Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: kupilem swoja 406 dopiero pol roku temu rok 1997 18.16v wymienilem w niej tylko cale zawieszenie przod i tyl komfort jazdy jest super naprawde jestem z niego zadowolony
Podsumowanie: Kupiłem swoją 406-tkę kiedy miała 4 lata i ponoć 96 tys przebiegu piszę ponoć gdyż brak było książki serwisowej, a wiadomo jak się kalibruje u nas liczniki w używanych autach ... mają albo 96 tyś albo 140 tys w zależności od wyglądu auta we wnętrzu ;o) Rozstaję sie z nią po 5 latach eksploatacji. W tym momencie mam na liczniku 271 tyś kilometrów i same miłe wspomnienia. Silnik 1,8 16V spisywał sie znakomicie olej wymieniałem co 10 tys km i w dalszym ciągu auto jeździ na oleju SYNTETYCZNYM !!! Ktróego jeśli nie zgubi przez uszczelniacz na tyle silnika to napewno go nie spali. Ten uszczelniacz jest małym mankamentem tego silnika i trzeba go wymienic po przejechaniu ok 180 tys km w miarę zużycia wałka tej wymiany znów wymagał przy 250 tyś ale koszt nie jest porażający (ok 90 zł) plus wymiana. Po przejechaniu tych 270 tyś wymieniłem w nim uważam jedynie rzeczy które miały prawo się zużyć 2 krotnie drązki stabilizatorów przód tył, tuleje wahaczy raz amortyzatory mimo iż nie było jeszcze takiej potrzeby po 200 tyś pompae paliwa (koszt nowej 300 pln) kompletne sprzegło (480 pln) drążki stabilizatorów od 50 do 90 zł) linke sprzęgła i gazu (ok 80zł) Przytym autku trzeba uważac tylko na jakość paliwa jakie sie mu leje pod tym względem potrafi kaprysić jak się go zaleje podłym paliwem potrafi starcić na mocy (zdażyło mi sie tak ok 4 razy (raz na BP !!! na trasie z Poznania do Wrocławia) Ważnym elementem jest pierścien miedzy układem wydechowym a kolektorem wydechu nieszczelnosć jego powoduje podniesienie głośnosci pracy silnika i poważny spadek na mocy silnika (ostatnio to zrobiłem (koszt ok 120 zł) i nie poznałem auta myśle, że niejedna nowa 2 litrówka mi nie podskoczy ;o)Zawieszeni komfortowe lubi sobie poskrzypiec ale wymiana tuleji na wahaczach skutecznie to powstrzyma na długi czas. Acha jeszcze wymieniłem łożysko w układzie kierowniczym ale na własna prośbę bo zapomniałem o tym żeby uzupełnić olej w układzie wspomagania i chodziło na sucho ;o) Drogi szczęsliwy posiadaczu Peugeota jeśli przepali się żarówka w liczniku wymień ja natychmiast ja to zbagatelizowałem jeździłem długo z przepalonymi żarówkami i załatwiłem licznik (zawilgotniał i się zacina) koszt kompletu zarówek to jakies 25 zł i wymiana może ze 30 zł ja dałem 20 zł Rozrząd wymieniam co 70 tys km kompletny koszt kompletu to jakieś 300-500zł nie pamiętam dobrze. Teraz przydałoby sie u mnie wymienić rolkę napinacza paska alternatora i łożysko alternatora bo już je słychać a poza tym miód malina. Super auto następny oczywiście Peugeot 406 ! Acha jeszcze jedno jeździłem 407 w kombi 2,0 benzyna na jeździe próbnej auto wyposażone, że aż w dołku ściskało, ale jeśli chodzi odynamikę silnika to moja 406 z 1,8 ma więcej pary mysle ze ze wzgledu na masę kombi powinien tam być mocniejszy motor pozdrawiam Marek
Podsumowanie: Bardzo dobry samohód. Mam 406 Hdi z 2001 stdt break. Niedługo będzie do sprzedania ,jak ktoś jest zainteresowany proszę pisać na e-maila.
Podsumowanie: samochod mam od 5 lat, serwisiwany - 170,000 km. Dzis posypal mi sie katalizator - powiedziano mi ze sie pokruszyla porcelana i ze mozna jezdzic bez katalizatora ? prosze powiedziec jak to bedzie mialo wplyw na prace samochodu i jakie szkodliwe czynniki z tego wynikaja ? prosze o odp na mail jezeli mozna. dziekuje
Podsumowanie: nie mam problemu z406 tylko zawieszenie troche słabe na nasze drogi
Podsumowanie: Peugeot 406 Breck 2.1 Td (diesel)1998 rok mam go od nowosci przejechane 266000 tys.km zadnych awari.Wymiane oleju i filtra co 10000 km ,filtr powietrza co 30000 km.Peugeot jest moim 3 autem poprzednimi byly 205 Disel 60Ps 1986-1992 zostal ukradziony,ponownym byl 205 Diesel 64Ps 1992-1998 a teraz 406.Peugeot jest bardzo dobrym samochodem i jestem z niego zadowolony.
Podsumowanie: jeJest super nie psuje się mam go do 6lat i niezamierzam zmieniać .
Podsumowanie: maja bardzo ładna sylwetke dobrze sie prowadza czasem sie psuja jesli chcecie naprawic tanio taki samochod to polecam SERVIS AUT FRANCUSKICH koło Warszawy zapewniaja czesci nowe i urzywane wspołpracuja ze szrotami i sklepami w całej polsce znajduja sie na trasie Konstancin Jeziorna-Gora Kalwaria miejscowosc Kawęczyn4 tel 715 28 29 lub 0608 178 875
Podsumowanie: Moja 406 z 2001 ma popękame kratki nawiewów we wnętrzu,jestem 2 właścicielem i zastanawia mnie jaka jest przyczyna ich popękania .Czy ktoś miał podobną sytuacje ,lub wie co mogło ją spowodować? Czy przyczyną ich popękania może być wypadkowa przeszłość auta? Widziałem w ogłoszeniach ,że niektóre 406 także mają popękane krakti nawiewów.
Podsumowanie: mam toto 5 lat, przywiozłem z Holandii z podobno fabrycznie zainstalowanym gazem. Do pudełka o masie blisko 1,7 tony, w którym z dychawicznym świstem kuśtykał przestarzały motoreczek o pojemności 1,6 nasi przyjaciele z kraju tulipanów założyli gaz, i chyba wiedzieli co zrobili bo ten słabeusz nakręcił 280 tyś. km. i umarł. teraz władowałem do niego za niewielkie pieniądze 1,8 litra 8V, o tym samym kształcie, i totalne zaskoczenie toto jeździ dużo lepiej pomimo tego że moc tych dwóch silników jest bez mała taka sama 1,6 - 90, 1,8 - 92kucyki
Znajdujesz się w dziale Peugeot 406 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 406, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Peugeot 406.