Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: jestem posiadaczem CC 700 rok 96 auto w tej chwili ma 115 tys km przebiegu i silnik nie był remontowany(od poczatku auto w rodzinie). Dziwi a mnie opinie ze zima jest zmora dla CC, ja nie widze róznicy silnik pali zawsze nawet przy mrozie -22 st C. Podam pare wskazówel dot CC!! 1. jest to silnik do jazdy normalnej a nie do szalenia 2. olej wymieniam co 8 tys km (warunki miejskie) 3. uzywam oleju VS taki jaki radzi fiat 4. swiece NGK(TYLKO JAPAN) A PRZEDE WSZYSTKIM STARAM SIE ZAPOBIEGAC NIZ NAPRAWIAC...
Podsumowanie: kupiłem go jak miał przejechane 37tyś km.Wymieniłem akumulator,wsawałem łącznik wydechu,sam zrobiłem termozawór trójdrożny--wystarczy drutem prztwierdzić go do dołu i uszczelnić silikonem.Spala mi po trasie z4,5litra,mniej niż maluch.Trzeba kontrolować wężyki przy gażniku.Gażnik Asian sam wyregulowałęm wystarczy poczytać instrukcje.P rzy gażniku jeszcze wymieniłem czujnik !!200zł,który jest połączony z zaworem wolnych obrotów-w czasie jazdy przerywał mi silnik gasł.Takto fura śmiga że chej,małe opłaty.Człowieka zarabiającego 700zł miesięcznie stać na utrzymanie tego pojazdu.Teraz ma 55tyś km na wszelki wypadek wymienie termostat co by uszczelka nie poleciała.SAmochodzik ok.:)
Podsumowanie: CC704 TO FAJOWE AUTKO! JEZDZE NIM 2 LATA I NIC SIE NIEDZIEJE! NAPRAWY TYLKO KONIECZNE TZN. KLOCKI,SZCZEKI, WYMIANA OLEJU I FILTROW. WYSTARCZY WSZYSTKO KONTROLOWAC NA BIERZACO I BEDZIE OK!!! POZDRAWIAM WSZYSTKICH POSIADACZY CC
Podsumowanie: Właśnie wczoraj sprzedałem mojego Fiata CC 0,9 l. Miałem go 2 lata samochodnie sprawiał żadnych problemów technicznych mimo ze miał przejechane 137 tys km. Spalanie miedzyy 5-6 litra (zalezy od stylu jazdy i pory roku)Kiedys miałem Fiata CC 0,7 i musiałem wymie ic na 0,9,tamtym nieszło jeżdzić
Podsumowanie: Staję w obronie CC 900. Mam, (a właściwie miałem) ten model BMW (Bardzo Małego Samochodu), od 2001 roku. Niestety rozbił mi go samochodód marki STAR. Teraz mijał mu u mnie 5 rok. Samochód był z roku 1995 (rejestowany w 1996). W ciągu niespełna 5 lat przejechałem nim prawie 90 tysięcy kilometrów. I naprawsę muszę go pochwalić. To co trzeba było robione w nim na bieżąco - klocki, amortyzatory, tłumik. Wystarczyło tylko lać paliwo i jeździł jak żyletka, palił na trasie ok 4,7 litra na 100km, w mieście tej zimy przy dużych mrozach około 6,5l/100km. I teraz uwaga!!!!!nie sprzedałbym go nikomu - myślę że mój 4-letni dzisiaj syn by go dopiero zajeździł.
