Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Hyundai i30 II (2012 - teraz) - opinia użytkownika piotr

2015-11-07, piotr

Marka: Hyundai
Model: i30
Generacja: II (2012 - teraz)
Rok produkcji: 2015
Przebieg: 6 tys. km
Nadwozie: Kombi
Silnik: 1.6 CRDi

Podsumowanie:

Ciekawa propozycja. Auto ogólnie trochę aspiruje do premium ale gdzieniegdzie koreańczykom brakuje. Słabo wyciszone nadkola i dziwne sprzęgło to przykłady. Taki drobiazg jak opuszczanie szyb, który zostawia krople deszczu po podniesieniu. Z drugiej strony auto jest duże, przestronne, stylowe i ma kilka asów w rękawie. Gdyby nie wyciszenie deptałby pięty a3, teraz jest niestety za golfem, wyprzedzając poczciwe astry, focusy, aurisy....

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    5.0

    Skrzynia i silnik chyba najlepsze w klasie. Zrobiłem dopiero 6000km ale wygląda to lepiej niż VW,Volvo czy honda przy 1.6 diesel. Przez pierwsze 3 minuty trochę warczy ale jak już się rozgrzeje to następuje błoga cisza. Uwaga, piszę o silniku po lifcie z 2015, 280nm@1500-3000 norma euro 6. Natomiast sprzęgło bierze wysoko i bardzo łatwo szarpnąć autem.

  • Zawieszenie:
    5.0

    Bardzo poprawnie, auto płynie... porównywalne do golfa 7 i audi a3. VW niby bardziej subtelnie pokonuje nierówności, natomiast wielowahacz w i30 daje lepszy komfort w zakrętach. Jest zdecydowanie lepiej niż w hondzie. Do mazdy nie mam porównania.

  • Wnętrze:
    5.0

    Stylowo, przytulnie, miękkie plastiki. Nie jest to premium jak audi ale osobiście lepiej się w nim czuje niż w golfie 7 z podstawowej wersji. Fotele są bardo dobrej klasy, na długie autostradowe wypady dają radę. Pełno schowków, miejsca na kubki, duże kieszenie... i mnóstwo miejsca w kabinie. Mega praktycznie.

  • Komfort jazdy:
    3.0

    Hyundai stawia na komfort, ale niestety letnie opony na niektórych nawierzchniach potrafią szumieć. Podjerzewam, że nadkola tylne nie są dobrze wytłumione. Silnik i wiatr jest dobrze odizolowany. Na zimówkach jest lepiej. Audio gra dobrze. Nawigacja jest szybka i ogólnie lepsza niż w golfie. Światła i doświetlanie zakrętów spełaniją swoją role znakomicie.

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 6l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 5.3l/100km
Śr. spalanie - trasa 5l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • silnik
  • skrzynia
  • wnętrze
  • nawigacja
  • światła
Wady:
  • sprzęgło
  • słabo wyciszone nadkola

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Hyundai i30 II (2012 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Hyundai i30 II (2012 - teraz).

Hyundai i30 Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Hyundai i30 opinie

Oceń swoje auto

Hyundai i30 II (2012 - teraz) zdjęcia

Testy i porównania

Premiery i nowości