Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Samochód wiekowy ma charakter, wygodny niezawodny wóz.
Podsumowanie: SPRAWIA , ŻE JAZDA JEST PRZYJEMNOŚCIĄ
Podsumowanie: szkoda że korozja wchodzi w elementy konstrukcyjne samochodu
Podsumowanie: Komfort i wygoda za niewielkie pieniądze. Tanie części i możliwość szybkiego, łatwego naprawienia. Silnikowe pasują często z większego brata Scorpio. Przewidywalna i łatwo prowadząca się w zakręcie nawet przy kontrolowanym poślizgu:) Dzięki niewielkiej masie i nisko dostępnemu momentowi obrotowemu bardzo przyjemna do jazdy. Niski koszt eksploatacji przy zamontowanej instalacji LPG i zero strzałów w kolektor jak miałem w przypadku 2,0 OHC 105KM (silnik Pinto z elektryczną przepływką). Napęd łańcuchem rozrządu -odchodzą koszty wymiany paska, pompy wody, napinacza.
Podsumowanie: Komfort i wygoda za niewielkie pieniądze. Tanie części i możliwość szybkiego, łatwego naprawienia. Silnikowe pasują często z większego brata Scorpio. Przewidywalna i łatwo prowadząca się w zakręcie nawet przy kontrolowanym poślizgu:) Dzięki niewielkiej masie i nisko dostępnemu momentowi obrotowemu bardzo przyjemna do jazdy. Niski koszt eksploatacji przy zamontowanej instalacji LPG i zero strzałów w kolektor jak miałem w przypadku 2,0 OHC 105KM (silnik Pinto z elektryczną przepływką).
Podsumowanie: Przepraszam ale wcześniejsze pytanie jest ogólne proszę o rady !!!! Dzięki
Podsumowanie: Ja do Marcina z pytaniem jakie masz ciśnienie w cylindrach i czy nie masz problemu z odpalaniem zimą.Ja mam w swojej sierce 1,8td mam po 28 atm., a mimo małych mrozów miałem problemy z odpaleniem.A przed zimą wymieniałem koncówki wtryskiwaczy. Rok wcześniej były mrozy prawie po -25 c. i odpalałem a ciśnienie miałem takie same. Jaka może być przyczyna ?
Podsumowanie: Miałem Sierre 2,3D z 89r. Może i jest strasznie wolna, ale za to niebywale żywotna! Możecie mi nie wierzyć, ale sprzedając ją po 5 latach eksploatacji miała przejechane ponad 500tkm!!! I poza braniem śladowych ilości oleju i niewielkiego kopcenia nie było większych problemów. Awarie się nie zdarzały. Jedynie elementy bierzącej eksploatacji. Naprawde miło ją wspominam i chyba kiedyś jeszcze kupię kolejną
Podsumowanie: Posiadam Forda Sierrę `91 TD. Jest to auto bezawaryjne. W każdym terenie jest Super!!! Moim zdaniem NIE MA lepszego samochodu. Nie żadne Lamborgini czy Porshe, tylko właśnie Fordzik Sierra!!! Solidne wykonanie, zawieszenia praktycznie bezawaryjne, komfort jady super. Idealny do ciągania przyczep. Jeźdzę już 5 Fordem Sierrą. Tani w eksploatacji tzn. paliwo i części. Jeżeli ktoś ma mało pieniędzy w kieszeni, to polecam kupić ten samochód, bo za 2 lub 3 tys. zł, można kupić w idealnym stanie i być szczęśliwym z jego użytkowania - POLECAM !!! Teraz będę zmieniał samochód i kupię Mercedesa lub Volvo. Mercedesa model 124 D lub Volvo 940 TD.
Podsumowanie: ford 2.3 diesel to mocne wozy poniewaz to jets silnik peugota jezdzilem nim7 lat mocne wozy zimna zawsze odpalil.zawieszenie tzreba o nei dbac w miare tanie czesci .zmienilem ten wozik na 2.0 ohc na jednym walku na wtysku silnik dosc dobry ale jedyny ferel to uszczelniacze siadają i przez to bierze olej.
Znajdujesz się w dziale Ford Sierra opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Ford Sierra, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Ford Sierra.
Ford Puma 1.0 EcoBoost 155 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie paliwa, dane techniczne i ceny
Ford Pro. Znacznie więcej niż samochód dostawczy
Ford Mustang Mach-E GT 487 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Ford S-Max 2.5 Hybrid 190 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Ford Focus 1.5 EcoBoost Hybrid 155 KM vs Mazda 3 e-SKYACTIV-G 150 KM. Porównanie kompaktów z miękkimi hybrydami
Używany Ford Fiesta VII (2017 – obecnie). Poznaj jego wady i zalety
Sensacyjna zmiana w Fordzie. Kto zastąpi Polaka? Zapadła decyzja
Nowy sposób na limity prędkości. 30 km/h i więcej nie pojedziesz. Ta marka już testuje rozwiązanie
Ford. Marka zapowiada siedem nowości na prąd. Co to za samochody?
Ford. Marka zawiesza swoją działalność w Rosji