Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Za te pieniądze rewelacja. Zamiast chodzić w markowych trampkach wolę luksusowe adidasy.
Podsumowanie: na chwilę obecną przejechałem 130 000 bez problemowo
Podsumowanie: Następne moje auto będzie też Renault a nie przereklamowane vw i inne
Podsumowanie: Bardzo dobre auto za te pieniądze. Spróbujcie skonfigurować kilka porównywalnych modeli konkurencji i okaże się że Fluence jest znacznie tańszy, a oferuje praktycznie to samo.
Podsumowanie: Za kilka dni odbieram fluence limited z tegorocznej wyprzedaży (rocznik 2015) z nawigacją, w kolorze kość słoniowa - bajka .
Podsumowanie: extra auto, trochę za głośne przez brak 6 biegu. Reszta pozytywnie.
Podsumowanie: Niestety pomimo dobrego silnika i komfortu jazdy cała reszta szwankuje. Fatalna wariujące elektronika i elektryka. Ponad 30!!!! wizyt w serwisie i... usterka nadal nie usunięta. Nigdy już nie kupię francuzkiego szajsu.
Podsumowanie: Auto fajne, wygodne, oszczędne ale....kosztowało tyle co Toyota Corolla a obecnie jest warte 10 tys mniej niż Toyota. Poza tym ciężko go sprzedać. Czy kupił bym jeszcze raz? Sam nie wiem - przez okres użytkowania auto sprawowało się całkiem nieźle - nie mogę mieć większych zastrzeżeń. Przy odsprzedaży przeżywam się szok ;)
Podsumowanie: Ogólna ocena wyszła na bardzo dobrze ale ja bym dał coś w stylu 4+ albo -5 jak każde auto ma swoje pierdoły, które mniej lub więcej denerwują. Ja planowałem zakupić megane kombi ale na fluenca była bardzo dobra oferta skorzystałem i nieżałuje. To mój drugi samochód z tej marki i jak się w tym nic nie posypie (mówimy o dużych awariach) to nie przewiduje rozstania z ta firma polecam i pozdrawiam.
Podsumowanie: Samochód tani w użytkowaniu, do spokojnej eksploatacji. Pojedzie i 180 km/h (autostrady w Niemczech) ale uwaga na boczny wiatr szczególnie gdy założone są 17 calowe opony. Widoczność do przodu i na boki bardzo dobra, do tyłu nieco ograniczona przez wysoki bagażnik. Zgodnie z zaleceniami producenta - wszystkie przeglądy co 30 tys. km., wymiana paska rozrządu120 tys. km. Oleju w silniku starcza na bezpieczny przejazd międzyprzeglądowy. Sprzęgło (jak we wszystkich renówkach) dla osób z długimi nogami - czasami zazgrzyta skrzynka :-(. Dwie awarie (przecięty pasek rozrządu - 33 tys. km; awaria pompy paliwa 130 tys. km) sądzę, że powstały w wyniku zastosowania złych metod produkcji lub kontroli jakości w pierwszych egzemplarzach silnika 1,5dci 110KM. Przy 164 tys. km zaprotestował alternator (niskie napięcie ładowania akumulatora 13.3 V; niedoładowany akumulator siadł). Przy takiej ilości elektroniki przydałby się układ sygnalizujący niski poziom ładowania akumulatora. Pod względem komfortu jazdy niżej od Laguny ale wyżej od Megane. Bagażnik dość duży ale pakowność ograniczają dwie prowadnice klapy bagażnika.
Znajdujesz się w dziale Renault Fluence opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault Fluence, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Renault Fluence.
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta