Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam Vito 110 CDI z 2003 roku super auto zrobilem nim 200,000 tys. km i nic się nie dzieje a jeżdzę nim codziennie. Trochę go teraz podtuningowałem i wygląda jak duży bolid. Mam tylko jedną radę nie dawajcie felg 18" bo ja takie dałem i jeździło się okropnie!!!!!!!!! ale fele 16" można montowac
Podsumowanie: Mam już drugie Vito ,pierwsze to 108D wolno zsący -360000 km i żadnych problemów z silnikiem ,podzespoły jezdne wymagały wymiany ,no cóż polskie drogi -generalnie spisuje sie na 5 Drugie to 108CDI krótko nim jeżdże zaledwie 6 miesięcy ,niejestem pierwszym właścicielem ,a ma najechane już 255000. miałem problemy z wtryskami ,ale polskie paliwo ma wiele do życzenia. Podsumowanie - jesli chodzi o Vito to wiekszość użytkowników nażęka , jeśli chodzi o mnie -to jest to jeden z ładniejszych aut ,awarie zdażają sie żadko ,prowadzi się idealnie i niezamieżam jeździc innym .Szkoda tylko ze nowe tak sie zmieniło na zewnątrz.
Podsumowanie: Mam 110 TD z 98roku od sierpnia prowadzi się dobrze tylko 10l/100km wydaje mi się troche za dużo. Czy to norma? Prosze o opinie na tem temat.
Podsumowanie: Mam już drugie vito jest to super autko niezawodne zrobiłem nim już 480tyś.,i nic wnim nie wymieniałem!!Tylko ta blacha-zaszybko ją bierze!!
Podsumowanie: Mam Vito 110 dka,98r.zrobiony w Polsce. Wiele osób nażeka na te samochody ja niewiem dlaczego, mam zrobione ponad 400 tyś.km.i jestem z tego autka bardzo zadowolony. co sie psuje: 1.pompa wspmagania - ale to chyba jakaś wada konstrukcyjna pompy robione przez firme LUK są beznadziejne polecam inne, 2.turbina - siadła po 380 tyś, moim zdaniem i tak się długo trzymała, 3.i to co mnie najbardziej denerwuje to korozja która dopada niektóre elementy auta ale można sobie z tym poradzić poza tym autko jest bardzo miłe w prowadzeniu, jest dość szybkie
Podsumowanie: Auto super. Moja 108 CDI z 2004 po przejechanych 30000 nie wie co to serwis. 108 - silnik najmniej wysilony i z tego powodu mniejsza predyspozycja do awarii. Dość trudno nagrzać samochód w zimę, a w lato schłodzić go mimo ciemnych szyb i klimy. Inne minusy to - niewygodne siedzenia pasażerów ( nawet jak na dostawczaka), przydałoby się ogrzewanie przedniej szyby, w homologacji mocowana kratka zabiera dość dużo przestrzeni. Plusy - niezawodność, naprawdę dobre zawieszenie. Polecam. Jeszcze nie miałem tak z żadnym samochodem - 10 miesęcy i jedynie tylko wymiana oleju.
Podsumowanie: Mam Vito 108 CDI 240000 km 0 problemów....POLECAM i co ciekawe nigdy nie było w serwisie na przeglądach prywatnie wymieniałem filtry i olej .Pomyka na pełnym syntetyku i przy normalnej jezdzie do 120 km/h nie "bierze" oleju..
Podsumowanie: mam w 110 cdi przeprogramowany komputer pali do 2 litrów mniej ale idzie jak przecinak
Podsumowanie: Mój Vitek to 113-ka 2.obenzyna z sekwencyjnym wtryskiem gazu.Pali mi go 12 l/ 100 Power gaz Schela.Ma nakulane prawie 200 000 z tego 100 000 na gazie.Jedyna rzecz do której mogę mieć pretensje to linki zmiany biegów.Poza tym ok !
Podsumowanie: Jeżeli ktoś kupuje bite auto to może mieć problemy.Mam Vitka z 2000 roku, serwisowany i odpukać narazie jestem z niego zadowolony. A ci wszyscy co tak narzekają może niech nauczą się dbać o te samochody lub nauczą się jeżdzić
Znajdujesz się w dziale Mercedes-Benz Vito opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Mercedes-Benz Vito, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Mercedes-Benz Vito.
Mercedes EQA 250 190 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
BMW 118i 1.5 136 KM vs Mercedes A180 1.3 136 KM. Porównanie kompaktów klasy premium
Mercedes GLC 300e 4 Matic Coupe. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mercedes EQV300. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mercedes-AMG CLA 45 S 4Matic+ Shooting Brake. Wrażenia z jazdy, osiągi, wyposażenie, ceny
Mercedes C. Znamy już kolejne wersje silnikowe
Kolejna marka podjęła ważną decyzję. Nie kupisz auta z silnikiem spalinowym
Artykuł sponsorowany Samochody elektryczne: eVito i eSprinter – gwiazdorski duet z energią
Artykuł sponsorowany Mercedes PRO – cyfrowe centrum dowodzenia biznesem. Nowoczesne rozwiązania dla Twojej firmy