Hyundai i20 II (2014 - teraz) - opinia użytkownika kolos
2019-03-01, kolos
Marka: | Hyundai |
---|---|
Model: | i20 |
Generacja: | II (2014 - teraz) |
Rok produkcji: | 2018 |
Przebieg: | — |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 1.2 |
Podsumowanie:
I20 prowadzi się bardzo dobrze, w pokonywaniu zakrętów radzi sobie bez najmniejszych problemów. Bardzo dobra widoczność w bocznych lusterkach jak również we wstecznym lusterku. I20 podpowiada o zmianie biegów co pozwala na ekonomiczniejszą jazdę pod warunkiem spokojnej stonowanej jazdy bez wodotrysków. Niestety brakuje tego wdepnięcia w gaz, jest to niebezpieczne, trzeba nauczyć się z tym jeździć.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Sugerowałem się jednostką wolnossącą 4 cylindrową, oraz opiniami, niestety silnik to tragedia. Obroty silnika na biegu jałowym potrafią wejść na 2000 tyś ot tak bez duszenia na gaz. Ruszanie tragedia przy delikatnym ruszaniu brak mocy i się dławi, również przy większym przełożeniu nie ma mowy o szybkim starcie istna próżnia. Skrzynia również ma wiele do życzenia z jedynki na dwójkę nie przechodzi delikatnie tylko z oporami, reszta może być. Przestrzegam przed wyborem zalecam jazdę próbną.
-
Zawieszenie:
Po dziurach klekocze słychać wyraźnie mam wrażenie jak by było coś poluzowane. Może dlatego że zastosowali gazowe amortyzatory.
-
Wnętrze:
Deska bardzo ergonomicznie rozwiązana, dobry dostęp do wszystkich funkcji, dobra widoczność przód, wstecz, na boki. Z tyłu wystarczająco dużo miejsca osoby dorosłe nie odczują ciasnoty.
-
Komfort jazdy:
Jazda jest naprawdę bardzo przyjemna, fotele są wygodne a boki wyprofilowane utrzymują kierowce przy zakrętach.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 5.5l/100km |
Zalety i Wady
- Wygodny
- ładna stylistyka
- funkcjonalny
- bagażnik
- silnik
- silnik