Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Ciekawie prowadzące się auto we współczesnych czasach. Zaskakujące. Wygodne na pozamiejskie wycieczki a w mieście zwinne.
Podsumowanie: Witam mam skodziankę 120l z gazem z 1989r czyli ma już pare wiosen za sobą. Jestem z niej bardzo zadowolony jest to super furka za małą kasę. Wcześniej miałem skodziankę 105s z 1980 roku nigdy mnie nie zawiodła dlatego kupiłem od razu też skodziankę tylko 120. Miałem wcześniej pokdka i 125p ale wysiadają przy skodziance.Pozdrawiam wszystkich skodziarzy.
Podsumowanie: skoda jest cool,niezawodna,szybka jak blyskawica,nierdzewna
Podsumowanie: Mam Skode 125L. Auto z 1988r kupione jeszcze w Czechosłowacji. Pierwsza rejestracja w 1989r. auto jest naprawde fajne jezdze nim juz pare ladnych lat i nigdy mnie nie zawiodla. Auto ma przejechane tylko 93 tys wiec jeszcze sporo nia mozna pojezdzic. Skody zawsze slynely z tego ze braly duzo oleju. Ta nie bieze wcale az sam sie dziwie.
Podsumowanie: skodiczka jest git samochod bo tania i dobra ;)
Podsumowanie: auto jest z charakterem. Przejechałem w ciągu 4 lat ponad 80 tys.km a I właściciel w ciągu 10 lat ok 60 tys. Porównując Skodzinkę z maluchami, cinquakami, F125p czy polonezami czy tym podobnym wynalazkom to skoda bezapelacyjnie wygrywa - porównywanie jej z VW czy Mercedesem mija się przecież z celem. Spalanie: miasto do 8 poza miastem w granicach 6 - preferuję płynny styl jazdy, spalanie oleju w moim przypadku to "choćby nie wiem co" 1 l oleju na 1000 km. Pomimo średnich rozmiarów niewiarygodnie pakowna, spakowałem moją 3-osobową rodzinę z ciuchami na 2 tygodnie + wózkiem, łóżeczkiem i furą gadżetów dla 1,5 rocznego dziecka + sporo jedzenia i picia. Stosunkowo przyjemne zawieszenie, zaś silnik ponoć benzynowy ma wszystkie cechy diesla - czy to moc, czy moment obrotowy czy obroty maksymalne, w każdym razie na rajdy po mieście to się raczej nie nadaje, nawet zabranie jednego pasażera powoduje odczuwalny spadek i tak mizernych osiągów. Brak wyciszenia komory silnika + bagażnik za tylnymi siedzeniami który działa jak pudło rezonansowe powoduje dość duży i uciążliwy (zwłaszcza pow 100 km/h) hałas. Gdy tylko zrobi się chłodniej to aby zapalić od pierwszego razu należy ręcznie podpompować paliwo do gaźnika, mój rekord to zapalenie silnika za 3 razem przy -26 stopniach. Coś mi się zepsuło czy raczej zaśniedziało w nagrzewnicy także mam ogrzewanie wnętrza przez okrągły rok. Dzięki osobliwemu sposobowi przeniesienia napędu praktycznie nie trzeba kupować zimowych opon, Skodzinka wjedzie na niemal każdą zaśnieżoną górę - ja sam dojechałem leśną drogą w głebokiej zimie do Bacówki nad Wierchomlą w Beskidzie Sądeckim. Dość dobre hamulce aczkolwiek dość szybko krzywią się tarcze - nie wiem czy innym użytkownikom też? Zimą również wkurzjące zamarzanie zamków. w ciągu tych czterech lat utrzymanie samochodu w pełnej sprawności technicznej kosztowało mnie około 5000 zeteł - to chyba mniej niż choćby roczny spadek wartości nowego nawet najtańszego samochodu, nie mówiąc o kosztach przeglądów, nieprawdaż? Auto nigdy nie stanęło w drodze, a charakter Skodzinki objawia się w tym że wszelkie awarie są sygnalizowane odpowiednio wcześniej lub przydarzają się pod domem, gdzie np. spalił mi się wirnik rozrusznika. Polecam osobom nie mającym kompleksów, początkującym kierowcom którzy oprócz tajników jazdy chcieliby jeszcze w praktyce wiedzieć jak to się dzieje że auto jedzie, niezamożnym studentom. Świetna także do nauki "poślizgów" w zimie.
Podsumowanie: 1989r.107 tys.km kupiona od 1 właściciela (starszy gość)w 1997.Miala przejechane ok 25 tys km.jedyna poważna awaria to pęknięta głowica(przy 85 tys km).Wstawilem nową główkę i zawory.Poza tym normalka-materiały eksploatacyjne tarcze h-cowe,2 końcówki drążków kier.i pare pierdół.Prowadzi się specyficznie(b.nadsterowna)no i przy ostrzejszym hamowaniu blokują się od razu przednie koła,ale mozna sie przyzwyczaić.Jak ma zrobione wszystko na czas(a o to nietrudno bo części za grosze)to sie odwdzięcza.po 6 latach eksploatacji zaczynam nabierać do niej szacunku-bryka nie do zarąbania.Owszem,zgadzam się,że to prymityw i muł,ale np.przy wymianie żarówki nie muszę zdejmować połowy tapicerki,jak to w niektórycz nowocześniejszych sprzętach.I jeszcze jedno-mój wujas jeżdzi skodą 1000MB z 1968r.Ma ja od nowości i sam wszystko przy niej robi-cóż zna się chłopak.W zimę zrobił blachę i lakier.Muszę go nawiedzić i luknąć na sprzęcior-ponoć jak nówka.pozdrowienia dla wszystkich SKODZIARZY!!!!!
Podsumowanie: to auto to przełom w czeskiej motoryzacji...Od dwoch lat jezdze skoda rapid '89.jestem bardzo dumny ze swojego auta,zwłaszcza przy zjezdzaniu spod swiateł(po małych przeróbkach ok.10s od 0 do 100!)Spala przy spokojnej jezdzie w miescie ok.11-tki na trasie "na maxa" 8.
Podsumowanie: Skoda 136 Rapid 62 KM, 100 Nm, napęd gazem- zapewnia sprawną i tanią jazdę. A do tego to najlepsze sportowe auto na świecie!!!!(Z okresu realnego socjalizmu).Wszelkie problemy mozna rozwiązać we własnymn zakresie.Szkoda ze już nie produkuje się takich aut.. Odnośnie gazu: zwiększyć wyprzedzenie zapłonu do 5 stopni, świece oryginalne (czyli do favorit) przerwę zmniejszyć o 0,1 mm. Moze wystąpić zacieranie się przepustnicy I stopnia- WD 40 załatwia sprawę.
Podsumowanie: suuuuuuper fura !!! Mam rocznik 88 po tuningu zawieszenia , super sie prowadzi . tylko troche ta blacha ?! mało pali ! 200 tyś. na karku > w sumie niezawodny samochodzik na początek
Znajdujesz się w dziale Skoda 120 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Skoda 120, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Skoda 120.
Toyota Corolla 1.5 VVT-i 125 KM vs Skoda Octavia 1.0 TSI e-Tec 110 KM. Porównanie kompaktowych limuzyn
Skoda Fabia 1.0 TSI 110 KM. Co zaskoczyło nas podczas testu?
Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV 150 KM vs Skoda Karoq 1.5 TSI ACT 150 KM. Porównanie crossoverów w optymalnych wersjach
Skoda Enyaq Coupe RS iV. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Nowa Skoda Fabia 2021. Pierwsza jazda, wrażenia, dane techniczne i ceny