Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Rover 400 1.6 16V Samochód opracowany we współpracy z Hondą - braciszek civica w angielskim wydaniu. Samochód posiadam od mowości przejachałem nim 100 000 km przez 8 lat. Do zawieszenia się nie dotknąłem, do silnika w zasadzie też nie, balcharsko trzyma się dobrze szczególnie podwozie - rzadnych śladów korozji nawet na wahaczach, słabym punktem karoserii jest tylni prawy błotnik (brak nadkola) tu pojawiły się ogniska korozi po 8 latach eksploatacji, pozatym wszędzie ładnie. Wynończenie wnętrza bardzo estetyczne i trwałe, w zasadzie nie widać śladów użytkowania. Co wymieniłem poza materiałami eksploatacyjnymi: - miskę olejową po 6 latach (na szrocie za 100 zł) - tylni tłumik po 5 latach (nowy bosala 500 zł) - łożysko koła przedniego po 80 000 km (zamiennik 160 zł) - regulator ciśnienia wtrysku paliwa ( na szrocie 150 zł) - 2 łożyska w skrzyni biegów - na jakims tam koszu:) (po 90 zł szt.) przy 85 000 - zacienała się przepustnica - rozebrałem i nasmarować - poblem ustąpił Na klockach chamulcowych robię ok 40 000 tys, tarczy nie zmieniałem ale powoli się kończą, sprzęgło zmieniłem przy 85 000, wszystkie filtry kupuję w filtronie. Mam założoną instalację gazową - wtrysk ciągły i samochód jeździ bardzo ładnie. Spala w mieście przy dynamicznej jeździe około 8-10 l gazu w trasie 6-9. Wszystkim odradzam zakładanie instalacji podciśnieniowej - gra nie warta świeczki, silnik straci moc, a plastikowy kolektor rozwali przy pierwszym strzale. Silnik bardo elastyczny. Max momentu obrotowego przy około 3000 obrotów i 111 km przy niewielkiej wadze auta daje przyzwoite osiągi, 10 s do setki i max 190 km/h. Dosyć duży jak na tą klasę rozstaw osi i średnio twarde, a raczej miekkie zawiszenie z dużym skokiem amortyzatorów dobrze spisują się na polskich drogach, a na ciasnych zakrętach dobrze się prowadzi, choć charakterystyka zawieszenie nie jest sportowa. Ogólnie jestm bardzo zadowolony z samochodu i polecam, szczególnie z uwagi na fakt ze dostęności części, zamiennych ostnio znacznie wzrosła:) Powoli przymierzam się do zmiany bo wiosenki lecą ale napewno na rovera tylko młodszego może większego:)
Podsumowanie: moje autko 214i,jeżdzi sie super już roczek mija a ja wymieniłem termostat który kosztował 25pln.,czesci nie sa wcale taki drogie jak myslałem pali troche bo 8,5miasto.,trasa wiadomo5,5do6l/100km.nastepnym autkiem w przyszlosci bedzie tez rover ale w dieslu.pozdrawiam roverzystów!!!mój tel 600033305 wymiana dośw.
Podsumowanie: Rover to bardzo dobre i wygodne auto na trasie pierwsza klasa!!!!!!
Podsumowanie: Właśnie kupiłem roverka 620i. super auto tym się nie jedzie to lata ,zakręty pokonuje jak po szynach bez problemu wyciąga 200km/h. Nie powiem byłem zrażony do tej marki ale teraz liczy się tylko mój roverek. super auto . mam pytanie czy gaz zakładać czy nie .proszę o odpowiedź dziękuje
Podsumowanie: częsci orginalny są drogie szukaj pod hondo są tańsze najlepiej w szrocie
Podsumowanie: Z silnikiem 2.3 158KM rewelacja !!!. Rover w tym modelu wziął wszystko co najlepsze z Hondy (silnik, zawieszenie) dodał brytyjską elegancję i zrobił świetny samochód. Mógłby miec lepiej zabezpieczoną blachę przy tylnych nadkolach.
Podsumowanie: Przejechałem około 80 tys roverkiem 214 si , posypał sie wydech gdzieś tak po 6(7) latach , naprawy wymagał rozrusznik , myśle że obecnie trzeba by troche wydać na zawieszenie ale go nie oszczędzam na wertepach, ogólnie ok
Podsumowanie: ROVER 220-proszę niech ktos odpowie jaki przebieg jest dopuszczalnie do przyjęcia dla chętnego do kupienia rovera 220, czy moglby sie ktoś szerzej wypowiedzieć na temat tego auta? chodzi mi tez o tzw dostep do czesci bo w końcu juz ich nie robią no i to anglik ( inny system metryczny )
Podsumowanie: Ta marka zawsze mi się podobała. Kupiłem niedawno 416 sedan z 98 r. w Niemczech z 2 ręki. Auto ma przejechane 125 tyś km. Poprostu ma klasę!!! wewnątrz skóra drewno i elementy chromowane, nie tanie plastiki. Nic nie stuka, nie skrzypi. Silnik 111km dyamiczny, choc trochę za glośny i dużo pali. Bagażnik duży jak na ta klasę samochodu. Prowadzi się super!!! aż chce się nim jeździć. Za 3000 euro trudno chyba znaleźć tak wspaniałe auto...
Podsumowanie: Mam Rovera 400 1,6 SI rocznik 1998 r. 111KM. Autko sprawuje się bardzo dobrze, jest wygodne, szybkie, bardzo bogato wyposażone. Wymienione w nim było to, co w tych modelach najczęściej się psuje: uszczelka pod głowicą i cewka zapłonowa. Reszta to okresowe wymiany typu: paski klinowe, olej, filtry, wycieraczki. Narazie nie musiałem nic naprawiać w zawieszeniu. Czeka mnie natomiast wymiana całego układu wydechowego. Ale po przejechaniu 120 tyś.km to już chyba czas. Co do części to nie miałem żadnych problemów ze znalezieniem. Jest bardzo dużo zamienników w przystępnych cenach, a jakość ich wykonania bardzo dobra!! Wszystkim polecam to autko, napewno lepsze jest niż bliźniacza Honda Civic!!!
Znajdujesz się w dziale Rover opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Rover, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 10 modeli samochodów marki Rover.