłumik wymienić bo końcówka mi odpadła od korozji golączki mam z rdzo drzwi bo so słabo fabrycznie zakonserwowane mam problem z ręcznym słabo trzyma, ośiągi jedzie to ważne tylko nie raz mam problem z odpalaniem i z skrzynio musze coś zrobić bo biegi nie zaletkko wchodzo ogólnie to dobre ałto mało awaryjne i tanie w utrzymaniu ..
Podsumowanie: Mam od dwóch lat uno 1,0 '94 (ostatni Włoch) z LPG. Zrobiłem nim niewiele, bo kilkanaście tysięcy,ale w praktycznie wszystkich warunkach.Obecnie jeżdże też micrą 1,0 i corsą 1,2-mam porównanie. Efekt? Uniak jest ekonomiczny(tanie częśći i spalanie ok.6-7 LPG),ale zabezpieczenie antykorozyjne i leciwe zawieszenie nie pozwalają jeździć bez "ukrytych kosztów".Silnik nienajgorszy, jak na litrówke elastyczny w dużym zakresie obrotów (nowoczesne 16V są lepsze, ale wymagają kręcenia...) i długowieczny(to nie pierwsze uno w rodzinie),jeśli nie będzie wkręcany powyżej 4 tysięcy zbyt często..Jak na auto starej konstrukcji dużo miejsca w środku (micra wysiada),ale kosztem stref kontrolowanego zgniotu.Do normalnej jazdy wystarczy 1,0-słabe hamulce i miękkie zawieszenie nie pozwalają na ostrą jazdę 1,4... Kolejny minus - tragicznie wyprofilowany zderzak przedni z łamliwego plastiku nie pozwoli na harce przy krawężniku.I ostatni-światła w starszych uno są..:(,ale na wszystko jest sposób.:)Mimo wszystko polecam,bo jest to najlepsze z młodych aut w niskim przedziale cenowym, które - przy odrobinie cierpliwości i małym sprycie mechanika - potrafi odwdzięczyć się niezawodnością i ekonomiką
Podsumowanie: Moje uno ze startu spod świateł zostawiło nie jednego passata.Do setki 11s V max 190km/h. A to wszystko z silnika 1.4
Podsumowanie: Miałem uno rocznik 88 z 1.litrowym silnikuiem . Przez 4 lata ok.60 kilometrow , tylko 2 awarie na drodze raz szczotki na rozruszniku i raz szczotki alternatora , ale to "koło domu" . Silnik w miare dynamiczny max to 150 - 160 km/h . Troszke za niski dla tych z 190 cm. w wersji z szyberdachem . Zawieszenie : raz wymiana sworznia wachacza i dwa razy koncówki po obu stronach , dwa razy klocki i bez problemu zawsze wracałem do domu . Polecam na początek .
Podsumowanie: UNO 1.0 auto dla oszczędnych, mało awaryjny ekonomiczny dla, trochę spartański
Podsumowanie: 1994r 1,0l. przebieg 170tys idealny w miescie, choć zimą potrafi palić nawet 10l. Za to latem na trasie 5,5l. Na trasie jednak bywa, że 45KM to troche za mało. Bardzo łatwy w małych, samodzielnych naprawach, tanie częsci zamienne. Ale poważna naptrawa starych modeli okazuje sie mniej opłacalna niż kupienie młodszego auta sprowadzonego z zachodu. Dostępne akcesoria do stylizacji to jedynie klosze migaczy koloru białego lub pomarańczowego, poza tym raczej kanciate pudełko z ktorym nie wiele można zrobić. Przeciętny, do spokojnej jazdy, ale tani. polecam raczej początkującym kierowcom.
Podsumowanie: Mam uniacza z 94r.z 1,0 benzyna/gaz(105000km) silnik chodzi jak nowy.korozji nie byl widac-moja rada wlac przepalony olej silnikowy w kazdy otwór-a jest ich tam sporo:)Słaby silnik ale po norweskich gorkach posmigał.Tania eksploatacja(6-7 l.benz./7-8 l.LPG)Mankament to zawieszenie,zaiteresowani wiedza o co chodzi:)
Podsumowanie: Posiadam UNO 1,7D od 1997r.Pierwszy właściciel.Przebieg 183000 km.W silniku wymieniłem tylko 4 świece żarowe.Poza tym łożyska w przednich kołach.Pozostałość to nadal części fabryczne.Choć muszę przyznać,że przednie amortyzatory są do wymiany i zaczyna się przepalać tłumik.
Znajdujesz się w dziale Fiat Uno opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Fiat Uno, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Fiat Uno.