Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam cieniasa 1994 700cm, jezdzi nim zona - dla mnie opinie sa zaskakujace, poniewaz przejechalem nim juz 20 tys km i nie zepsulo sie nic kompletnie nic, wydaje mi sie ze wszystko zalezy od tego na jaki model kto trafi. Zona ogolnie zadowolona tylko narzeka na brak mocy...;-)Pozdrawiam
Podsumowanie: Cześć mam CC 900 1995r, mam go dopiero od 6 miesięcy ale jak narazie jestem z niego zadowolony, wcześniej jeździłem troszkę 700 mojej mamy ale to gorsze było od mojego maluszka.
Podsumowanie: Autko lepiej jezdzi jak wyglada.900ka bo o niej mowa jest zwawa jak na swa moc.Pozyczonym egzemplarzem na autstradzie w Niemczech rozwinalem z góry 160(zamknalem licznik)Normalnie osiagalem nim 140-150 a trase Tarnów-Frankfurt(ok1100km)objechalem w 12h bez problemow przy spalaniu 5.6l/100km przy sredniej predkosci 120.Jezdzac Toyota Carina 1.6 smialem sie z cienkusia dopoki sie nie przejechalem.Myslałem ze to lepszy 126p.Zwracam honor wszystkim posiadaczom CC900
Podsumowanie: słuchajcie mam cin 700 z gaznikiem aisan i przejechałem juz nim 198500km i tylko wymieniłem popychacze hydrauliczne zaworów i nic wiecej!!! Jak ktoś nie umie jeżdzić to nawet BMW zajedzie na śmierć! jeśli chodzi o samochód to cód niestety to nie jest, ale jak sie dba to jeździ.
Podsumowanie: Mam CIN 903 jeszcze FSM bez katalizatora, jesli ktos ma ochotę na szybka jazdę to polecam. Tanie w eksploatacji, niezawodne. zrobiłem nim juz prawie 100 tyś i nie stanąl mi nigdy na drodze - przyznam raz brakło mi paliwa:)Po za tym smiga nawet 150 km na piatym biegu przy 4500obr/min.
Podsumowanie: CC, 900 cm. Polecam autko. Nie zepsuł się ani razu, miałem go dwa lata i przejechałem 30 tys. W zimie odpalał bez problemów. Wymiany części była czysto 'eksploatacyjna': amortyzatory, wydech, siletbloki. Biorąc pod uwagę klasę auta, wygodny, przestronny w kabinie /może bagażnik nie specjalny - ale taka uroda/, silnik bardzo OK.
Podsumowanie: Jestem posiadaczem CC 700 od 2 lat i poza tym felernym gaźnikiem jestem nawet zadowolony. Osiagi moze nie sa imponujace, za to zwrotnosc i male gabaryty auta to nie zaprzeczalne atuty tego samochodzika. Nalezy pamietac o czestej kontroli i regulacji gaznika w tych modelach, bowiem "on" jest najczestsza przyczyna wszelkich niedomagań tego motoru.
Podsumowanie: Mam CC 700z 93r. mam go 2 miesiące i nie nażekam na niego. Zgrabny, ladny i powabny oto Cinqocento
Podsumowanie: Sporting 1.1 Do 90 tys bylo ok.Potem troszke czesci wymienilem .Jak kupowac to tylko 1,1 lub 900 bo 700 to porazka.
Podsumowanie: Kupiłem 4 lata temu od 2 własciciela Nigdy nie nawalił - narazie mam 180 tys i daje dalej do przodu. 80 tys na gazie. Nie ma różnicy mocy bo ten silnik i tak jest słaby. Gazu pali 6-7 litrów bez względu na obciążenie i warunki drogowe. Jak narazie wymieniłem : 1 - 2x linke sprzęgła 2 - tarcza sprzęgła 3 - przednie amortyzatory (nigdy nie zalowalem na dziurach) 4 - olej co 15 tys 5 - oczywiscie klocki i tarcze 1 raz Polecam auto - niesamowicie trzyma sie drogi, mało pali - a przy parkowaniu jest niezastąpiony - wcisne sie nawet w takie dziury ze sam sie dziwie
Znajdujesz się w dziale Fiat Cinquecento opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Fiat Cinquecento, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Fiat Cinquecento.
Fiat 500X & Tipo Hybrid. Pierwsza jazda, wrażenia, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 500 (Red) 42 kWh 118 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Fiat Tipo Cross 1.0 Turbo 100 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 124 Spider. Włoch z duszą Japończyka, czyli przepis na co najmniej udany romans (video)