Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Najmniejszy Crossover w gamie Seata, którego otrzymaliśmy do testu ma manualną skrzynię biegów, 150 KM, sportowe akcenty i w pewnych warunkach umie odłączyć dwa z czterech cylindrów silnika 1,5 TSI. Czy dzięki temu auto jest dynamiczne i oszczędne? Oto test topowej wersji Seata Arony.
SEAT debiutuje z największym SUV-em w swojej gamie modelowej. Tarraco, zapowiedź nowej linii stylistycznej producenta, będzie dostępny z silnikami 1.5 TSI oraz 2.0 TDI, a także w wersjach Style i Xcellence.
Model ten dostępny był do tej pory w czterech wersjach wyposażenia: Reference, Style, Style Advanced oraz FR-Line. Najnowsza, dostępna od nowego roku modelowego to wersja XCELLENCE
Miejskie crossovery biją rekordy popularności i stanowią ciekawą alternatywę dla aut z segmentu B i C. Wielu kierowców sięga po modele z nieco wyższym zawieszeniem argumentując to większym poziomem bezpieczeństwa, a przede wszystkim odpornością na nierówne miejskie drogi i wysokie krawężniki. Jak w tym segmencie odnajdują się Seat Arona i Mazda CX-3?
Do rodziny Leona dołącza limitowany Seat Leon ST CUPRA 370 Carbon. Silnik o mocy 370 KM i momencie obrotowym 460 Nm sprawia, że pojazd osiąga prędkość 100 km/h w 4,5 sekundy.
Historia SEAT’a nie jest co prawda tak długa, jak Forda ani tak burzliwa jak w przypadku Ferrari, ale na przestrzeni ostatnich lat zmieniała się dość intensywnie – były zwroty akcji, kilka kryzysów oraz happy end, który owocuje świetnymi wynikami finansowymi oraz nowymi modelami. Obecnie ogromny kompleks w Martorell zatrudnia ponad 13 000 pracowników, zaś sama marka pracuje nad wieloma ciekawymi projektami.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —