Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Witam!!! Moje autko przejechało juz prawie 600tys. W Polsce 500tys...cóż...sam jestem pod wrażeniem...uważam,że to naprawdę solidna firma...każdemu polecam...może trafił mi się ewenement....ale...tyle się bujałem... mój mechanik nie wierzy....możecie mi wierzyć :auto eksploatowałem w extremalnych warunkach...
Podsumowanie: witam mam problem z autem chodzi na podwyższonych obrotach i pali jak smok . Proszę o poradę
Podsumowanie: Jezdze Audi 80 B4 93 r. gaz,automatyczna skrzynia.Spalanie w miescie ok.18 l.Czy w jakis sposob da sie zmniejszyc spalanie,bo nie wiem czy 18l LPG to jest normalne na ten model?
Podsumowanie: do artinka: jeżeli masz instalację gazową tzw. mieszalnikową to po prostu wymień mieszalnik (inaczej parownik) gazu i wszystko bedzie ok. koszt tego to około 300 zł. pozdrawiam
Podsumowanie: witam mam pytanie czy kupować b4 w quatro? z silnikiem 2,3. co sądzicie o tych napędach czym się różni jazda takim autem czy te napędy są awaryjne? pozdrawiam i dziękuję za odp.
Podsumowanie: kozickikozicki. jeżeli chodzi o twój problem to wygląda na to że termostat do wymiany nie nagrzewa i puszcza za szybko. poweidz mi teraz czy masz ajkies główne problemy z tym samochodem bo chcem taki se kupić. i powedz czy 1995 ma jakies czesci już z A4 bo słyszałem ze te 95 mają częsci już troche z A4 i są awaryjne bardziej niż np rok 1994. wiec nie wiem napisz mi coś o tym aucie i za ile moge miec taki rok z wyposażeniem. mój mail [email protected]
Podsumowanie: Mam problem.Prosze o informacje!Posiadam Audi b-4 1,9 TDI 1995r i musze stwierdzić ze słabo mi sie nagrzewa.Musze przejechać pare kilometrów aby zaczeła grzać.Na dodatek dodam ze mam przysłoniętą chłodnice.Przed zimą wymieniałem płyn chłodnicy i moze to przez to.Moim problemem jest to ze słabo grzeje moze ktoś miał juz taki problem i by mi pomógł bo może one tak mają ze sie słabo nagrzewają;/ Prosze o wszelkie info!Pozdrawiam
Podsumowanie: kolego spróbuj odpowietrzyć układ hydrauliczny sprzęgła
Podsumowanie: Jeśli chodzi o to sprzęgło które wymieniłeś to raczej stawiałbym na przeguby. Miałem to samo i wymiana przegubu pomogła(150 zł + zbieżność 100 zł). "Fachowa" diagnoza kosztowała 50 zł i czasami warto wydać te parę zł, bo sprzęgło to kupa forsy. :-)
Podsumowanie: Mam Audi 80 B4 z 1994r. 2l benzyna + gaz. Jeżdżę nim od 4 lat, codziennie robie ok. 200 km i bardzo jestem z niego zadowolony. Kupiłem z przebiegiem 140tyś. (wg mnie zaniżonym) obecnie mam na liczniku 330tyś. Na początku musiałem poprawić w nim kilka mankamentów gdyż poprzenik uszkodził mu przód a wykonanie naprawy budziło wiele zastrzeżeń. Ale jak już się uporałem z tym to zaczęła się prawdziwa frajdza, auto jest proste w budowie i tanie w naprawie, a naprawiać trzeba niestety przede wszystkim zawieszenie - ale to normalne na naszych drogach, raz do roku (co 60tyś.) tuleje na wahaczach, raz na 3 lata amortyzatory i końcówki drążków (wszystko bardzo tanie - amor do audi kosztuje 905zł, tuleja na wah. - 15zł). Ja kupuje najtańsze klocki hamulcowe (40zł) i wymieniam średnio co 30tyś, świece raz na 150tyś (uwaga - tylko NGK), pasek rozrządu co 80 tyś (40zł), oprócz zawieszenia nic się w tym aucie nie popsuło, silnik jest chyba niezniszczalny, a po odpowienijej regulacji zapłonu auto pali 10,5 litra gazu na 100km. Bardzo polecam.
Znajdujesz się w dziale Audi 80 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Audi 80, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Audi 80.
Audi RS3 2.5 TFSI 400 KM. Pierwsze wrażenia z torowej jazdy
Audi Q4 e-tron Sportback 50 299 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Audi Q4 e-tron 40 204 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Audi RS e-tron GT 598 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Audi S3 Sportback. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny