Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Mazda 5 I (2006 - 2010) - opinia użytkownika olo

2016-12-18, olo

Marka: Mazda
Model: 5
Generacja: I (2006 - 2010)
Rok produkcji: 2009
Przebieg: 250 tys. km
Nadwozie: MPV
Silnik: 2.0 CD

Podsumowanie:

Szczerze nie polecam auta - no chyba że ktoś lubi oglądać swoje auto w warsztacie lub jadąc na wakacyjne wyjazdy lubi mieć duszę na ramieniu... Jedyne czemu moge zaprzeczyć wbrew obiegowym opiniom to blacharka - jak masz pewne auto bez napraw lakierniczych i z zakonserwowanym podwoziem to nie ma rdzy... Ja nie miałem w żadnej mazdzie problemu z blachą.

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    1.0

    Miałem w swoim żywocie 3 Mazdy... 626 GW diesel ... kupiona z przebiegiem 200 000 - nalatałem kolejne 200 000 i nic... Zadowolony z niej kupiłem nowszą 626 lift - kupiona z przebiegiem 160 000 - sprzedana z przebiegiem 440 000 i złego słowa nie powiem... Z doświadczeniem 2 szt niezawodnych aut szukam mazdy Przyzwyczajony do Mazdy kupuję pewniaka od znajomych z niemiec - Mazda 5 - przebieg 102 000 km - Silnik diesla - 143 KM Znajomy sprzedaje bo cukrzyca załatwiła mu nogi i nie był w stanie jeżdzić... Auto pewne wiec się nie zastanawiam... do przebiegu 160 000 nie mam najmniejszych problemów... I zaczynają się schody... 160 000 km pada DPF... Kastracja dpf-a i śmigam dalej lżejszy o 2000 zł... 180 000 pada turbina... Jako że wydałem już wcześnie dużo kasy i nie kalkuluje mi sie pozbywać auta robię turbinę - 1200 zł... Przy przebiegu 220 000 wydmuchuje uszczelkę pod głowicą... Mam już dość serdecznie tego auta ale nie mając kasy na nic nowszego robię głowicę /planowanie, nowy rozrząd, uszczelnienia wydając 3000 zł.../ przy przebiegu 250 000 km pada dwumasa.. Pozbywam się auta za grosze. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ MAZDY. Wyleczyłem się skutecznie z tego badziewia - mazdy przy przebiegu około 200 000 to cykające komby... Mazdy 5, 3 i 6 z silnikami diesla to poprostu porażka...

  • Zawieszenie:
    4.0

    Jedyny minus zawieszenia to łączniki stabilizatora tył - przy aucie użytkowanym w 4-5 osób łącznik do wymiany średnio co 40 tyś km

  • Wnętrze:
    2.0

    Zużywające się tapicerki i plastiki bardzo podatne na zarysowania. Szczególnie fotel kierowcy - auta z przebiegiem 100 000 fotele mają w takim stanie jakby to był samochód z przebiegiem pół miliona

  • Komfort jazdy:
    3.0

    Głośna przy prędkościach powyżej 100 km/h

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 8l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 7l/100km
Śr. spalanie - trasa 6l/100km

Zalety i Wady

Wady:
  • głośno wewnątrz przy predkościach powyżej 100 km/h
  • bardzo awaryjne silniki deisla

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Mazda 5 I (2006 - 2010) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Mazda 5 I (2006 - 2010).

Mazda 5 Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Mazda 5 opinie

Oceń swoje auto

Testy i porównania

Premiery i nowości