Podsumowanie: kupiłem w styczniu cc700 do kapitalnego remontu silnika, skrzyni, zawieszenie i chamulców jest to rocznik 97 a zaplacilem za niego 1000zł. zrobilem kapitalny remont silnika ,odciolem sonde lambde i wstawilem gaznik z pierwszych modeli który lepiej sie spisoje przetoczylem kolo zamachowe oraz je wywazylem,szlify wału oraz cylindrów,nastepnie nowe sprzęgło oraz wymienilem wszystkie uszkodzone czesci w skrzyni zrobilem zawieszenie i chamulce wszystko na nowych czesciach i od tamtej pory zrobilem nimponad 12tys km bez zadnego problemu jezdze na olejach firmy midland cała ta zabawa kosztowala mnie okolo 2,5tys zł oraz duzo własnej pracy gdyz robilem to sam bo jestem mechanikiem choc niepracuje od paru lat w zawodzie
Podsumowanie: Mam CC 95r. 704cm3, co wy chcecie od tego autka, kupilem go na poczatku tego roku,zima -20 C odpala za pierwszym razem, wyciagam, ssanie, skrzynia na luzie, po przekreceniu kluczyka lepiej jest wcisnac pedal gazu do podlogi i puscic i po tym kroku odpalac. JA nie mam problemow narazie, mam silnik bez elektroniki, moj ojciec ma CC 97r. tez 704cm3 i ma pelno elektroniki, wiec moj zapala lepiej niz jego, moj ma troche wieksze zuzycie paliwa i troche gorsze przyspieszenie, tamte z elektronika maja kopa lepszego, mniejsze zuzycie paliwa ale czesci elektroniczne jak sie zjebia to masakra, teraz musi wymienic jakis termozawor ktory kosztuje 200zł. Ale ani on ani ja nie narzekamy na CC bo wiedzielismy co kupujemy, pzreciez to tylko FIAT ludzie nie myslcie ze auta za 2-4tys zł to bedzie mercedes, to jest FIAT i tego juz nikt nie zmienie. Ale ja wole moje CC niz jakiegos starego FORDa albo jakies stare BMW, do CC jak sie cos zjebie to czesci sa tanie jak barszcz w porownaniu do reszty aut, np. przegub do CC NOWY kusztuje w granicach 50-60zł a kupcie do jakiegos FORDa przegub to wam nie starczy 150 za uzywke. A o spalaniu to juz nie mowie stare fordziki to se chlapna raz wiecej niz nasze male CC. Fakt jest lepszy komfort jazdy Fordem, ale za jaka cene, ja wam powiem ze narazie mi CC wystarcza, napewno jest lepsze niz MALUCH ( chociaz ja do malucha nic nie mam , sam mialem malca EL 95r. i nie narzekam, ale tu mamy silnik z przodu naped naprzod i wiecej miejsca, spalanie przyblizone do malucha a nawet mniejsze, oplaty tak samo niskie, koszt czesci przyblizony, a jest lepszy nzi Maluszek. A do tych ludzi co narzekaja ze im nie odpala, posprawdzajcie wszystko, akumulator, swiece filtry, oleje, wymienajcie to na czas i an bierzaco wymienaijcie to co juz stuka a bedzie OK. MOwie wam za te pieniadze co mozna kupic CC to samochod jest na 5.Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow CC. Krzychu
Podsumowanie: Wszystko zalezy od stylu jazdy lub od regulacji gaznika. Mój CC pali w zime 6 do 6.2 litra paliwa. Sorry za opinie ale macie dziwne samochody. Bez urazy. Radziłbym mniej jeżdzić na ssaniu. Pozdrawiam.
Podsumowanie: Jak dbasz tak masz, każde autko zadbane jest dobre.
Podsumowanie: A ja grzałem Seicento 900 latem z Miedzyzdrojów do Wrocławia w 3 dorosłe osoby z pełnym bagażem pod sam dach i złożoną kanapą (3/4). Żyłowałem na full,gdzie sie dało, nie oszczędzałem paliwa i 120- 140 km/h. Auto leciało, wrecz fruneło:D (ale jednak jak jest dociążone to lepiej leci :)) Do Wrocławia zajechałem w niecałe 5 godzin, co jest absolutnym rekordem na tej trasie tym autem :). Jak na taki tani sprzęt to da się tym jechać, całkiem nieźle się prowadzi, co prawda hałas... Ale czuć prędkość za to:D
Znajdujesz się w dziale Fiat Cinquecento opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Fiat Cinquecento, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Fiat Cinquecento.
Fiat 500X & Tipo Hybrid. Pierwsza jazda, wrażenia, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 500 (Red) 42 kWh 118 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Fiat Tipo Cross 1.0 Turbo 100 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 124 Spider. Włoch z duszą Japończyka, czyli przepis na co najmniej udany romans (video)