Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Dealer Volvo – Euroservice – rozpoczął roczną współpracę z aktorką filmową i teatralną – Katarzyną Glinką. Pani Katarzyna jeździ Volvo XC40 T5 Recharge, czyli hybrydą ładowaną z gniazdka. Swoimi wrażeniami będzie dzielić się na swoich kanałach społecznościowych oraz na kanale Youtube.
W tym roku do polskich salonów trafił pierwszy elektryczny model naszej marki – Volvo XC40 Recharge wyposażony w dwa silniki elektryczne o łącznej mocy ponad 400 KM. Właśnie dołącza do niego wersja z napędem na przednią oś o mocy 231 KM, dostępna od 199 900 zł.
Już za kilka miesięcy w polskich salonach pojawią się pierwsze egzemplarze elektrycznego XC40 Recharge. Na początek Volvo zaoferowało klientom najmocniejszą i najlepiej wyposażoną wersję P8 o mocy 408 KM z baterią 78 kWh. Co znalazło się w wyposażeniu bazowym? Jakie ma dane techniczne?
Volvo już jakiś czas temu zapowiedziało, że do 2030 roku całkowicie zrezygnuje z samochodów o napędzie spalinowym. Jeśli przyszłość tej szwedzkiej marki ma wyglądać tak, jak zaprezentowany w Polsce model XC40 P8 Recharge, to ja nie mam nic przeciwko! Jak spisuje się w mieście i w trasie? Jak wygląda zasięg deklarowany i realny? Poznajmy bliżej szwedzkiego elektryka.
Volvo Car Poland uruchomiło ofertę wspierającą sprzedaż hybryd ładowanych z gniazdka. Największe wsparcie otrzymał XC90 T8 Recharge oraz XC40 T5 Recharge. Ceny zostały obniżone o wysokość podatku VAT, a nawet nieco więcej. Oto na jakie korzyści mogą liczyć nabywcy tych niskoemisyjnych aut.
Tym razem jeździliśmy hybrydą typu Plug-in z dwoma silnikami: 3-cylindrowym silnikiem benzynowym 1.5 o mocy 180 KM i jednostką elektryczną o mocy 82KM. Moment obrotowy silnika spalinowego wynosi 265Nm, natomiast silnika elektrycznego 160 Nm. Auto rozpędza się do 100km/h w 7,3 s. W prezentowanej wersji R-Design kosztuje od 238 800 zł.