Hyundai i30 II (2012 - teraz) - opinia użytkownika Letek9
2016-03-04, Letek9
Marka: | Hyundai |
---|---|
Model: | i30 |
Generacja: | II (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2012 |
Przebieg: | 300 tys. km |
Nadwozie: | Kombi |
Silnik: | 1.6 CRDi |
Podsumowanie:
Z ręką na sercu polecam ten samochód do jazdy.Przez 3,5 roku przejechałem 336000 km i praktycznie bez kilku usterek nie mam z nim problemów-no może mały pęcherzyk rdzy na tylnej klapie-który poprawili na gwarancji.Wada fabryczna sprzęgła -wysiada siłownik. Jeżeli miał bym znów zmieniać samochód, wybrał bym I30 1,6 110 km Mam problem,ponieważ nie daje się wpisac prawdziwego przebiegu,
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik działa nadal bez zarzutu,lecz po 300 000 km wymieniali mi uszczelniacze na wale korbowym z dwóch stron silnika,już przeciekały,Skrzynia , rewelacja-tylko sprzęgł siada w tym samochodzie,choć do najdroższych nie należy.
-
Zawieszenie:
Jest ok do przebiegu 240 000, póżniej trzeba wymienić amortyzatory z tyłu-są olejowe i choć się nie wylały to przestają trzymać.
-
Wnętrze:
Bardzo przestronne,nawet do zamontowania 3 fotelików dla dzieci-rewelacyjne przednie fotele z okutymi tyłami foteli.Bagażnik duży i bardzo pojemny.
-
Komfort jazdy:
Dobrze się trzyma drogi,lecz boczne wiatry to jego słabość. Zawieszenie jest dość ciche na nierównym asfalcie.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 5.9l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 4.9l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 4.5l/100km |
Zalety i Wady
- Przyjemne wrażenia z jazdy i stylistyka wnętrza.Bardzo cicho pracujący silnik jak na diesla-mam porównanie do niemieckich-jak w traktorach.
- Problemy ze sprzęgłem i zatykającym sie filtrem paliwa w zbiorniku-obowiązkowe czyszczenie na każdym przeglądzie