Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Porsche prezentuje elegancką i ekskluzywną wersję modelu Panamera – Platinum Edition. Ta wyrafinowana specjalna edycja wariantów Panamera, Panamera 4 oraz Panamera 4 E-Hybrid łączy elementy wzornictwa Satin Gloss Platinum z poszerzoną listą wyposażenia standardowego.
Za jakość trzeba zapłacić. Wydaje się, że to stwierdzenie przez ostatnie lata dość wyraźnie się zdewaluowało. Kiedyś to było oczywiste, a dziś nawet markom uważanym za premium, zdarza się zaliczać coraz częstsze wpadki. Mimo upływu lat, Porsche nadal utrzymuje się na powierzchni i nie ma zamiaru spuszczać z tonu. Przekonałem się o tym testując Panamerę GTS.
Porsche uzupełnia linię nowego modelu Panamery o kolejne odmiany – w tym o flagowy wariant rozwijający moc 700 KM oraz maksymalny moment obrotowy 870 Nm.
Zmiany stylistyczne nie są rewolucyjnie. Znacznie więcej nowości zauważyć można m.in. pod maską Panamery.
Porsche świętuje dziesiątą rocznicę linii Panamera, prezentując specjalną edycję modelu. Nowa Panamera 10 Years Edition oferuje szczególnie bogate wyposażenie standardowe z zakresu komfortu i konfiguracji podwozia.
Porsche uzupełnia gamę modelu Panamera o dwa kolejne sportowe warianty. Oto Panamera GTS oraz Panamera GTS Sport Turismo