Subaru Forester IV (2012 - teraz) - opinia użytkownika Europejczyk
2016-02-09, Europejczyk
Marka: | Subaru |
---|---|
Model: | Forester |
Generacja: | IV (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2013 |
Przebieg: | 20 tys. km |
Nadwozie: | SUV |
Silnik: | 2.0 |
Podsumowanie:
Nabyłem swojego Forestera z pełną świadomością paliwożerności silnika 2,0 240KM. I chociaż trzeba liczyć się z tankowaniem do pełna co ok 540 km, to przyjemność z jazdy jaką daje mi ten model z nadwyżką rekompensuje ten fakt. Wcześniej pokonywałem rocznie ponad 35 tyś. km, a obecnie nie przekraczam 25 tyś. km stąd decyzja sprzedaży BMW w dieslu na benzynowego Forestera. Jeszcze jedno: 2-letni Forester XT to wydatek niewiel e ponad 100 tyś. PLN- w tej cenie nie ma modelu o porównywalnych osiągach
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Boxer w Subaru ma charakterystyczny dzwięk. Bezbiegowa skrzynia biegów w opcji "I" natomiast 8-biegowa w opcji "S". Wielokrotnie sprawdzone 7,5 sekund do setki km w SUV to rewelacja..
-
Zawieszenie:
Wspaniały kompromis pomiędzy sztywnością na zakrętach bez wychyłu a łagodnym pokonywaniem nierówności.
-
Wnętrze:
Marka Subaru od lat słynie z surowego wykończenia wnętrza i nie inwestuje w luksusowe materiały
-
Komfort jazdy:
Bez uwag
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 13.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 11.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 10.5l/100km |
Zalety i Wady
- osiągi, jak na SUV to rewelacyjne
- zawieszenie
- comfort podróży
- pojemność bagażnika
- tradycyjna niezawodność
- niszowość marki oferująca stały napęd 4X4
- paliwożerność
- ograniczona ilość ASO