Lexus GS III (2004 - 2012) - opinia użytkownika Ambaras
2013-04-14, Ambaras
Marka: | Lexus |
---|---|
Model: | GS |
Generacja: | III (2004 - 2012) |
Rok produkcji: | 2009 |
Przebieg: | 85 tys. km |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Hybryda 3500 cm, moc 350 km, wrazenia z jazdy rewelacyjne. W miescie jedzie na elektryce z rekuperacji do 60 km/ h. Kiedy potrzeba gwałtownie przyspieyć włącza sie silnik spalinowy, bezszumowo.Trudno zorientowć sie kiedy to przełączanie nastepuje. Skrzynia bezstopniowa .To niesamowite wrazenie. Jedzie do 275 km/h ( to nie pomyłka ) a silnik wydaje sie ,że pracuje na tych samych obrotach. Specjalny przycisk HYBRID Power. Wtedy uruchamia maxymalna moc elektryki i benzyny. Wrazenie niesamowite. Idzie mu 5 rok a szkoda sie z tym rozstać. Najwieksza rewelacja to Naped Hybrydowy o tak duzej mocy . Jezdziłem innymi hybrydami ale efekty były miżerne. Kiedy pojechalem do salonu kupić sam. Mialo to byc Audi . Nawet zarezerwowałem samochod. Ale dla formy pojechalem do Lexusa Krakow. Wysokiej klasy sprzedawca z Lexusa delikatnie probowal mnie przekonać do Lexusa. Oczywiscie byłem negatywnie nastawiony bo juz zarezerwowalem nowe Audi A5 Sprtback 211 km. No i oczywiscie namówił mnie na jazdę GD 450 H ( hybryda ). Jestem bardo trudny do przekonania. Ale po niedlugim czasie byłem absolutnie przekonany ,ze czegoś lepszego to jecze nie widziałem i nie jeździłem. To Hybryda powoduje ,ze takie auto jest bezkonkurencyjne z innymi. To działa jak narkotyk. Każdy nastepny to Hybryda- koniecznie. Podam jako rewelacje testujac go ile spali jadac po miescie oszczędnie ( bardzo delikatnie przyśpieszając ) doszedlem do - uwaga 3,6 litra/ 100 km.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Hybryda 3500 cm, moc 350 km, wrazenia z jazdy rewelacyjne. W miescie jedzie na elektryce z rekuperacji do 60 km/ h. Kiedy potrzeba gwałtownie przyspieyć włącza sie silnik spalinowy, bezszumowo.Trudno zorientowć sie kiedy to przełączanie nastepuje. Skrzynia bezstopniowa .To niesamowite wrazenie. Jedzie do 275 km/h a silnik wydaje sie ,że pracuje na tych samych obrotach. Specjalny przycisk HYBRID Power. Wtedy uruchamia maxymalna moc elektryki i benzyny. Wrazenie niesamowite.
-
Zawieszenie:
Regulowane, komfortowe i twarde sportowe. Wyraźnie wyczywalne zmiany po przestawieniu twardosci. Po przejechaniu 85.000 km nic sie nie tlucze. Hodzi jak nowy. Jako doswiadczony kierowca ,mam jeszce A5_ 211 km , moge stwierdzić , że hamulce przy ponad 200 km/h sa troche za słabe. Ale tak na codzień sie nie posuwa.
-
Wnętrze:
Doskonale materiały wykończeniowe. Nic nie trzeszczy i nie skrzypi. Dopasowanie perfekcyjne. Na poczatku mialem problem z akceptacja tak wielkiej ilosci przycisków na tablicy itp. Po roku sie przyzwyczailem i jest OK. Siedzenia jak przystalo na limuzyne sa wysokie co dla mnie bylo waą. Widac Że sam. projektował niski japończyk . O wystkim pamietali ale zapomnieli o niskim wzroście tej nacji. W nowym modelu juz to poprawiono i usunieto wiele drobiazgów ktore tu mi nie bardzo pasowały.
-
Komfort jazdy:
Rewelacyjny. W miescie jedziesz jak elektrycznym tramwajem. To do 6o km .kiedy wdepniesz gaz pelna moc wciska w fotel. Nie masz stresu , że nie zdążysz na skrzyżowaniu. Wycizenie idealne.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 9l/100km |
Zalety i Wady
- Moc, przyśpieszenie , moment obrotowy, komfort jazdy
- Cena