Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Jestem bardzo zadowolony z niemieckiej dokładnośći
Podsumowanie: Posiadam Audi 100 z 1979 roku. Jestem zadowolony z silnka 2.0 (115 km), oraz z zawieszenia, trochę gorzej wypadają blachy. Lecz nie ma się co dziwić autko jest bez ocynku, chodź i tak blachy są DUŻO lepsze od polonezowskich. Ogromnym plusem jest dostępność części zarówno nowych jak i używanych oraz prosta konstrukcja, która pozwala na szybkie naprawy nawet w własnym zakresie. Jak na swoje lata to ilość awarii w moim aucie jest zadziwiajaco niska.
Podsumowanie: Posiadam 100 C4 Avanta Quattro 2.8 V6 na wypasie. Autko jest spoko , nie narzekam, jeszcze nie zdarzyło mi się gdześ nie dojechać. STAŁY NAPĘD 4X4 TO JEST TO !!!!!
Podsumowanie: Powiem tyle: takich bzdur jak nawypisywał MIREK w życiu nie czytałem. Jestem właścicielem Audi 100 i jestem z niego bardzo zadowolony. I jeszcze jedno, nadwozie 100 jest ocynkowane, nie wiem jakim cudem mogło rdzewieć (chyba że jego samochód był po wypadku).
Podsumowanie: MÓJ PRZEBIEG TO 248 TYS.K.AUTKO NA GAZIE 2300 CM.OPRÓCZ WYMIANY AMORTYZATORÓW I KLOCKÓW ŻADNYCH AWARII(OCZYWIŚCIE DBAM O NIEGO)SPALANIE GAZU OD 9-14 L. BENZYNA 10.5 L.PRĘDKOŚC MAKS :BENZ- 230KM/G GAZ- 210KM/G UATOSTRADA KRAKÓW-KATOWICE
Podsumowanie: Mój kolejny samochód ale pierwszy AUDI, jezdżę już czwary rok, auto niezawodne, wygodne, nim sie płynie a nie jedzie, do tego jeszcze na gaz to eksploatacja jak malucha.
Podsumowanie: Jeżdżę samochodem Audi 100 z 1980 roku (tak z osiemdziesiątego) z silnikiem 2,1 i automatyczna skrzynią biegów. Silnik i skrzynia nie do zajechania gorzej z blacharką ale po zrobieniu kapitalki bez zarzutu. Elektryka troche szwankuje ale poza tym super o komforcie z automatem w mieście nie wspomnę bo to sie rozumie samo przez sie. Spalanie ... a jakie to ma znaczenie gdy ma sie instalacje gazową?
Podsumowanie: mialem setke z 81 r. i nie jeden dresiarz w swoim pudelku po "tuningo" sie przeliczyl bo to byl 2,2 o mocy 120KM.Niestety musialem go zezlomowac bo jakas baba sobie wyszla na ulice i przypiepszylem w samochod przede mna ktory mial ABS (a ja nie)jechalem dosc szybko okazalo sie ze czesci przewyzszaja koszt samochodu.jednak teraz kupilem sobie cygaro z 88r. i zobaczymy jak to autko sie spisze ma silnik 2,3 i jest to quattro a to ocena tamtego dziadziusia ktory sie nie doczekal bycia zabytkiem!!!
Podsumowanie: a ja jeżdżę sobie od jakiegoś już czasu amerykańską wersją popularnego u nas cygara o dźwięcznym oznaczeniu 5000 :)))) z 1984 roku. pod maską mam benzynowy silnik na wielopunktowym wtrysku o pojemności 2,2l i mocy 136 KM przy pięciobiegowej manualnej skrzyni biegów - nie jest to co prawda wyścigówka, ale jest bardzo przyjemnie jak wciskam :) - znakomita większość użytkowników dróg zostaje w tyle !!!!!!! autko bardzo ekonomiczne - pali od 10 do ok 15 litrów gazu, co przy jego gabarytach i osiągach jest wartością bardzo przyzwoitą. mimo założenia 60l zbiornika na gaz do bagażnika bez problemu mieszczą się dwie osoby, które mogą całkiem komfortowo podróżować ;), co może oznaczać tylko jedno - ma baaaaaaaaaaaaardzo duży bagażnik :) zawieszenie - aż miło, w końcu zapomniałem, że jeżdżę po polskich, pełnych dziur drogach; samochód bardzo dobrze trzyma się drogi i pokonuje nawet bardzo ostre zakręty przy dużych prędkościach. jeżdżę nim od troszkę ponad pół roku i jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. gdy go kupiłem wymieniłem amortyzatory, klocki i szczęki hamulcowe, oleje i .... do tej pory nic się nie dzieje - autko jeździ jak nowe :) co mogę jeszcze na temat tego autka powiedzieć ??? PEŁEN WYPAS: skóry, klima, pełna elektryka (szyby, lusterka), komputer - po prostu LIMUZYNA !!!!!!!! mój samochodzik ma jednak jedną wadę - z tego co wiem, to nie tylko mój - KLAMKI i ZAMKI w drzwiach - czasem są z nimi problemy więc należy pamiętać o ich smarowaniu no cóż ... jak na taki duży samochód, to chyba nie jest "wielki" problem :) pozdrawiam wszystkich zadowolonych użytkowników tych wspaniałych limuzynek lat 80tych Acid_Jazz
Podsumowanie: Samochód bardzo dobry jeśli się o niego dba. Kupując dobrze jest wiedzieć coś o historii samochodu. Koszty napraw i części są wysokie. Pali dużo ale odwdzięcza się odpowiednimi do spalania osiągami. Ocynkowane blachy dużo wytrzymują, w starszych modelach nie ma ocynkowania - lepiej nie kupować. Silnik potrafi dużo wytrzymać, ale trzeba o niego dbać. Można oczywiście jeździć ostro, bez specjalnego wpływu na żywotność silnika ale z całą pewnościa z istotnym wpływem na wielkość spalania. Ogólnie warto kupić.
Znajdujesz się w dziale Audi 100 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Audi 100, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Audi 100.