Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: ma niesamowite przyspieszenie, czerwona skóra, alu w środku, mega wypas
Podsumowanie: Rover 214 SI 16V, 1992 rok. Dla mnie autko rewelacja. Ma przejechane nie całe 120 tyś km i co mogę powiedzieć. Wymieniałem już tarczę sprzęgła + łożysko ( 330 zł z robocizną ), teraz doszła wymiana lewego przedniego wachacza ( 300 zł z robocizną ) klocki hamulcowe na przód - koszt 100 zł + wymiana. Ja sobie zainstalowałem gaz, osłabiło mi to trochę ale za to jakie koszty ( bez porównania ) Moim zdaniem aoto trzyma się drogi oraz właściciela, dlatego jest warte swojej ceny. Ile jest warte to wie tylko ten co położy gotówkę. Jeszcze jedno: jeśli chodzi o serwis to co niektórzy boją się robić takie autka ale gdy się za nie wezmą to cena nie odbiega od naprawy aut niemieckich tej samej klasy. Po za tym częsci są identyczne jak w Hondzie concerto lub civic ( szczególnie zawieszenie ). Ogólnie polecam moje autko. sjasicki
Podsumowanie: Jeżdżę 214Si rocznik 1996 (stara wersja nadwozia). Po przejechaniu ponad 100tys. mogę polecić ten samochód. Jeżeli chodzi o zawieszenie to w tej klasie chyba tylko focus może stawać w szranki. Motor dobry ekonomiczny, lwi pazur pokazuje dopiero przy wyższych obrotach. W środku bardzo przyjemny, świetnie wykonany i przestronny. Anglicy z nową wersją nadwoziową produkowaną od 1996 nie poszli chyba w najlepszym kierunku jeżeli chodzi o zawieszenie i przestronność wnętrza. Minusem tej marki jest w Polsce z pewnością serwis (nie wiadomo przez kogo "autoryzowany").
Podsumowanie: Mam 214i,ta sylwetka ma swoj charakter,ładny lakier i alusy, nic dodać nic ując.Zawieszenie trochę niskie jak na nasze drogi.
Podsumowanie: jezdze sam 214, bardzo dynamiczny samochodzik, angielska klasa i japońska precyzja! Chciałbym mieć 200 Vi to typowa sportowa maszyna, widziałem ogłoszenie dzisiaj takiego samochodu, aż bym się zamienił :-))
Podsumowanie: Rover 200 Vi... sportowy silnik od roadstera MG ma 145 KM i 7,8 sekundy do setki, suber sportowe zawieszenie... bardzo mało egzeplarzy tego samochodu... ciekawostą jest,że ma 4 wentylowane tarcze hamulcowe i 3 wałki rozrządu... Polecam bardzo przyjemny samochodzik jeszcze jak ma klimatyzacje... to nic więcej mu nie brakuje no może, żeby był cabrio .... jak MG
Podsumowanie: Co tu duzo mowic, po prostu brytyjask precyzja. EXTRA WOZEK
Podsumowanie: Uwazam, ze te samochod jest fantastyczny! Jezdze nim sam i jestem z niego bardzo zadowolony. Chodzi mi tutaj o 214Si z 1997r. Moze faktycznie, zawieszenie nie jest takie, jak byc powinno, ale z pewnoscia nie jest za niski, wrecz przeciwnie, jest dosc wysoki jak na tak maly samochod. Przyspieszenie ma dobre, bo 10.6s do 100 to nie jest malo jak na takie male cacuszko. Wada to spalanie - jak na 1.4 to pali dosc duzo, no ale te 103 konie skads sie brac musza :) W srodku milo, bezowa tapicerka jest bardzo elegancka, tylko drewniany element troszke przeszkadza oczom. Zegary czytelne, mile dla oka, jedynie brak kontrolki rezerwy jest czasem zgubny :) Ogolnie auto sie nie psuje i choc czesci sa dosc drogie, nie czesto trzeba korzystac z serwisu. Linia nadwozia jest wrecz idealna, znana troche z BMW serii 3 i Hondy Civic, ale w sumie widac w tym, kto byl wlascicielem firmy. W kazdym razie, jesli macie mozliwosc kupienia takiego cacka w okazyjnej cenie i w dobrym stanie - nie wahajcie sie, naprawde swietny samochod.
Podsumowanie: JEŻDŻĘ SAM. ROVER 220SDI OD 1997R. JEST TO DIESEL- TURBO 105KM. TEN SILNIK JEST REWELACYJNY. SUPER OSZCZĘDNY, MOCNY, BARDZ DOBRE PRZYSPIESZENIE. NATOMIAST MAM TROCHĘ UWAG CO DO HAMULCY.CHODZI O PRZENOSZENIE DRDAŃ NA KIEROWNICE PODCZAS HAMOWANIA. WYMIENIŁEM JUŻ DWA KOPLETY TARCZ HAMULCOWYCH I NIE NA DŁUGO TO POMOGŁO. MAMA JESZCZE JEDNO WRAŻENIE , ŻE NASZ SERWIS ROVERA NIE ZA DUŻEGO POJĘCIA O TYM SAMOCHODZIE LUB OLEWA KLIENTÓW
Podsumowanie: 214 SEi 95r. Powiem tyle, szkoda, że nie produkują już tej wersji, bo kupiłbym sobie nowszy rocznik. Świetny, jestem nim zachwycony. Posiada swój charakter, niewątpliwie wyróżnia się sposród tego co jeździ po naszych drogach. Nieprawda, że nie ma przyspieszenia bo 103KM pod maską coś znaczą. Mało który samochód tej klasy ma taką moc fabryczną.
Znajdujesz się w dziale Rover 200 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Rover 200, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Rover 200.