Mazda CX-9 (2007 - teraz) - opinia użytkownika Tomasz
2019-10-14, Tomasz
Marka: | Mazda |
---|---|
Model: | CX-9 |
Generacja: | (2007 - teraz) |
Rok produkcji: | 2008 |
Przebieg: | 290 tys. km |
Nadwozie: | SUV |
Silnik: | 3.7 V6 |
Podsumowanie:
Jezeli potrzebujesz duze przestronnego auta na min 6 os z duzym potencjalem (280KM i 370Nm) z ladnym srodkiem, dobrym naglosnieniem to polecam.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Jedyny problem cx-9 to wycieranie sie zuzycie wieloklinu ze skrzynki transferu co skutkuje w dalszej eksploatacji zużycie wielowpustu skrzyni biegow. Na szczecie sa firmy ktore regeneruja te elementy. Nie wazne czy masz 100tys czy 250tys to ta usterka jest do zrobienia. Koszt uslugi to od 1500zl do 2500zl. Czyli powiedzmy koszt dwumasy.
-
Zawieszenie:
Auto dobrze sie trzyma drogi. Nie jest za miekkie a jednoczesnie wygodne na nasze drogi. Na 20calowych felgach jedzie jak po torach. Dobrze siw prowadzi i nie czuc tego gabarytu i wagi.
-
Wnętrze:
Duzo miejsca. Wyciszenie na dobrym poziomie. Skory dobrej jakosci. U mnie po 11 latach i 280tys srodek wyglada na 100tys.
-
Komfort jazdy:
Bardzo dobrze jak na auto za 40tys bo tule mnie kosztowalo. Wysoko siedzisz. Dobra widocznosc.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 18l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 16l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 14l/100km |
Zalety i Wady
- Duzy,komfortowy i bardzo zwinne auto. Niecale 8sek do setki.
- Miekki lakier ale to nie tylko cecha mazdy. Lekki nalot korozji na podwoziu ale to juz mam za soba. Piaskowanie,podkład i konserwacja za 1500zl i spod lepszy niz wyszedl z fabryki.
- Problemy ze wspomnianym napedem. Dodam ze mialem przy zakupie 270tys i naped dzialal. Mimo to po ogledzinach zregenerowalem i mam juz spokoj.