Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 38414 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1259 modelach samochodów z 87 marek.
Swojego pierwszego SUVa ŠKODA pokazała wiosną 2017 roku. Był to model Kodiaq, a w listopadzie tego samego roku zaprezentowano ŠKODĘ Karoq. Jesienią bieżącego roku, portfolio samochodów z segmentu SUV uzupełniła miejska ŠKODA Kamiq.
Skoda jest jednym z tych producentów samochodów dla szerokiej rzeszy nabywców, który oferuje swoje SUV-y w różnych wersjach stylistycznych i wyposażeniowych. Wkrótce model Karoq będzie dostępny w wersjach Sportline i Scout.
W Polsce panuje wiele mitów wypaczających rzeczywistość. Przykładem tego mogą być zarówno: „najlepsze samochody to niemieckie”, „nie kupuj samochodów na F – Fiat, Ford i francuskie”, „francuskie miękkie zawieszenie”, czy „szczyt popularnego luksusu to VW”. Wraz z wprowadzeniem oferty crossoverów do mitów dołączył jeszcze jeden: „poprawnie wersje crossover w klasie popularnej budują tylko Japończycy i (oczywiście!!!) Niemcy spod znaku VW”. Aby zaprzeczyć tej opinii przyjrzeliśmy się samochodom z Czech i Francji.
Skoda jest jednym z tych producentów samochodów dla szerokiej rzeszy nabywców, który oferuje swoje SUV-y w różnych wersjach stylistycznych i wyposażeniowych. Pod wprowadzeniu na rynek modelu Kodiaq w wersjach Scout i Sportline teraz przyszedł czas na kompaktowego SUV-a Karoq.
Kompaktowy SUV z litrowym, trzycylindrowym silnikiem i napędem na przednie koła to coś, co konserwatywny fan motoryzacji skwituje jednym słowem - pomyłka. Czy rzeczywiście ten, kto zdecyduje się na zakup Skody Karoq 1.0 TSI ma się czego wstydzić, czy jednak za samochodem tym przemawiają solidne argumenty?
Karoq w odmianie Sportline to usportowiona wersja kompaktowego SUV-a Skody ,która zadebiutuje jesienią podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu.