Hyundai i30 I (2007 - 2011) - opinia użytkownika SŁAWOMIR GMEREK
2013-09-03, SŁAWOMIR GMEREK
Marka: | Hyundai |
---|---|
Model: | i30 |
Generacja: | I (2007 - 2011) |
Rok produkcji: | 2008 |
Przebieg: | 98 tys. km |
Nadwozie: | Kombi |
Silnik: | 1.6 CRDi |
Podsumowanie:
NA POCZĄTKU BAŁEM SIĘ KOREAŃCZYKA. MIŁO SIĘ PRZEKONAŁEM ŻE ZUPEŁNIE NIESŁUSZNIE. TO BARDZO ŁADNY, PRZESTRONNY, WYGODNY I DOBRZE WYPOSAŻONY JUŻ OD PODSTAWOWEJ WERSJI SAMOCHÓD. DO TEGO DOBRZE I DYNAMICZNIE SIĘ PROWADZI. JEDYNIE TRWAŁOŚĆ ZAWIESZENIA NIEPEWNA NA NASZYCH DROGACH. ZA TAKIE PIENIĄDZE TRUDNO O LEPSZY SAMOCHÓD.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
SILNIK CICHY I STOSUNKOWO DYNAMICZNY, ACZKOLWIEK W WĄSKIM ZAKRESIE OBROTÓW 1800-2200/MIN, NATOMIAST POWYŻEJ I PONIŻEJ NIECO OSPAŁY. CHIPTUNING DO MOCY 115 KM ZLIKWIDOWAŁ PROBLEM. DOSYĆ WYSOKIE ZUŻYCIE PALIWA O DZIWO SPADŁO PO PODNIESIENIU MOCY.
-
Zawieszenie:
ŚWIETNE PRZY SZYBKIM POKONYWANIU ZAKRĘTÓW. DOBRY KOMPROMIS POMIĘDZY KOMFORTEM A PRZYJEMNOŚCIĄ PROWADZENIA. BYŁOBY 5 GWIAZDEK GDYBY NIE PROBLEMY Z DROBNYMI ELEMENTAMI ZAWIESZENIA (STABILIZATOR, KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW) OD PRZEBIEGU 56.000 KM.
-
Wnętrze:
NA TYLNEJ KANAPIE BARDZO DUŻO MIEJSCA NA NOGI. ŻADNE AUTO KLASY KOMPAKT I NIEWIELE AUT KLASY ŚREDNIEJ TYLE OFERUJE. NA SZEROKOŚĆ ORAZ WYSOKOŚĆ Z PRZODU I Z TYŁU O.K. STOSUNKOWO MAŁY JAK NA KOMBI KLASY KOMPAKT BAGAŻNIK (415 LITRÓW). GDYBY ZABRANO NOGOM 5 CM O TYLE WYDŁUŻAJĄC BAGAŻNIK BYŁOBY 5 GWIAZDEK.
-
Komfort jazdy:
BEZ UWAG. WYGODNE PODRÓŻOWANIE DLA 4 DOROSŁYCH OSÓB. CICHO, SZYBKO I WYGODNIE.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.6l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 5.6l/100km |
Zalety i Wady
- CICHY (JAK NA DIESLA) I STOSUNKOWO DYNAMICZNY SILNIK
- NIESPOTYKANIE DUŻO MIEJSCA NA NOGI NA TYLNEJ KANAPIE
- NEUTRALNE PROWADZENIE W ZAKRĘTACH
- ELEGANCKA STYLISTYKA NADWOZIA I WNĘTRZA
- ATRAKCYJNY STOSUNEK CENY DO WYPOSAŻENIA
- MAŁY BAGAŻNIK
- NIECO ZA DUŻE ZUŻYCIE PALIWA
- CO 3 MIESIĄCE PRZEPALAJĄCE SIĘ ŻARÓWKI ŚWIATEŁ MIJANIA
- WYMIANA ŻARÓWKI WYMAGA WYJĘCIA CAŁEGO REFLEKTORA