Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 38520 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1259 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Volvo Cars bardzo realizuje obietnicę pełnej hybrydyzacji i elektryfikacji całej swojej oferty. Na polski rynek właśnie trafiają hybrydowe wersje wysokoprężnych odmian napędowych D4 AWD i D5 AWD. Te popularne w Polsce silniki otrzymały układ typu mild-hybrid.
To kolejny krok w strategicznej współpracy dwóch firm, z których pierwsza jest liderem bezpieczeństwa w branży samochodowej, a druga zrewolucjonizowała rynek przewozu pasażerów w miastach.
Niewielkie modyfikacje na zewnątrz, spore zmiany pod maską – tak najkrócej można opisać facelift największego SUV-a Volvo. Wraz z rozpoczęciem nowego roku modelowego, wszystkie XC90 z silnikami Diesla otrzymają seryjny napęd typu mild-hybrid.
Ma dwa silniki i napęd na cztery koła. Hybrydowe Volvo XC90 ma 407 KM, a homologowane zużycie paliwa to zaledwie 2,1 l/100km. Brzmi jak bajka, ale czy naprawdę tak może wyglądać rzeczywistość?
Najdroższą i najbardziej ekskluzywną odmianą nowego Volvo XC90 jest wariant T8 AWD. 407-konna hybryda, szczególnie na krótkich odcinkach, potrafi być oszczędna. W wersji R-Design nie brakuje jej też sportowego zacięcia.
Nowa generacja optymalizacji Polestar dla Volvo XC90 T8 Twin Engine sprawia, że flagowy SUV Volvo staje się jeszcze szybszy.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —