Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Jestem bardzo zadowolony!
Podsumowanie: Samochód godny polecenia lecz mój egzemplarz nie jest idealny (dużo szpachli przez którą schodzi lakier) wiec dlatego sprzedaje ale jeżeli się trafi egzemplarz z ładną blachą to zdecydowanie polecam (szczególnie wersje SX sam posiadam tą wersje i to chyba najlepszy wybór z wszystkich wersji nadwoziowych)
Podsumowanie: gdyby nie rdza wogole bym nie sprzedawal
Podsumowanie: Świetna relacja ceny do jakości, wspaniały wygląd, znakomite światła LED, bardzo poprawne prowadzenie. W Wersji FR bogate wyposażenie, strumieniowanie muzyki po bluetooth. Warto doposażyć w pakiet zimowy i praktyczny. Ascetyczny wygląd w środku jest dla mnie zaletą. Nie jest to GOLF w środku, ale taki właśnie ma być ten samochód. Jest sporo tańszy, prowadzi się lepiej od golfa (FR, w mojej ocenie), jest komfortowy i pakowny jak na wersję 5D. W przypadku braku miejsca w bagażniku, wrzucamy boxa na dach i jedziemy na wakacje. Ja wybrałem wersję 125KM. Z informacji uzyskanych na forach widać, że te silniki generują ponad 140KM i 220Nm momentu, który dostępny jest już od mniej niż 2tys obrotów. Faktycznie jest to prawda, byłem na hamowni i potwierdziły się moje przypuszczenia. To co zaoszczędzicie na wersji 125KM względem 150KM warto dołożyć do wyposażenia i uzbroić samochód w pomocne systemy, udogodnienia. Na tą chwilę samochód od nowości przejechal 8tys km i zdecydowanie kupiłbym jeszcze raz. Jest to mój pierwszy samochód z grupy VW. OD 2013 jednostka 1.4 tsi jest już poprawiona, na pasku rozrządu i wg pierwszych ocen mechaników nie ma problemów z nadmiernym zużyciem oleju, czy wadliwym łańcuchem rozrządu, ponieważ teraz jest pasek, który trzeba będzie wymienić jak za starych dobrych lat. Producent daje teraz 4 lata gwarancji!!! Polecam.
Podsumowanie: Nietuzinkowy i wygodny Van . Mógłby trochę mniej palić ,ale rekompensuje trwałością silnika i dobrą elastycznością .
Podsumowanie: Zadowolony jestem z tego auta.
Podsumowanie: Szału nie ma
Podsumowanie: przyzwoity samochód klasy b dosyć trwały technicznie tanie części silnik zrywny bez zadnej turbiny.
Podsumowanie: Z perspektywy czasu i przejechanych kilometrów uważam, że miałem szczęscie, że trafiłem na ten model auta i ten egzemplarz.
Podsumowanie: udany egzemplaz ciezko bedzie mi sie z nim rozstac
Znajdujesz się w dziale SEAT opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model SEAT, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 13 modeli samochodów marki SEAT.
Średnia cena na podstawie 25 ofert:
103 868 złZakres cen: 74 000 – 161 482 zł
Średnia cena na podstawie 48 ofert:
15 739 złZakres cen: 10 900 – 22 990 zł
Średnia cena na podstawie 77 ofert:
10 273 złZakres cen: 6 000 – 17 800 zł
Seat Arona. Testujemy najmocniejszą wersję auta!
Seat Tarraco FR 1.4 e-HYBRID 245 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 180 KM vs Seat Ateca 2.0 TSI 190 KM. Porównanie crossoverów o sportowym zacięciu
VW T-Cross 1.0 TSI 115 KM vs Skoda Kamiq 1.0 TSI 115 KM vs Seat Arona 1.0 TSI 115 KM - ten sam silnik, różne charaktery. Porównanie kompaktowych crossoverów
Seat Tarraco Xcellence 2.0 TSI DSG 4Drive. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Seat Arona. Ile kosztuje w maju 2022 roku?
Seat Diana. Co to za auto? Pojazd, który sam zawiezie Cię do celu
Testy zderzeniowe Euro NCAP. Jaki wynik uzyskał nowy Seat Leon?
Seat. Marka produkuje respiartory. Wykorzystuje elementy samochodów
Seat i Cupra. Strategia elektryfikacji aut obu marek wchodzi w życie