Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: 270 tyś. sam zrobiłem 100 tyś. a kupiłem go za 6000. W swoim przedziale cenowym nie ma równych. Usterki miałem tylko drobne, ceny części bez zarzutu ( wyjątek tylna belka remont to 1200-1500 zł )Mam rocznik 88, auto wykonane we Francji 100% ocynk i te modele nie rdzewiały, problemy z rdzą dopiero w modelach produkowanych w Polsce ( w Lublinie )Jak silnik stanie od razu kupuję następną 405-kę
Podsumowanie: 1991 1,8 GRDturbo- za tą cenę można kupić zgniłego Niemca, a P405 mam od 5lat i nie dość, że nie rdzewieje (pomimo odprysków lakieru od kamyków) to silnik pomimo 215000km chodzi extra. Do wymiany łożyska w tylniej belce i trochę nieszczelna chłodnica. Ceny części wbrew opinii takie same jak do VW,a komfort jazdy bardzo dobry.
Podsumowanie: Polecam każdemu kto chce mieć dobry samochód zwłaszcza diesel do 15000 zl. Części wbrew opinii nie są drogie, reszta zależy od warsztatu, chyba, że samemu...
Podsumowanie: Bardzo dobry samochód. Mało pali w stosunku do dużej dynamiki jazdy. Mała awaryjność. Dobre silniki.
Podsumowanie: Ogólnie fajny i przestronny samochód. Nie jest zbyt drogi w utrzymaniu a można nim bardzo wygodnie jeździć nawet w sługie trasy. Czasami sie cos popsuje ale to chyba w każdym samochodzie.
Podsumowanie: Najlepszy samochód jakim miałam szczęście jeździć.
Podsumowanie: jeżdżę nim 2 lata i ani raz sie nie popsuł, ma przejechane 240 tys. i silnik całkiem nieżle chodzi, zawieszenie sie troche tłucze, silnik 1.8 spala średnio 7,5 l., bardzo wygodne siedzenia, obszerny bagażnik i wcale nie tak drogie części jak mówią inni.Polecam
Podsumowanie: Peugeot 405 1.9 DIESEL Samochód bardzo dobry. Od 10-ciu lat jestem posiadaczem takiego aautka . Nigdy nie mialep problemów z owym samochodem . pali średnio 6 litrów na 100 km . Miły w prowadzeniu pozwala na przejechanie wielu kilometrów . Mam na liczniku najechane 800 tyś km a silnik nadal pracuje . Nigdy nie robiłem remontu kapitalnego silnika.
Podsumowanie: Bardzo dobry trwały silnik diesla . dobrze się prowadzi wygodne zawieszenie ale nie zbyt trwałe na polskie drogi . za to części nie za drogie do tej klasy samochodu . mało bogate wyposażenie seryjne ale to tłumacxy fakt że zaczęto go produkować w 88-ym i nie przewidziano wszystkich gadzetów tylne zawieszenie wymaga wymiany ło zysk igiełkowych co 150 tyś koszt umiarkowany
Podsumowanie: Jeżdżę już kolejną 405. Samochód bardzo wygodny. Słabszym punktem jest delikatność zawieszenia
Znajdujesz się w dziale Peugeot 405 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 405, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Peugeot 405.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny