Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Rover 400 - opinia użytkownika [email protected]

2006-06-09, [email protected]

Marka: Rover
Model: 400
Generacja:
Rok produkcji:
Przebieg:
Nadwozie:
Silnik:

Podsumowanie:

Rover 400 1.6 16V Samochód opracowany we współpracy z Hondą - braciszek civica w angielskim wydaniu. Samochód posiadam od mowości przejachałem nim 100 000 km przez 8 lat. Do zawieszenia się nie dotknąłem, do silnika w zasadzie też nie, balcharsko trzyma się dobrze szczególnie podwozie - rzadnych śladów korozji nawet na wahaczach, słabym punktem karoserii jest tylni prawy błotnik (brak nadkola) tu pojawiły się ogniska korozi po 8 latach eksploatacji, pozatym wszędzie ładnie. Wynończenie wnętrza bardzo estetyczne i trwałe, w zasadzie nie widać śladów użytkowania. Co wymieniłem poza materiałami eksploatacyjnymi: - miskę olejową po 6 latach (na szrocie za 100 zł) - tylni tłumik po 5 latach (nowy bosala 500 zł) - łożysko koła przedniego po 80 000 km (zamiennik 160 zł) - regulator ciśnienia wtrysku paliwa ( na szrocie 150 zł) - 2 łożyska w skrzyni biegów - na jakims tam koszu:) (po 90 zł szt.) przy 85 000 - zacienała się przepustnica - rozebrałem i nasmarować - poblem ustąpił Na klockach chamulcowych robię ok 40 000 tys, tarczy nie zmieniałem ale powoli się kończą, sprzęgło zmieniłem przy 85 000, wszystkie filtry kupuję w filtronie. Mam założoną instalację gazową - wtrysk ciągły i samochód jeździ bardzo ładnie. Spala w mieście przy dynamicznej jeździe około 8-10 l gazu w trasie 6-9. Wszystkim odradzam zakładanie instalacji podciśnieniowej - gra nie warta świeczki, silnik straci moc, a plastikowy kolektor rozwali przy pierwszym strzale. Silnik bardo elastyczny. Max momentu obrotowego przy około 3000 obrotów i 111 km przy niewielkiej wadze auta daje przyzwoite osiągi, 10 s do setki i max 190 km/h. Dosyć duży jak na tą klasę rozstaw osi i średnio twarde, a raczej miekkie zawiszenie z dużym skokiem amortyzatorów dobrze spisują się na polskich drogach, a na ciasnych zakrętach dobrze się prowadzi, choć charakterystyka zawieszenie nie jest sportowa. Ogólnie jestm bardzo zadowolony z samochodu i polecam, szczególnie z uwagi na fakt ze dostęności części, zamiennych ostnio znacznie wzrosła:) Powoli przymierzam się do zmiany bo wiosenki lecą ale napewno na rovera tylko młodszego może większego:)

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    5.0
  • Zawieszenie:
    5.0

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Rover 400 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Rover 400, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Rover 400.

Rover 400 Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Rover 400 opinie

Oceń swoje auto

Testy i porównania