Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam cieniasa 700 z 95r. trzymam pod chmurką. Auto w miarę dobre, chociaż słabiutkie. Jedyna wada GAŹNIK ( zbieranie wody, dławienie się), na szczęście mam ten bez elektroniki. W lato spoko, dopiero zima gaźniczor daje o sobie znać. ( UWAGA NIE WYMIENIAJCIE OD RAZU GAŹNIKA, BO TYLKO DACIE ZAROBIĆ PSEŁDO MECHANIKOM). Moja obsługa CC700 w zimę (skandal ale taka jest prawda, opis będzie językiem nie fachowym dla ułatwienia, jeśli będziesz miał dobre świece metoda powinna działać, test był robiony na czterech CC 700): po odpaleniu na ssaniu pyrka jakiś czas i gaśnie( nie ma co się przejmować tak będzie nawet w tedy, gdy wymienicie 100 razy gaźnik. Jest to zasługa naszych boskich konstruktorów ) odpalam ponownie, ale bez ssania tylko podtrzymuje obroty zbliżone do tych na ssaniu gazem, od czasu do czasu daje delikatną przegazówkę ( UWAGA CC700 łatwo zalać, gazowanie do dechy nic nie da), czekam chwile aż się silnik minimalnie nagrzeje i od tego momentu będzie git.( zwróć uwagę na to małe badziewie przy gaźniku podtrzymujące niskie obroty w kształcie młoteczka, dobrze ustawione pozwoli przy jeszcze chłodnym silniku na jazdę bez ssania). Jeszcze jedna zimowa rada, często zaglądaj do rurki łączącej filtr powietrza i silnik przy wlewie oleju. Znajdziesz tam zawsze wodę, albo w zależności od temp. lód ( jest to również wada konstrukcyjna ) nie sprawdzając tego, możesz przy mrozach takich jak w tym roku (2006) stracić cały olej z silnika, przez bagnet :) Co jeszcze mogę dodać, LINKA GAZU też lubi się przyblokować przy sporych mrozach( na to nie mam lekarstwa). W SPRAWIE SYPIĄCYCH SIĘ USZCZELEK POD GŁOWICĄ – przyczyną przeważnie jest przegrzanie ( Lekarstwo - mały remoncik, splanowanie głowic). Moja ogólna opinia na temat tego samochodu CC700, dobry jak za te pieniądze, silnik raczej nie jest awaryjny, przy normalnej eksploatacji ( bez osiągania max obrotów) będzie cię woził, ja zrobiłem swoim odkąd go mam (2 lata) ponad 40 000, i tylko ten wspaniały gaźnik nęka mnie w zimę.
Podsumowanie: Mój jest całkiem niezły, leje paliwo, raz na 15 tys olej lotos polsyntetyk i wsio. Przejechałem 60 tys od 2000 roku i w sumie nie mialem kłopotow. W zimie także OK. Przez te lata nawet swiec nie wymieniałem - jak jest OK to po co zmieniać, hehe! Jezdzilem przedtem escortem i golfem II i jezeli chodzi o awarie to CC nie ma co się wstydzić, a od 126p dzieli go kilka epok! Pałera nie ma, wiadomo, ale tego po nim sie nie spodziewałem. Słabe punkty to gumy - krajowe, chyba je z kartofli robią, np. tuleje na wahaczach, osłony pólosi przegubów i wszystkie rurki gumowe przy gaźniku (to trzeba kontrolować - jak popekają to są kłopoty z odpaleniem lub gasnie). Rdza delikatnie czepia sie pod przednią szybą i wewnątrz maski, ale tragedi nie ma.
Podsumowanie: mam cc899 z 1995 roku, ogólnie jestem zadowolony, chociaż mam pewien problem z układem zapłonowym, mianowicie siadają mi cewki zapłonowe. Jedna cewka kosztuje 76 pln to nie mało. Może ktoś mi coś poradzi?
Podsumowanie: Auło Naprawde niezawpdnie Bardzo mało spala paliwa, Jest ładne i skromne.
Podsumowanie: Mam CC-700 od 1995 /114 tys.kupiłem nowy uważam że spełnia swoją rolę nie jestem mechanikiem ale radzę sobie sam lepiej kupić nową część niż płacić mechanikom jeszcze nigdy mnie nie zawiódł
Podsumowanie: Witam,miałem cieniasa od 1999 roku i uważam go za bardzo fajne autko,szczególnie dla początkującego mechanika.Co prawda przez te 6 lat musiałem powymieniać w nim trochę rzeczy.Na początku układ wydechowy,potem hamulcowy,potem kierowniczy a na końcu całą karoserię w tej chwili przesiadłem się na Solarisa-wygodny cichy i tani samochód-tylko 2 zł za przejazd i mogę jeżdzić 24 h.Jestem teraz naprawdę szczęśliwym człowiekiem czego i Państwu życzę.Pozdrawiam :)
Podsumowanie: Witam Mam cc 700 z gaźnikiem fosa i problemów co nie miara. Nie wiem co sie dzieje ale skubany po przejechaniu paru kilometrów zaczyna dymić jak diesel i traci moc, zbiera sie po otwarciu 2 przepustnicy ale wtedy połyka taką ilość paliwka że wole nie myśleć innwm razem chodzi elegancko problemy są zwykle zimą tak jak ktoś już powiedział to jest auto do afryki nie do nas. Ale oprócz tego to zero problemu dobre ładowanie w największe mrozy odpala bez problemu, po otwarciu 2 przepustnicy to nawet tico sie chowa dostaje takiego kopa że głowe to mam na tylnim siedzeniu :D. Przejechane mam ponad 120 000 więc nie dziwi fakt że silnik sie troche poci i pare części trzeba wymienić ale wszystko looz części eksploatacyjne są naprawde tanie i nawet jak jest coś poważnego to idzie wytrzymać np cewka kosztuje 65zł wiem bo wymieniałem. Naprawde spoko autko i idealny bagażnik do subwoofera :D Jeśli ktoś spotkał sie z takim problemem jak ja to prosze o pomoc. Pozdro for all
Podsumowanie: Co do fiata. Przejechałem 1,1 160 tyś. Nie stało się nic. Wymiana klocków, oleju, paska czyli to co stndard. Tylne amortyzatory i sprzęgło przy tym przebiegu to też normalka. Dynamiczny i oszczędny silnik. Byłem nim kilka razy dość daleko. Komfort nie najlepszy, no ale to nie volvo.
Podsumowanie: Mam cc700 92r ma przejechane 260tyś wtym 200 na gazie silnik dobry trochę brak koni,wymieniłem tylko popychacze i skrzynie biegów, jeżdzi po wioskach to izawieszenie trochę dostaje ale jak ma wodę i olej to jest spoko.
Podsumowanie: ludzie przejechałem cc już 100tyś km.miałem na początku 700kę a teraz 900kę i uważam że jeśli ktoś umie jeździć samochodem to będzie sobie bardzo chwalił tem model fiata. 900ka jest świetna na prostej -140 km/h przy niskim chałasie wewnątrz, siedzonka wygodne, niska zawodność. polecam
Znajdujesz się w dziale Fiat Cinquecento opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Fiat Cinquecento, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Fiat Cinquecento.
Fiat 500X & Tipo Hybrid. Pierwsza jazda, wrażenia, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 500 (Red) 42 kWh 118 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Fiat Tipo Cross 1.0 Turbo 100 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 124 Spider. Włoch z duszą Japończyka, czyli przepis na co najmniej udany romans (video)